MuscleMeat

kuurschema van mijn kameraad ( eerste kuur)

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Dit is het , graag uw mening hierover ?
De deca is bewust vrij laag gehouden daar het zijn eerste kuur is .

van week 1 t/m 8 200 mg deca
van week 3 t/m 8 50mg winstrol tab elke dag.
week 9 100 mg clomid elke dag
week 10 50mg E.D
week 11 50 mg E.D

Nolvadex heb ik liggen , en mag hij wel lenen mocht het zover komen .

Greets

• Topic Starter Topic Starter
Even vergeten .
Maar mag ik even iets vragen .
Hoe verdelen jullie de winstroltabs op de dag als je er 5 /dag inneemt ?
En injecteren jullie steeds op dezelde dag bvb week 1 maandag , week 2 maandag enz.
Of week 1 maandag , week 2 zondag , week 3 terug maandag

Ik zou toch nolva over clomid kiezen. Hoor laatste tijd rare dingen over die clomid

Kip zei:
Dit is het , graag uw mening hierover ?
De deca is bewust vrij laag gehouden daar het zijn eerste kuur is .

van week 1 t/m 8 200 mg deca
van week 3 t/m 8 50mg winstrol tab elke dag.
week 9 100 mg clomid elke dag
week 10 50mg E.D
week 11 50 mg E.D

Nolvadex heb ik liggen , en mag hij wel lenen mocht het zover komen .

Greets
Geef je "maat" zijn stat's eens 200mg deca is wel erg aan de lage kant bro!
winny tabs eruit en winny depot zetten 50mg EOD

ScHrOeFjE zei:

Ik denk dat 200 mg deca wel kan, mits hij al niet al te veel massa gewonnen heeft.
Was het doel van de kuur? Massa of droger worden.
Als je voor massa gaat kun je de winny´s beter voor dianabol vervangen.
50 mg Winstrol vind ik best veel voor een eerste kuur.
Ga dan voor 30 mg e/d of 25 mg inject eod

Ik zou de Deca op 300mg per week doen en de winny op 40mg per dag...

Greetz.... :D

ScHrOeFjE zei:

Voor een 1e kuur lijkt mij 200mg nog eens niet zo slecht. Over de instrol depots ben ikmet je eens, maar wordtwel weer een stukje duurder dan.

Pumpin' zei:
Voor een 1e kuur lijkt mij 200mg nog eens niet zo slecht. Over de instrol depots ben ikmet je eens, maar wordtwel weer een stukje duurder dan.
idd dure hobby maar gezien we nog geen stat's hebben van die "maat" kunnen we blijven speculeren over de juiste hoeveelheid van de deca.

Bedankt voor de raad .
Ik denk ook wel dat je bij 200 mg geen nolva nodig zal hebben .
En ik vind eerlijk gezegd dat als eerste kuur 200 mg best kan .
Trouwens mijn kameraad heeft al spuitvrees en wou zeker geen 2 x /week een spuit in zijn kont krijgen .
Verder zijn de bedoelingen gewoon een lichte winst in spieren maar droge massa .
Ik hou me bij het standpunt van Navy

Kip zei:
Bedankt voor de raad .
Trouwens mijn kameraad heeft al spuitvrees en wou zeker geen 2 x /week een spuit in zijn kont krijgen .
Verder zijn de bedoelingen gewoon een lichte winst in spieren maar droge massa .
Als je nou eens ff zijn stat's geeft,dan kunnen we zeggen of 200mg/week te weinig is.

Ik vind het een mooie beginnerskuur, verder ben ik het met Navy eens.

Winny lekker op 50mg/dag houden. Je kan ze gewoon elke morgen tegelijk innemen, je kan ook spreiden. Dit maakt niet veel uit. Je zou ook depot kunnen zetten 50mg/eod maar tabs zijn ook prima. Hou ons op de hoogte over zijn resultaat.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van zijn vorderingen .
De kerel gaat in augustus wel op verlof .
Hij zal denk ik de laatste week van augustus starten e ik ga zijn bevindingen hier zeker posten .

Kip zei:
Bedankt voor de raad .

Ach over die spuit angst ben je naar de eerste prik wel heen, stelt geen reed voor.

ja.
ik heb gisteren met een verpleegstertje gesproken overinsuiten ( niet AS ) .
Zij vertelde me dat je moet oppassen want dat daar een zenuwbaan loopt , en dat als je die raakt je been kan lam zijn .

been lam ??:D dat zal wel meevallen. in je bil heb je weinig kans om een zenuw te raken of je moet verdomd veel geluk hebben ;)

Navy zei:
prachtige beginners kuur, en nakuur met clomid is op zijn plaats, echter moet je wel pas met de nakuur beginnen in week 11 a 12.
De deca werkt nog ongeveer 4 wkn na je laatste injectie. Begin maar gewoon week 12 met de nakuur, anders is je nakuur al klaar terwijl je system nog steeds wordt onderdrukt.
Nolva heb je nergens voor nodig (tenzij je last van gyno krijgt maar dan kan je eerst nog proviron proberen) Het enige wat je nodig heb is een goeie opstarter en dat is clomid, nolva is maar een zwakke opstarter, en zou je dus moeten gebruiken als anti-oestrogeen, en daarvan zal je geen last krijgen want je gebruikt winstrol en die verminderd de aromatase.

greetz

Blij te zien dat er hier steeds meer mensen bijkomen die een goed en verstandig advies geven. Ben het hier dan ook geheel mee eens. Alleen de nakuur mag je best in week 10 gaan beginnen. Je kunt best je eigen aanmaak alweer wat leven inblazen etrwijl er nog een kleine hoeveelheid werkende stof aktief is in het lichaam. Zo overlap je het een beetje en is je eigen aanmaak alweer een beetje op gang zodra de werkende stof aan zijn einde komt.

Ben het overigens eens met de voorkeur voor depot boven tabs maar dit is inderdaad een puint waar het financieel nog al eens om spant.

Terug
Naar boven