MuscleMeat

kuurtje test enanthaat en deca

TheFittest

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
Ik ben men 2de kuurtje aant plannen en had graag een beetje hulp gehad :)

men eerste kuur was om de drie dagen 200 mg deca en 250 mg susta en was me heel goed bevallen

nu ben k van plan een frontload met susta te doen: dacht aan 2 weken om de dag 250 mg en vanaf dan 750 mg test E en 400 mg deca voor 10 of 12 weken. nakuur 4 weken nolvadex 20 mg per dag

enige opmerkingen en van de frontload ben k niet zeker, heeft er iemand een ander idee ivm de doseringen

grtz

tis eigenlijk gewoon kickstart dat je wilt doen?
Frontload wil zeggen eerste 2 weken dubbele dosis.
ik zou gewoon kickstarten met test Prop.

1-3 100mg TestP EOD
1-12 750mg TestE EW
1-10 400mg Deca EW

Waarom als 2de kuur al zo hoog gaan zitten met test?

Ik zou gwn een kickstart doen met tabs of idd zoals hierboven beschreven is test prop.
1-4 40mg Dianabol
1-12 500mg Test
1-10 400 mg Deca
14-17 nakuur 20mg nolva

Vindt ook dat je als eerte kuur best zwaar hebt gekuurd. En terwijl helemaal niet nodig was.
Suc6 met je keuze.

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
voor orals ben ik niet zo te vinden (lever...)

aleyezonme misschien dat k die test prop wel eens probeer maar het probleem is heb die sustanon nog liggen... frontload of kickstart met susta is dus geen goed idee??? (met de 4 soorten testo komt er toch veel vrij op verschillende momenten dus dacht ben ik gelijk goed vertrokken na 2 weken :-D

En waarom test zo hoog? er is mij aangeraden elke 5de dag 500 mg te zetten ivm bloedwaardespiegels, dus dacht 1 maal per week doe ik wel 750, net dat ietsje extra ;-)

bedankt

waarom zo hoog gaan zitten met test, ging eerst maar 500mg nemen maar gewoon benieuwd of het veel verschil maakt met 750 das al

en voor orals ben ik niet zo te vinden (lever en nierbeschadiging...)

aleyzonme misschien dat k die test prop wel eens probeer maar het probleem is heb die sustanon nog liggen... frontload met susta is dus geen goed idee???

bedankt

kickstart met sust is eigenlijk puur vanwege de korte esters dan en er zitten ook lange in. dan dus gewoon alleen korte esters (test Prop)

je kan ook zonder kickstart en Test e en deca doen (doe ik zelf nu ook) na 3/4 weken merk je echt wel (krachttoename, vochtiger en zweten:o)
en niet iets gebruiken omdat je het nog hebt liggen, ik heb ook nog sust liggen maar komt later wel, het is namelijk nogal lang houdbaar;)

Ohja, dit is mijn kuur (misschien een voorbeeldje)

week 1 500mg test e en 500mg deca
week 2-5 750mg test e en 500mg deca Ziet er raar uit i know, maar kreeg de tip om eerst hoger te zetten (wilde namelijk midden in mijn kuur verhogen dit doe ik dus nu niet meer)
week 6-10 500mg deca
week 6-15 500mg test e
week 8/9-15 50mg proviron pd
nolva als nakuur.

je zou zelf ook week 1-2 1000mg test e zetten als frontload.
hoopt dat dit helpt!

ik heb al een paar kuurtjes achter de rug en nu ben ik bezig met een test only kuur met 750mg pw voor het eerst, aangezien ik altijd goed groeide op 500mg.
Dus gewoon op 500mg laten meer dan genoeg.
Als kickstart eventueel prop aangezien je tabs niets vind (wat wel een goeie gedachtegang is imo)

Terug
Naar boven