- Waardering
- 0
Hay,
Na in aug. 10 dagen verlof ,ben ik 6 weken gaan opbouwen en ben nu ongeveer 2 maand aan het door trainen.Met in men achetrhoofd ongeveer in november te starten met een kracht kuur .Krachtkuur omdat we offs. zijn .
Dit is wat ik ga nemen :
week 1 tot 12 boldenone eq . 600 mg ew
week 1 tot 6 testo prop. 100 mg eod
week 1 tot 4 var . 60 mg ed
week 8 tot 12 winnie ject 50mg eod
week 13 - 50 mg nolva
week 14 - 40 mg nolva
week 15 - 20 mg nolva
week 16 - 20 mg nolva
Doel is nix van men aerobe verliezen of zo min mogelijk .Geen vocht over te houden dus mijn voeding schema zit op laag kcal.Zo veel mogelijk kracht te winnen die ik ook zo lang mogelijk houd .Voor wie tips kwa voeding heeft mag altijd pm.Wie kennis van zaken heeft en niet alleen van bb hoor ik graag zijn mening !
Grtz K
Na in aug. 10 dagen verlof ,ben ik 6 weken gaan opbouwen en ben nu ongeveer 2 maand aan het door trainen.Met in men achetrhoofd ongeveer in november te starten met een kracht kuur .Krachtkuur omdat we offs. zijn .
Dit is wat ik ga nemen :
week 1 tot 12 boldenone eq . 600 mg ew
week 1 tot 6 testo prop. 100 mg eod
week 1 tot 4 var . 60 mg ed
week 8 tot 12 winnie ject 50mg eod
week 13 - 50 mg nolva
week 14 - 40 mg nolva
week 15 - 20 mg nolva
week 16 - 20 mg nolva
Doel is nix van men aerobe verliezen of zo min mogelijk .Geen vocht over te houden dus mijn voeding schema zit op laag kcal.Zo veel mogelijk kracht te winnen die ik ook zo lang mogelijk houd .Voor wie tips kwa voeding heeft mag altijd pm.Wie kennis van zaken heeft en niet alleen van bb hoor ik graag zijn mening !
Grtz K