AndroidHealthClinic

Kuurtje beginnen?

Hellsgate

Novice
Waardering
0
Goedeavond,

Ik wil een kuur beginnen van Test E, en Deca.. en als post neem ik Nolvadex
De Test E kuur neem ik voor 12 weken 500 mg,
Dus week 1 tot 12 Test E 500 mg (2x per week)
En week 1 tot 10 Deca 400 mg (2x per week)
en als post week 14 tot 18 nolvadex 20 mg per dag.

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL
Brinta 50 gram 272.5 KCAL
Muesli 250 gram 1020 KCAL
Rijst 200 gram 730 KCAL
Brood 600 gram 1440 KCAL
Shake 105 390 KCAL
Totaal 4559.5 KCAL

Ik eet meerdere malen per dag. zo'n 6 tot 8 keer.

Ik train al een half jaar en weeg nu 73 kg. Ben inmiddels 23, lengte is 1.82.

Ik weet mensen gaan mij adviseren om niet te kuren, ik weet ook goed wat de gevolgen ervan kunnen zijn. ik wil toch kuren, dus als jullie het geen probleem vinden graag niet adviseren om niet te gebruiken.

Ik wil alleen weten of mijn eetschema en de kuur dat ik wil volgen, wel "gezond" is.

je voedingsschema ziet er ruk uit verbeter het eerst voordat je kuurt, gains zal je kwijtraken in je nakuur als je zo eet.

Muesli wtf? en je weet volgens mij veel Koolhydraten en amper vetten

lol, wat een faaltopic. met jouw gewicht en lengte gain je gewoon 2 kg + per maand met normale training en voeding. jantje ongeduld. lock please

1.82, 72kg, 23j.

T'is dat ik geen advies mag geven aangezien ik 20 ben maar anders zou ik gezegt hebben:
Eerst nog 15-20kg natural gainen en dan miss naar een kuurtje gaan kijken

EDIT:

Shit nou deed ik het tog :D

Kuren bij 73 kilo:roflol::roflol::roflol: !!!

• Topic Starter Topic Starter
hmmmm toch bedankt allemaal

Je zit in de foute sectie (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/) en mensen zoals jij geven de sport weer een mooi imago, half jaar trainen en dan aan kuren beginnen. :roflol: zie maar eerst eens dat je het een paar jaar strikt volhoud

Het gaat al fout bij een aas vraag stellen bij de beginners sectie, met nadruk op beginner.

Goedeavond,

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL