Fitness Seller

Kuurtje aerobe !

Kenjie

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hay,

Na in aug. 10 dagen verlof ,ben ik 6 weken gaan opbouwen en ben nu ongeveer 2 maand aan het door trainen.Met in men achetrhoofd ongeveer in november te starten met een kracht kuur .Krachtkuur omdat we offs. zijn .

Dit is wat ik ga nemen :

week 1 tot 12 boldenone eq . 600 mg ew
week 1 tot 6 testo prop. 100 mg eod
week 1 tot 4 var . 60 mg ed
week 8 tot 12 winnie ject 50mg eod
week 13 - 50 mg nolva
week 14 - 40 mg nolva
week 15 - 20 mg nolva
week 16 - 20 mg nolva

Doel is nix van men aerobe verliezen of zo min mogelijk .Geen vocht over te houden dus mijn voeding schema zit op laag kcal.Zo veel mogelijk kracht te winnen die ik ook zo lang mogelijk houd .Voor wie tips kwa voeding heeft mag altijd pm.Wie kennis van zaken heeft en niet alleen van bb hoor ik graag zijn mening !

Grtz K :)

hou je wel rekening met de lange ester van de boldenone. kijk de halfwaardetijd na en pas je nakuur aan. waarom laat je test niet gehele kuur doorlopen, is lekker;)
weet niet hoeveel ervaring je hebt maar prop en winny zetten is voor sommigen een vrij pijnlijke ervaring.
gr d

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd dennis weet dat wel van prop en winnie maar ga echt geen tabs nemen en verpleegster zet mij bille, bibs en schouders afwisselend .
En ja juist die halfwaardetijd met die boldenone
Zou ik dan iets vroeger stoppen met boldenone na 8 weken ,of gewoon wa later beginnen met winnie ,en zo mijn kuur wa langer maken ?
En dan 2weken gewoon tussen laten ...
week 1 tot 10 boldenone eq . 600 mg ew
week 8 tot 14 winnie ject 50mg eod
week 15 - 50 mg nolva
week 16 - 40 mg nolva
week 17 - 20 mg nolva
week 18 - 20 mg nolva
Zo dan ...
En ik stop me testo omdat ik ni te zwaar wil worden

Laatst bewerkt:
Kenjie zei:
Ja idd dennis weet dat wel van prop en winnie maar ga echt geen tabs nemen en verpleegster zet mij bille, bibs en schouders afwisselend .
En ja juist die halfwaardetijd met die boldenone
Zou ik dan iets vroeger stoppen met boldenone na 8 weken ,of gewoon wa later beginnen met winnie ,en zo mijn kuur wa langer maken ?
En dan 2weken gewoon tussen laten ...
week 1 tot 10 boldenone eq . 600 mg ew
week 8 tot 14 winnie ject 50mg eod
week 15 - 50 mg nolva
week 16 - 40 mg nolva
week 17 - 20 mg nolva
week 18 - 20 mg nolva
Zo dan ...
En ik stop me testo omdat ik ni te zwaar wil worden

Verklaar je eens nader wat die laatste zin betreft..

Wel ik moet een goed evenwicht vinden tussen goenoeg kracht opbouwen en toch ni te veel aan massa winnen,zodoende ik niets van mijn aerobe verlies.
Als ik zou blijven testo nemen ga ik harder groeien ,daarmee ook dat ik overstap op winnie ,voor de kracht en drogemassa !

als je dieet op laag kcal staat hoef je niet bang te zijn om te zwaar te worden hoor :)

Kenjie zei:
Wel ik moet een goed evenwicht vinden tussen goenoeg kracht opbouwen en toch ni te veel aan massa winnen,zodoende ik niets van mijn aerobe verlies.
Als ik zou blijven testo nemen ga ik harder groeien ,daarmee ook dat ik overstap op winnie ,voor de kracht en drogemassa !

Dan trek je tog juist de testo door imo als je wil groeien of zie ik dit verkeerd???

Ja sorry infinity .... Ik wil de kracht maar niet de massa ben aerobe athleet geen bb'r ;)

Als je geen BBer bent moet je niet aan de Anabolen;)

wtf is een aerobe atleet? in gosdnaam dan wel?

aerobe=duursporter toch?
10 weken boldenone is prima,
winny 10-14 is ook goed idee.

Idd dennis , ik heb er lang over gedaan om te vinden wat nu eigenlijk goed en niet goed vor me zou zijn .gelukkig staan er stukken op het forum waar BIG_T zijn mening over duursporten ook geeft.Dit samen met heel wat zoek werk brengt me op deze kuur hoop dat ik er wat aan zal hebben !

Grtz ;)

Terug
Naar boven