XXL Nutrition

kuurke test e en d-bol

body0008

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
8%
weeg 68kg kom van 56 in 1,5 jaar zou nu men kuurke zetten van ;

week 1 tot 4 : 500mg test e/w + 30mg dianabol/ed
week 5 tot 10 : 500mg test e/w
week 12 tot 15 : 20mg nolv

graag zou ik weten wat jullie er van denken

Kuurke

Top kuurke .:D

• Topic Starter Topic Starter
een vriend van mij zei om 400mg deca erbij te nemen maar aangezien ik maar 68kg weeg denk ik nog te wachten tot mijn volgende kuur voor deca erbij te nemen .

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

yep navy 1ste kuur .

dus eigenlijk heb ik er goe aangedaan om deca er niet bij tenemen . kzou toch wel 5 a 6 kg willen bij komen .

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

nu zit ik op zo'n 240gr eiwitten per dag kga mijn eiwitten optrekken naar zo'n 300gr per dag .

250mg test e will do for your bw.

68 kg is nu wel heel erg weinig. Een vriend van me is ook een echte hardgainer maar zelfs hij is op 2 jaar tijd naturel van 56 naar 75 gegaan.

De forum richtlijnen gaan met de dag omlaag hier... dacht dat 3 jaar naturel trainen echt een maatstaf was om te kuren. Althans dat is toch wat ik mezelf heb voorgenomen.

iedereen is verschillend de ene komt meer aan dan de andere zelfs de ene hardgainer is de andere niet . en btw ik train ng maar anderhalf jaar uw vriend boscus traint al 2 jaar .
tis zoals navy gezegd heeft ik kan ng een paar lilotjes bij ( naturel ) en 3 jaar naturel trainen oke das uw gedacht maar niet het mijne .

De forum richtlijnen gaan met de dag omlaag hier... dacht dat 3 jaar naturel trainen echt een maatstaf was om te kuren. Althans dat is toch wat ik mezelf heb voorgenomen.

Je kan ze beter gewoon advies geven want ze doen het toch

is nog veel te vroeg om te kuren.
ik was anderhalf jaar geleden ook 70 kg nu zit ik rond de 88 kg. zonder te kuren.
dus als ik jouw was zou ik even wachten.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Je kan ze beter gewoon advies geven want ze doen het toch

+1.

want als je een negatief kuur advies geeft. worden ze boos.
pas als je zegt wat ze wilen horen is het goed.

ik ben er al 2a3 maanden mee bezig om een kuurke te zetten , daarom vraag ik ook jullie advies of ik deze kuur zou zetten of een lichtere kuurke en dan te verzwaren .

Wat porter zegt...250mg is zat op jou gewicht.

Maarrrrr...zou toch echt eerst naturel verder gaan.

Want als je jou gewicht hebt dan zijn er op zeker ook andere factoren die nog niet kloppen, heel waarschijnlijk is je voeding/training/rust niet op orde.

Andere mogelijkheid is dat je misschien pas kort traint.

IEEESEEE MAKKER NE KUUUURKE :D ziet er goed uit

kerel gewoon 500 mg test doen 10 weken en kickstart dbol op 30 a 40 mg, met deze kuur en een goede dieet kom je zeker 8 kilo aan

succes

Als je nou eerst eens gaat bulken je zit op 8% vind je het gek dat je niet lekker groeid ??? Je eet waarschijnlijk te weinig...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven