Fitness Seller

Kuurlog Ano_154643

Bezoekers in dit topic

Gewogen op 77,8kg. Heb genoeg tren en bold voor 10 weken op deze doseringen. Misschien op de helft van de blast de dosering nog iets uppen, eerst even aanzien nog.
 
Eerste week bulken erop zitten, woog vanmorgen 78,3. Ben dus 0,5kg aangekomen, prima zo, wil niet te snel aankomen omdat meer toch alleen vet is.
Wel besloten mn kcal met 200 te uppen naar 3200kcal.

Zie er nu wel al een stuk voller uit, voel me ook een stuk beter dan toen ik aan het cutten was. Was best snel geirriteerd en chagerreinig. Gelukkig blijf ik de komende tijd een kcal overschot houden.:o

Voor de rest heb ik het alleen snel warm en dan vooral na het eten van carbs.

Volgende week vrijdag weer een nieuwe update.
 
Net gezet, 1 spuit met 3ml tren en 1ml test
Andere spuit 3ml bold en 1ml test.

Toen de spuit met tren erin zat kreeg ik erge kriebel bij mn longen en bij mn handen soort jeuk gevoel. Moest ook hoesten en kreeg wat opvliegers. Had wel gewoon geaspireerd en trok geen bloed op. Zal wel wat tren in of net langs een ader gelopen ofzo?
 
Nu 2 weken aan het bulken op de test tren bold. Hele week op 3200kcal gezeten, ben afgelopen week echter 0,4kg afgevallen.. vanmorgen gewogen op 77,9kg. Kcal gaan dus weer omhoog. Vandaag verhoogd met 200kcal dus zit nu op 3400kcal. Heb veel gewerkt afgelopen weken(fulltime tijden) en volg er ook nog een voltijd studie naast. Wel nog gewoon gelukt om 5x pw te trainen.
Kracht is hetzelfde gebleven maar zie er wel een stuk voller uit dan 2 weken geleden.
Net even snel foto's laten maken.
Weet mn vp niet denk rond de 10 nu, miss kunnen jullie schatten?

[foto's verwijderd op aanvraag]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laag allezins, ziet er ripped uit. up meteen naar 3500-3600?
 
Jaa ik zat ook te denken aan meteen wat meer te uppen. Maar dat ik wat afgevallen ben zou ook alleen wat vochtverlies kunnen zijn. Kijk het even een weekje aan op 3400kcal en als ik niks aankom verhoog ik gewoon weeer met 200kcal. Wil ook geen kilo aankomen per week want meer dan de helft daarvan is dan toch geen spiermassa..
 
Vrijdag gewogen op 78,8kg, kilo erbij dus sinds vorige week. Kcal laat ik deze week dus gewoon zo.
Hiervoer zette ik 8ml verdeeld over 2 prikjes in linker en rechter glute. Maar afgelopen 2x beide keren trenhoest gekregen denk ik. Kriebels en soort jeuk over mn hele lichaam en ook hoesten. Zweette toen ook over heel mn lichaam dus kon gelijk na injectie weer douchen:o.
Nu dus voor eerste x in quad geprobeerd. Links begonnen, maar na 3x prikken en steeds op een pijnlijk stukje te komen maar rechter quad geprobeerd en dat ging goed. Heb daar toen maar de volle 5ml ingespoten, liep gelukkig geen olie uit. Pip is wel aanwezig nu:o. De overige 3ml verdeeld over linker en rechterschouder. Daar past helaas maar weinig ml in. Zelfs bij maar 1ml en heel rustig injecteren komt er best wat gear terug uitlopen.
 
Gewichtsupdate: Vanmorgen gewogen op 80,3kg. 1,5kg erbij deze week dus. Kcal op 3400 gehouden maar activiteitsniveau lag beduidend lager dan andere weken. Laatste week alleen geleerd voor de laatste tentamens.
Komende week hou ik kcal ook op 3400 en weeg mezelf halverwege van de week een x en pas dan mm kcal aan als het nodig is.
 
In, nette gains wel

Zou je niet 2x per week gaan injecteren? Als je toch 2 keer moet prikken kun je net zo goed voor de stabielere bloedwaarden gaan?
 
Vorige blast wel 2x per week gezet maar enanthaat esther kan gewoon 1x pw. Als ik nou heel erg last kreeg van acne oi.d. dan zou ik wel weer 2x per week zetten. Neem btw wel 20mg hg roa 3x per week(ma,do,vrij).
1x per week bevalt me wel, prikken is nou niet echt mn favoriete bezigheid haha. Scheelt ook wel wat qua tijd nu is het maar 1x pw de gear te voorschijn halen en spuitjes vullen, heb ook niet echt veel tijd want werk 9-10u per dag 6dagen in de week en dan ook 5x pw nog 2uurtjes trainen. Blijft weinig vrije tijd over zo :p
 
Veel sides met die 3xroa per week? Had er in het verleden veel sides mee op 20mg ed jammer genoeg:o
 
Veel sides met die 3xroa per week? Had er in het verleden veel sides mee op 20mg ed jammer genoeg:o

Ik pakte hem de eerste 3-4 weken 20mg ed en had toen wel erg droge lippen die ook scheurde, acne was weggetrokken dus pak hem nu maar 3x pw. Droge lippen zijn aan het wegtrekken iig.
 
Ik pakte hem de eerste 3-4 weken 20mg ed en had toen wel erg droge lippen die ook scheurde, acne was weggetrokken dus pak hem nu maar 3x pw. Droge lippen zijn aan het wegtrekken iig.
Goed om te horen man! Ga er volgende blast wss ook gebruik van maken.
Hoe lang duurt je blast nog?
 
Goed om te horen man! Ga er volgende blast wss ook gebruik van maken.
Hoe lang duurt je blast nog?

Nog maar 6 weekjes..:(
Laatste spuit wss 11augustus dan is de tren en bold op. Twijfel om er nog wat weekjes sust/deca o.i.d. achteraan te pakken.
 
Vrijdag weer gewogen en woog toen weer 80,3. Niks aangekomen dus. Had me op de helft van de week gewogen en woog toen 80,7 dus dacht zit wel goed zo qua kcal, niet dus. Up nu weer met 200kcal naar 3600 dus. Kracht komt wel weer goed terug. 48kg dumbellpress voor borst lukt weer voor 5 reps.
 
Vanmorgen 79,5kg. Kcal direct geupped naar 3800. Ook net mn vp op laten meten met een 4punts-meting, kwam 23mm uit of wel 9,6%.
Nog 4 weken door op de test tren bold.
 
Foto van afgelopen week

1,75m 80kg 10%
 
Laatst bewerkt:
Mooi, plastieken trenlook heb je:D
 
Back
Naar boven