Fitness Seller

kuuresultaten? met eq+winny

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
hey ik lees hier de laatste tijd vaak over kuren van winstrol met boldenone ik ben benieuwt wat jullie resultaten hier mee zijn?

1-10: Boldenone 400 mg/wk
3-5 : D-boll 25 mg. p/d
6-11: Winny depot 50 mg om de dag

dit is me kuurt, zit wel d-boll bij maarja ;)

ben de eerset 6 weken 7 kg. aangekomen, toen ik begon met de winny is me gewicht hetzelfde gebeleven, wel gaat me vet% behoorlijk omlaag :), heb me KH inname omlaag gedaan en me vetten goed omhoog.

heb erg tevreden hierover, en heb nog ff te gaan.
ben van 104 kg. naar 111 kg. gegaan, hoop nu me vet% omlaag te halen en me gwicht op 110 te houden, na me kuur gaan de KH wel beetje omhoog, en swole v2 erin.

Groeten Daan

• Topic Starter Topic Starter
Daan-B zei:
1-10: Boldenone 400 mg/wk
3-5 : D-boll 25 mg. p/d
6-11: Winny depot 50 mg om de dag

dit is me kuurt, zit wel d-boll bij maarja ;)

ben de eerset 6 weken 7 kg. aangekomen, toen ik begon met de winny is me gewicht hetzelfde gebeleven, wel gaat me vet% behoorlijk omlaag :), heb me KH inname omlaag gedaan en me vetten goed omhoog.

heb erg tevreden hierover, en heb nog ff te gaan.
ben van 104 kg. naar 111 kg. gegaan, hoop nu me vet% omlaag te halen en me gwicht op 110 te houden, na me kuur gaan de KH wel beetje omhoog, en swole v2 erin.

Groeten Daan

klinkt goed

verder niemand ervaring met een kuur met boldenone+winstrol?

maar 1 reactie..........

pm floyd ff die heeft vorig jaa zon kuurtje gedaan en gaat er weer mee beginnen.

Ik mag niks zeggen. Je moet eerst es bijkomen van je andere kuur! :D
Net 19 en dan al van de ene in de andere kuur vallen, is afkeurenswaardig.

DBC01 zei:
Ik mag niks zeggen. Je moet eerst es bijkomen van je andere kuur! :D
Net 19 en dan al van de ene in de andere kuur vallen, is afkeurenswaardig.

grrrrr **** YOU :p . ik zeg niet dat ik het nu wil doen. zit alleen te overwegen wat ik ga doen over een poos(waarscchijnlijk over 2maand) en ben benieuwt wat voor resultaten andere mensen daar mee hebben, met een soortgelijke kuur!

lol degene die met zijn mooie verhalen over kuren, wat iedereen aan zet om het ook te doen :p en dan nog wel zo hoog gedoseerd :eek: :D :D hehe

Dbc01 het groote voorbeeld voor alle beginners :p die dankzijk dbc zijn mooie verhalen toch maar besluit een kuurtje te gaan doen :D

Laatst bewerkt:
Wat ik doe met m'n 33 jaar is nog niet per sé geschikt voor jou met je net-uit-het-test-ei gekropen 19 jaar. Ik vind een kuur mer jaar genoeg en zeker voor een 19 jarige maar jij zou er het liefst 10 in een jaar doen :roflol:

maar wat hij in 1 jaar zou gebruiken zet jij in je eerst week al :roflol:

Laatst bewerkt:
Bla bla bla wat iedereen doet moet hij toch zelf weten, en ze vragen gewoon om advies en niet om een uitleg van een huisarts.

barman vroeg niet eens omadvies, alleen om resultaten/ervaringen van anderen..:)

nee is wat anders.

haha ok, ik gewef dbc wel een beetje gelijk. Je kuur is nog niet zo lang afgelopen en met 19 doet je lichaam nog vanalles zelf met je hormoonhuishouding. Je moet t natuurlijk zelf weten....ik weet wat je denkt, en DBC waarschijnlijk ook. Tis je eigen keus je krijgt alleen een advies mee wat je hiermee doet is je eigen keus. Suc6 met je kuur je doet tenminste niet 'zomaar wat'. dat mag ook gezegd worden

Terug
Naar boven