MuscleMeat

kuuresultaten? met eq+winny

DBC01 zei:
Ik mag niks zeggen. Je moet eerst es bijkomen van je andere kuur! :D
Net 19 en dan al van de ene in de andere kuur vallen, is afkeurenswaardig.
ik sluit mijn eigen hier deels bij aan maar als je het wilt doen wacht dan wel ff tot je de 6mnd bent gepaseerd bro je bent nog jong en je hebt al aan gegeven dat je een schildklierafwijking hebt dus gebruik je verstand!!

Maar het is idd een zeer mooie kuur![Abeelding niet meer beschikbaar]

Nee joh Schroef, matuurlijk mag je het daar niet over hebben!

Schildklier-afwijkingen, natuurlijke testosteron-aanmaak naar de kloten op je 19e, je mag het allemaal niet zeggen. Gewoon lekker kuren en niet zeuren. ???

• Topic Starter Topic Starter
leuk ik stel een vraag en krijg alweer geen antwoord. blijkt wel weer wat voor kinderachtig board dit is. het enigste wat ik vraag is naar ervaringen met die kuur met eq+winstrol gewoon puur omdat ik wil weten hoe mensen er op reageren en hoe het hun bevalt. PUUR INFORMATIEF mischien dat ik wel een x EEN KEER EEEN KEER NIET VANDAAG zon kuur doe over een poos. ik ben alleen nu aan het denken van wat ik wel en niet wil.

als ik een kuur wil doen wil ik er zoveel mogelijk informatie over hebben. is toch altijd zo belangrijk dat je informeert! en weet wat je doet. maar het enigste wat jullie doen is dit soort bullschit. leuk hoor dat jullie zon verantwoordelijk board willen hebben, als iemand om info vraagd krijg je zon reactie. dus jullie hebben liever dat iedereen zich gelijk wat inspuit zonder om informatie te vragen. dat is verantwoordelijk....

ik reageer hiet niet meer op. ben schijtziek van dit gezeik.

!!BarmaN!! zei:
leuk ik stel een vraag en krijg alweer geen antwoord. blijkt wel weer wat voor kinderachtig board dit is. het enigste wat ik vraag is naar ervaringen met die kuur met eq+winstrol gewoon puur omdat ik wil weten hoe mensen er op reageren en hoe het hun bevalt. PUUR INFORMATIEF mischien dat ik wel een x EEN KEER EEEN KEER NIET VANDAAG zon kuur doe over een poos. ik ben alleen nu aan het denken van wat ik wel en niet wil.

als ik een kuur wil doen wil ik er zoveel mogelijk informatie over hebben. is toch altijd zo belangrijk dat je informeert! en weet wat je doet. maar het enigste wat jullie doen is dit soort bullschit. leuk hoor dat jullie zon verantwoordelijk board willen hebben, als iemand om info vraagd krijg je zon reactie. dus jullie hebben liever dat iedereen zich gelijk wat inspuit zonder om informatie te vragen. dat is verantwoordelijk....

ik reageer hiet niet meer op. ben schijtziek van dit gezeik.
Barman ,

Ik geloof dat jij zelf ook wel weet dat wij het zo niet bedoelen gezien wij jouw situatie weten is het gewoon bedoelt om je eigen te beschermen laat je lichaam nu gewoon genezen en neem daar goed de tijd voor ik zelf zou het jamme rvinden om iemand naar de klote te zien gaan op zijn 20e omdat die gene prese zo groot wou zijn.

maar goed ergens ook goed dat je info en resultaten vraagt maar dan moet je onze reactie ook waarderen!!

Schroef

week 1-2 Boldenone 600mg
week 3-10 Boldenone 400mg
week 6-10 winstrol tabs 30-40mg p/dag

Resultaat; 7kg winst, is helaas door ziekte weer wat minder geworden.

Hoe zag het eruit; Mooi droog, flinke schouders gekregen, die ook superdroog waren. Gewoon mooie massa dus. Ik vond het vet om te zien, en minder opzichtig en grof als een maatje van me die tegelijkertijd test/eq deed. Maar das natuurlijk persoonlijk.

Bijwerkingen; weinig. Kreeg wel opvliergers / hoge hartslag van die winny. Puisten gelukkig ook niet.

ps.
eerste 4 a 5 wkn van de kuur verziekt door een kapotte hand.

Dit waren mijn resultaten

Kort maar zéér informatief.

Wat mij bijbleef van m'n vorige EQ-kuur is dat inderdaad die schouders er zo uitkomen! :thumbs: Ik merk nu al een lichte voorkeur voor schouderontwikkeling zo na 12 dagen.

Schouders en trapezius waren echt stoer. Ik zit altijd rond 8% vet, dus ben behoorlijk droog, dus dat zie je gelijk erg goed. Schijnt door die boldenone te komen, maar plaatselijke ontwikkeling?! Das wel weer vreemd.

Ik vond het wel een geslaagde kuur.

Net als Deca de borst -en beenspieren vooral stimuleert vond ik dat EQ behoorlijk onder de schouder-ontwikkeling zat. Ik zit altijd zeker rond de 15%BF maar tijdens de EQ-gevulde kuur ging dat echt hard omlaag.

• Topic Starter Topic Starter
dan zullen er in de schouders wel veel receptoren zitten die gevoelig zijn voor dat bepaalde middel.

Beetje eng eigenlijk, dus wat moeten we doen toch stiekum een combi van deca+eq en de rest. Voor maximale ontwikkeling. :D

Terug
Naar boven