MuscleMeat

kuurschema mening gevraagd

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Hey beste mensen,even benieuwd naar jullie mening over een kuur schema dat ik van plan ben te gaan doen.
Week 1 tm 8. 250 mg sustanon p week
Week 2 tm 9. 50 mg proviron p dag
Week 1 tm 9. 1 ml 300mg boldenone
Nakuur.
Week 10. 5000iu hcg/pregnyl
Week 11 5000iu
Week 12 5000iu
Week 10 tm 15 nolvadex erbij

Gr en ben benieuwd naar de meningen :rolleyes:

bold veel langer laten lopen

Geen hcg in nakuur

Gedurende hele kuur mee laten lopen of laatste weken voor je nakuur maar niet tijdens nolvadex omdat hcg onderdrukt.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:50 ----------

bold veel langer laten lopen

En dat

Beter

1-12 400mg bold
1-12 250mg test (of 2 weken langer door laten lopen ivm halfwaardetijd bold)

En dan 3/4 weken na laatste inject nolvadex (moet je even uitrekenen met roidcalc wanneer je dagelijkse vrijkomende hoeveelheid aas onder de 15mg duikt)

Idealiter zet je de eerste week 500 test en 1000 bold ivm frontload dat het gelijk werkt maar je kan ook de eerste week 2x je dosis zetten en daarna 1x per week.

Evt doortrekken tot 16 weken kan ook met bold

Geen hcg in nakuur

Gedurende hele kuur mee laten lopen of laatste weken voor je nakuur maar niet tijdens nolvadex omdat hcg onderdrukt.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:50 ----------

En dat

Beter

1-12 400mg bold
1-12 250mg test (of 2 weken langer door laten lopen ivm halfwaardetijd bold)

En dan 3/4 weken na laatste inject nolvadex (moet je even uitrekenen met roidcalc wanneer je dagelijkse vrijkomende hoeveelheid aas onder de 15mg duikt)

Idealiter zet je de eerste week 500 test en 1000 bold ivm frontload dat het gelijk werkt maar je kan ook de eerste week 2x je dosis zetten en daarna 1x per week.

Evt doortrekken tot 16 weken kan ook met bold

Ik zou zowizo tot 16 weken doen, word echt overal aangeraden

Daar ben ik me niet mee bekend (wel met frontload maar met de bold), maar het zou wel kunnen ja :)
Op papier is bold wel een aardig middeltje

Alleen moet wel bijna 3x de dosis zetten bij eerste inject als je volledige frontload wilt doen :p

Frontload is in mijn ogen betere keuze dan een langere kuur omdat je toch langer onderdrukt. Nadeel is alleen wel dat je bij bijvoorbeeld 250 test 400 bold je bij een frontload 500 test 1200 bold moet zetten wat 8 ml is :p

Zet je die sust 1x per week? Lijkt me wat weinig aangezien het voornamelijk korte esters zijn.

Alleen moet wel bijna 3x de dosis zetten bij eerste inject als je volledige frontload wilt doen :p

Frontload is in mijn ogen betere keuze dan een langere kuur omdat je toch langer onderdrukt. Nadeel is alleen wel dat je bij bijvoorbeeld 250 test 400 bold je bij een frontload 500 test 1200 bold moet zetten wat 8 ml is :p

8ml? Challenge accepted! Nee is inderdaad best wel veel, eventueel verdelen over 2 shots dan zou ik zeggen. 4ml rechts en 4ml links of boven/onder

8ml? Challenge accepted! Nee is inderdaad best wel veel, eventueel verdelen over 2 shots dan zou ik zeggen. 4ml rechts en 4ml links of boven/onder

Of eerste week 2 injects zetten :p

Al zal 8 ml wel in een quad kunnen denk ik.. Lijkt me alleen wel pijnlijk als het eerste kuur is..

• Topic Starter Topic Starter
?

Zet je die sust 1x per week? Lijkt me wat weinig aangezien het voornamelijk korte esters zijn.

Geef eens een goed onderbouwd argument.En was dat een belediging.zegt meer over jou als mij.
Vriendelijke mensen hier.misschien begrijp ik je verkeerd?
Deze ouwe rot heeft meer bekers gewonnen dan jij kan droomen.Of zullen we het vriendelijk houden?
100 kg 1,87m 11 procent
Just getting back in the game na netjes 5 jaar niet gekuurd.
Ik vraag gewoon netjes advies

Laatst bewerkt door een moderator:
zou die sus toch vanaf week 3 optrekken naar 500mg tot 750mg, voor 250mg per week zou ik mijn eigen aanmaak niet stil leggen

Geef eens een goed onderbouwd argument.En was dat een belediging.zegt meer over jou als mij.
Vriendelijke mensen hier.misschien begrijp ik je verkeerd?
Zoniet hier is een kuur voor jou.Koop een touw bind dat goed om je nek en aaw je snapt me!
Deze ouwe rot heeft meer bekers gewonnen dan jij kan droomen.Of zullen we het vriendelijk houden?
100 kg 1,87m 11 procent
Just getting back in the game na netjes 5 jaar niet gekuurd.
Ik vraag gewoon netjes advies

Misschien moet je eerst wat beter lezen, want hij onderbouwd het ook. Namelijk dat sustanon korte esters heeft. Daarom zet je sustatnon niet 1 keer per week, maar vaker; het liefst om de dag.
Sustanon bevat testosteron propionate welke normaal om de dag wordt gezet, dus als je dat 1x per week zet krijg je schommelende bloedwaarden.

Snap je het zo wat beter? Of ga je nu weer opscheppen met je bekers en vragen of we het vriendelijk houden, terwijl niemand hier onvriendelijk tegen jou gedaan heeft?

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 13:45 ----------

Je bent zeker met het verkeerde bain uit bed gestapt :roflol:

Misschien moet je eerst wat beter lezen, want hij onderbouwd het ook. Namelijk dat sustanon korte esters heeft. Daarom zet je sustatnon niet 1 keer per week, maar vaker; het liefst om de dag.
Sustanon bevat testosteron propionate welke normaal om de dag wordt gezet, dus als je dat 1x per week zet krijg je schommelende bloedwaarden.

Snap je het zo wat beter? Of ga je nu weer opscheppen met je bekers en vragen of we het vriendelijk houden, terwijl niemand hier onvriendelijk tegen jou gedaan heeft?

Nee,je hebt helemaal gelijk!Bedankt voor de info
Die is wel leuk verkeerde bain ;)

(en niemand was onvriendelijk!1 persoon maar,en je hoef het toch niet altijd met elkaar eens te zijn?)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 13:51 ----------

Ik zit ff terug te lezen haha.Sorry hoor als er 1 niet netjes was was ik het wel.Is geen excuus,maar dat biertje viel gister niet echt lekker dus :p

Nee,je hebt helemaal gelijk!Bedankt voor de info
Die is wel leuk verkeerde bain ;)

(en niemand was onvriendelijk!1 persoon maar,en je hoef het toch niet altijd met elkaar eens te zijn?)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 13:51 ----------

Ik zit ff terug te lezen haha.Sorry hoor als er 1 niet netjes was was ik het wel.Is geen excuus,maar dat biertje viel gister niet echt lekker dus :p

Hahah oke wel sportief dat je je excuses maakt bro! ;)

Iedereen bedankt voor de info!
En begin het het een beetje te snappen hier :-)
Dus in het eh zelfde topic een vraag op aanpassing na advies.

Week 1 tm 14 boldone
Week 4 tm 14 test e of sus?
Week 4 tm 14 proviron
Week 1 tm 14 2x pw 250 iu pregnyl
Vanaf week 15 elke dag 20 mg nolvadex

Misschien heb ik het verkeerd begrepen,maar dit is waar ik op uitkom als ik het advies of tips goed begrijp.
Alvast eventueel bedankt voor positief of negatief commentaar

Iedereen bedankt voor de info!
En begin het het een beetje te snappen hier :-)
Dus in het eh zelfde topic een vraag op aanpassing na advies.

Week 1 tm 14 boldone
Week 4 tm 14 test e of sus?
Week 4 tm 14 proviron
Week 1 tm 14 2x pw 250 iu pregnyl
Vanaf week 15 elke dag 20 mg nolvadex

Misschien heb ik het verkeerd begrepen,maar dit is waar ik op uitkom als ik het advies of tips goed begrijp.
Alvast eventueel bedankt voor positief of negatief commentaar

zou pas vanaf week 6 met pregnyl beginnen en enkele weken later met proviron

Terug
Naar boven