AndroidHealthClinic

Kuurtje beginnen?

Hellsgate

Novice
Waardering
0
Goedeavond,

Ik wil een kuur beginnen van Test E, en Deca.. en als post neem ik Nolvadex
De Test E kuur neem ik voor 12 weken 500 mg,
Dus week 1 tot 12 Test E 500 mg (2x per week)
En week 1 tot 10 Deca 400 mg (2x per week)
en als post week 14 tot 18 nolvadex 20 mg per dag.

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL
Brinta 50 gram 272.5 KCAL
Muesli 250 gram 1020 KCAL
Rijst 200 gram 730 KCAL
Brood 600 gram 1440 KCAL
Shake 105 390 KCAL
Totaal 4559.5 KCAL

Ik eet meerdere malen per dag. zo'n 6 tot 8 keer.

Ik train al een half jaar en weeg nu 73 kg. Ben inmiddels 23, lengte is 1.82.

Ik weet mensen gaan mij adviseren om niet te kuren, ik weet ook goed wat de gevolgen ervan kunnen zijn. ik wil toch kuren, dus als jullie het geen probleem vinden graag niet adviseren om niet te gebruiken.

Ik wil alleen weten of mijn eetschema en de kuur dat ik wil volgen, wel "gezond" is.

je voedingsschema ziet er ruk uit verbeter het eerst voordat je kuurt, gains zal je kwijtraken in je nakuur als je zo eet.

Muesli wtf? en je weet volgens mij veel Koolhydraten en amper vetten

lol, wat een faaltopic. met jouw gewicht en lengte gain je gewoon 2 kg + per maand met normale training en voeding. jantje ongeduld. lock please

1.82, 72kg, 23j.

T'is dat ik geen advies mag geven aangezien ik 20 ben maar anders zou ik gezegt hebben:
Eerst nog 15-20kg natural gainen en dan miss naar een kuurtje gaan kijken

EDIT:

Shit nou deed ik het tog :D

Kuren bij 73 kilo:roflol::roflol::roflol: !!!

• Topic Starter Topic Starter
hmmmm toch bedankt allemaal

Je zit in de foute sectie (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/) en mensen zoals jij geven de sport weer een mooi imago, half jaar trainen en dan aan kuren beginnen. :roflol: zie maar eerst eens dat je het een paar jaar strikt volhoud

Het gaat al fout bij een aas vraag stellen bij de beginners sectie, met nadruk op beginner.

Goedeavond,

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL
Rijst 200 gram 730 KCAL
Brood 600 gram 1440 KCAL
Shake 105 390 KCAL
Totaal 4559.5 KCAL

Ik weet mensen gaan mij adviseren om niet te kuren, ik weet ook goed wat de gevolgen ervan kunnen zijn. ik wil toch kuren, dus als jullie het geen probleem vinden graag niet adviseren om niet te gebruiken.

Ik wil alleen weten of mijn eetschema en de kuur dat ik wil volgen, wel "gezond" is.

We zouden het niet meer hebben over stats, om je vraag te beantwoorden;

Je kuur ziet er opzich goed uit, een echte massa kuur. Maar als dit je eerste kuurtje is zou ik de Deca er uit laten. Begin eerst en alleen met 500mg Test E per week, dat zal voor alle volgende kuren de basis worden (al dan niet in hogere dosering misschien)

Zonder kickstart kan het even duren voorat je voorruitgang in gains en kracht ziet, dus is het leuk om het 10 of 12 weken te zetten om er zo langer plezier van te hebben.

Nakuren met tamoxifen 2 weken na laatste inject is goed, vergeet niet je bloed te laten prikken, nakuren is niet alleen 4 weken tamoxifen slikken, maar ook je bloed waarden monitoren.

Probeer verder je voeding, training en rust naar een hoger niveau te brengen, om zo het maximale uit je kuur te halen.
Bereken je behoefte en verhoog dat met 500 tot 600 kcal extra, je eiwitten mogen ook hoger. In een kuur ik zit zelf meestal op 400 gram eiwit minimaal per dag.

Je moet je voeding ook per week gaan aanpassen tijdens een kuur, aangezien je in massa stijgt. 8/9uur per dag slaap is optimaal. Zomaar wat tips, zorg er voor dat dit allemaal geregeld is voordat je begint!!!!!!

Succes

Je vreet alleen koolhydraten waar zijn je eiwitten en vetten dan? Als je dit voedingsschema doet tijdens je kuur ga je van 72 naar 82 en nog sneller weer terug naar 72

Dude ook mij is het gelukt 80+kg te krijgen met jou lengte.. en zelfs ik kuur voorlopig niet.

Vreten trainen en goed rusten zijn ook anabolen!

dude srs haal er eerst naturell de max uit, heb eens geduld

Poep schema, ga eerst maar verdiepen in voeding en waarschijnlijk fatsoenlijk trainen. Anabolen gaan je niet helpen, die 1 of 2 kg door anabolen enkel ga je weer verliezen.

Je traint al een halfjaartje man, denk dat je ouders wel trots zijn dat jij PAS na een halfjaar naar de middelen grijpt. "Hey naam, wat ben je afgevallen op vakantie" "Ja heb geen basis... Ehm ik bedoel ehh ja buitenlands eten is niet zo voedingsrijk"

Goedeavond,

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL
Rijst 200 gram 730 KCAL
Brood 600 gram 1440 KCAL
Shake 105 390 KCAL
Totaal 4559.5 KCAL

ik mis tog de kwark erin zitten.

Goedeavond,

Mijn eetschema :
450 gram 707 KCAL
Rijst 200 gram 730 KCAL
Brood 600 gram 1440 KCAL
Shake 105 390 KCAL
Totaal 4559.5 KCAL

begin maar eens met ~200gr eiwit per dag te eten en te bulken tot je 85kg bent. Met andere woorden, ga eens goed eten (wtf voor schema heb je, waar zijn je vetten en eiwitten?) en trainen en kijk eens over 2 jaar of je klaar bent voor een kuur.

Post vervolgens ook ff in de goede sectie

Fail

Terug
Naar boven