MuscleMeat

kuurtje beginnen

• Topic Starter Topic Starter
juist mijn schildklier heb ik kapot getraind + al mijn testosteron heb ik ook op gebruikt
ik moet dagelijks gebruiken om goed te leven
gh + liposomale testosteron gel + armour tyroid t4+t3
+ omnibionta vitamine+ promagnor +medrol+vit-a
nu is alles inorde maar ik ben 1-2jaar seriuus ziek geweest wat mijn leven niet bevorderde nu lang zoeken heb ik een goede dokter gevonden die mij heeft geholpen . nu ik alles heb wil ik wel wat meer gebruiken om te groeien

juist mijn schildklier heb ik kapot getraind + al mijn testosteron heb ik ook op gebruikt
ik moet dagelijks gebruiken om goed te leven
gh + liposomale testosteron gel + armour tyroid t4+t3
+ omnibionta vitamine+ promagnor +medrol+vit-a
nu is alles inorde maar ik ben 1-2jaar seriuus ziek geweest wat mijn leven niet bevorderde nu lang zoeken heb ik een goede dokter gevonden die mij heeft geholpen . nu ik alles heb wil ik wel wat meer gebruiken om te groeien

Wat bedoel je met de eerste zin?

ik heb met te trainnen alles kapot getraind door te veel en te lang competitiet te trainnen . + slechte voeding en niet te rusten tussen competitie's heb ik alles kapot getraind
+ slecht opgevolgd door de trainner

zeg ik heb effe zitten uit rekenen hoe veel ik zet per dag 3.6 iu
klopt dit 12mg /36iu per 1ml en ik zit nu op 10units per dag
1ml/100units zit ik goed of mag ik nog hoger gaan graag jullie advies

ik heb met te trainnen alles kapot getraind door te veel en te lang competitiet te trainnen . + slechte voeding en niet te rusten tussen competitie's heb ik alles kapot getraind
+ slecht opgevolgd door de trainner

Dat kan niet. Heb je in het verleden anabolen gebruikt of beter gezegd misbruikt?

nee nooit twee jaar geleden voor de eerste keer

Wat voor kuur was dat ?

ja bro welkom hiero je bent net nieuw hiero.
en dan gelijk al aan de anabolen kijk eerst s zoals mij wat je natural.
kunt bereiken:O)

nogmaals deze moet ik normaal nemen van mijn dokter
omdat mijn schildklier niet meer werkt ik zelf weinig of bijna geen testosteron aanmaak moet èèn keer per jaar op controle bloed en 24 uur urine mee brengen en dan krijg ik een jaar spullen mee voor te gebruiken om mij beter te voelen . ander ben ik moe en val ik in slaap waar ik sta en verdik ik met de dag .luister alje twee jaar ziek heb rond gelopen en niet weet wat je mankeert ik werd bijna gek .dan heb ik een endrocoloog leren kennen en die heeft mij er door geholpen . dus ik kuur niet zoomaar ff .ik heb al verteld dat ik al 20jaar competitiesport heb gedaan maar nooit goed gevolgd bent

nogmaals deze moet ik normaal nemen van mijn dokter
omdat mijn schildklier niet meer werkt ik zelf weinig of bijna geen testosteron aanmaak moet èèn keer per jaar op controle bloed en 24 uur urine mee brengen en dan krijg ik een jaar spullen mee voor te gebruiken om mij beter te voelen . ander ben ik moe en val ik in slaap waar ik sta en verdik ik met de dag .luister alje twee jaar ziek heb rond gelopen en niet weet wat je mankeert ik werd bijna gek .dan heb ik een endrocoloog leren kennen en die heeft mij er door geholpen . dus ik kuur niet zoomaar ff .ik heb al verteld dat ik al 20jaar competitiesport heb gedaan maar nooit goed gevolgd bent

doe jij van je 9 jaar competitie? wat dan? ballet?hardlopen? gaat daar je schildklier van kapot?

vaag verhaal maat...wel jammer als je het hebt...

Terug
Naar boven