- Waardering
- 134
hey ik lees hier de laatste tijd vaak over kuren van winstrol met boldenone ik ben benieuwt wat jullie resultaten hier mee zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, heb me KH inname omlaag gedaan en me vetten goed omhoog.Daan-B zei:1-10: Boldenone 400 mg/wk
3-5 : D-boll 25 mg. p/d
6-11: Winny depot 50 mg om de dag
dit is me kuurt, zit wel d-boll bij maarja
ben de eerset 6 weken 7 kg. aangekomen, toen ik begon met de winny is me gewicht hetzelfde gebeleven, wel gaat me vet% behoorlijk omlaag, heb me KH inname omlaag gedaan en me vetten goed omhoog.
heb erg tevreden hierover, en heb nog ff te gaan.
ben van 104 kg. naar 111 kg. gegaan, hoop nu me vet% omlaag te halen en me gwicht op 110 te houden, na me kuur gaan de KH wel beetje omhoog, en swole v2 erin.
Groeten Daan
DBC01 zei:Ik mag niks zeggen. Je moet eerst es bijkomen van je andere kuur!
Net 19 en dan al van de ene in de andere kuur vallen, is afkeurenswaardig.
. ik zeg niet dat ik het nu wil doen. zit alleen te overwegen wat ik ga doen over een poos(waarscchijnlijk over 2maand) en ben benieuwt wat voor resultaten andere mensen daar mee hebben, met een soortgelijke kuur!
en dan nog wel zo hoog gedoseerd
hehe
die dankzijk dbc zijn mooie verhalen toch maar besluit een kuurtje te gaan doen 
Is dat dan geen adviesDaan-B zei:barman vroeg niet eens omadvies, alleen om resultaten/ervaringen van anderen..![]()

!!BarmaN!! zei:verder niemand ervaring met een kuur met boldenone+winstrol?
JuggerNaut zei:
DBC01 zei:Ik vind een kuur mer jaar genoeg en zeker voor een 19 jarige maar jij zou er het liefst 10 in een jaar doen![]()