Fitness Seller

Kuur

Crazydre

Novice
Waardering
0
ik heb ene vraag wat vinden jullie van deze kuur ik zit nu in mee laaste weken en heb nog steeds geen resultaat.

week 1 : 2 x 1 tabl p/d Metandrostonolnr (dianabol)
week 2 : 2 x 2 tabl p/d Dianabol + 1 x p/w 1 Norma(Nandrolone) deca
week 3 tot 6 : 3 x 2 tabl p/d Dianabol + 1 x p/w 2 Norma
week 7 + 8 : 3 x 1 tabl p/d Dianabol + 1 x p/w 2 Norma
week 9 + 10 : 2 x 1 tabl p/d Dianabol + 1 x p/w 1 norma
week 11 tot 14 : 1 x p/w 1 Norma + 1 pergnil (HCG)
week 15 nakuur clomid

Wat ik van deze kuur vind?

Een slechte kuur!

10 weken lang dianabol? Alleen deca ernaast zonder test?

Op en afbouwen?

Hoeveel HCG zet je?

ni moeilijk dat je niets voelt :D

Wat een flut schema..omg

Even aangeven hoeveel miligrammen van elke stof je gebruikt en tevens aangeven wanneer je deze inneemt.

Op en afbouwen is achterhaald en de kuur zoals jij hem beschrijft dat kan ook niet veel opleveren aangezien je wss maar op 10mg dboll per dag zit op bepaalde dagen en 200mg deca in de week.

Als ik jou was maakte ik me kuur af en ging ik me eerst even verdiepen in de stickys hier op het board.:)

Ik zou de kuur niet eens afmaken. Gewoon kappen en nakuren om z.s.m. te herstellen. Want dit is gewoon een flutkuur.

waar ben je in godsnaam mee bezig hahaha.
Leer dan op zn minst de basiskennis, ipv de 2 meest bekende steroiden te mixen in de hoop dat je het lichaam van schwarzenegger hebt in 10 weken, want zo komt het over.
Als je echt serieus bent en wat kennis hebt wil ik je graag helpen hoor;)

Ik zou de kuur afkappen, en beginnen aan een nakuur.

dits echt zon standaard kuurtje wat je van de wat oudere gebruikers hoort...ze bouwen op en dan ook nog eens gekke hoeveelheden en gekke stacks...

volgende keer gewoon verdiepen in die shizzle...neem gewoon standaard kuurtje van test/deca/dbol
nakuur 2/3 weken na laatste inject....
kost echt niet veel tijd als je gewoon die stickies doorneemt...

Ben benieuwd hoeveel mg die tabs zijn...

Voor de rest is het wel bekend dat een kuur zonder test imo al geen knappe kuur is..

Ik ook, zal wel 10mg zijn.
Ik snap niet dat mensen zo'n schema voorgeschoteld krijgen, Echt heel verkeerd dit

Aangezien hij normas zet zal zijn dboll ook wel HG zijn denk ik;)

• Topic Starter Topic Starter
nolu ik zal je nvertellen nda tikk dit kuurtje via iemand heb die veel bb's heeft geholpen en ja het is ook een flut kuur nu ik het allemaal hier ;lees het is me 2e kuur in 2 jaar tijd vorige jaar was ik minder geld kwijt en had voor de helf van de prijs een vele betere kuur en resultaat

spaar nog even dan en maak een volledige nieuwe kuur

volgens iemand op de sportschool is de diana plaasstvervanger voor de testo en het zijn pillen van 5 mg

wat is volgens jullie een goede kuur

Ik zou me eerst ff in de materie verdiepen, dan hoef je niet te vragen wat een goede kuur is. Voor hetzelfde geldt krijg je slecht advies, en je weet je god niet wat je in je lichaam gooit.

Terug
Naar boven