XXL Nutrition

Kuurtje Test Enth / Tren Enth / Turinabol

Sikkes0812

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Hallo Mensen,

Ik ben van plan om hier een log bij te gaan houden zodat anderen kunnen zien hoe mijn kuurtje verloopt :)
Ik zal me eerst even netjes voorstellen mijn naam is Rick 24 jaar oud en ik train zo'n 7 jaar waarvan 4 jaar echt serieus qua voeding en de nodige eiwitten.
Heb in het verleden al 2 kuurtjes gedaan:

1e kuur bestond uit een dboll only ( 6kg gegaind waarvan 3 van overgehouden)

2e kuur bestond uit Test Enanthate 500mg + Deca 400mg ( 8kg gegaind waarvan 5 kg overgehouden ))

Nu ben ik sinds vorige week maandag begonnen met de volgende kuur:
( Er zullen vast mensen zeggen dat het nogal een zware kuur is maar heb hier lang over nagedacht en alle nodige informatie doorgelezen )

Week 1 t/m 5 ( Turinabol 50mg per dag )
Week 1 t/m 12 ( Test Enathate 750 mg pw )
Week 1 t/m 10 ( Tren Enathate 400 mg pw )
Nu zit ik te twijfelen om na week 5 te beginnen met Masteron Prop ( 400 mg pw ) of raden jullie dit af?
En uiteraard mijn nakuur.

Mijn doel is om droger en harder uit deze kuur te komen!

Moet wel zeggen dat ik sinds vannacht vreselijk heb liggen zweten in me bed, en super vaag heb liggen dromen haha ( heb gelezen dat dit een bijwerking van de tren kan zijn )

Voor de rest gaat het trainen super het lijkt wel alsof ik uit me huid scheur tijdens het trainen ( veel zal ook wel tussen de oren zitten hoor )

Ik ga 2 a 3 keer in de week mijn log bijhouden.

Mijn gewicht voor de kuur begon was 88 kg met +- 12% vet
Momenteel weeg ik nu 89,5 maar dat zal mede door het vele eten komen denk ik.

Alle reacties zijn welkom natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Ik volg! Die dromen klinken bekend ;)

Mast erbij lijkt me overbodig.

Zou de tren wat lager zetten en misschien zelfs de test ook.
Turinabol vervangen voor winny.

• Topic Starter Topic Starter
Zou de tren wat lager zetten en misschien zelfs de test ook.
Turinabol vervangen voor winny.

Ik zit al in me 2e week van me kuur dus de winny vervangen voor de turinalbol is geen optie meer.
Ik heb besloten om deze kuur voort te zetten qua de hoeveelheden.

Ah sorry ik dacht dat het een voorstel was! Hopen dat de Turinabol je niet gaat teleurstellen zoals dat bij vele wel het geval is.

Leuk dat je dit gaat loggen. Abbo.
Heb zelf net een test/tren kuur achter de rug en twijfelde ook halverwege om masteron erbij te nemen. Uiteindelijk maar niet gedaan (ook geen spijt van).
Wel wil ik een volgende keer een combi van deze drie nemen.

Leuk dat je dit gaat loggen. Abbo.
Heb zelf net een test/tren kuur achter de rug en twijfelde ook halverwege om masteron erbij te nemen. Uiteindelijk maar niet gedaan (ook geen spijt van).
Wel wil ik een volgende keer een combi van deze drie nemen.

En hoe zag jou kuur dr uit met de test en tren?
Voor ik me kuur aan het samen stelen was, zat ik ook te twijfelen om Masteron Prop halverwege mee te laten lopen ik heb deze dan ook maar voor de zekerheid achter de hand.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 14:15 ----------

2e week.

Vanavond me 4e prikkie zetten hoop dat het weer zo makkelijk gaat als de laatste 3 keer :-)
Heb er aan de ene kant wel een klein beetje spijt van dat ik voor Turinabol gekozen heb, omdat de meeste die dit gebruikt hebben niet al te enthousiast waren over die goedje.
Maargoed het lijkt wel of ik tijdens het trainen wel een goeie pomp voel ( zal wel tussen me oren zitten ) of het is toch echt de tboll haha!

Wel slaap ik ontzettend slecht de laatste dagen meestal lig ik om 5 uur al klaar wakker en kom daarna niet meer in slaap, ook droom ik echt als een mother****er de laatste tijd !

Vanavond staan schouders / traps / onderarmen / buik op het programma
Zal mij benieuwen heb in iedergeval weer super veel zin om te trainen vanavond!

Hou jullie op de hoogte!

En hoe zag jou kuur dr uit met de test en tren?
Voor ik me kuur aan het samen stelen was, zat ik ook te twijfelen om Masteron Prop halverwege mee te laten lopen ik heb deze dan ook maar voor de zekerheid achter de hand.

Was bij mij 'gewoon' 1-7 400mg tren-e en 1-9 500mg test-e.
En dat was eigenlijk wel goed zat (eerste ervaring met tren).
Dat slechte slapen van je heb ik ook ervaren ongeveer tot en met de vijfde week en daarna sliep ik ineens weer prima.
Het vervelendste vond ik dat er als het ware constant een donker wolkje met me aan het meereizen was (melancholisch gevoel). Jammer dat het zo goed werkt :D

Hallo Mensen!

Zit inmiddels in week 2 nu en heb gisteren me 4e inject gezet en dat verliep allemaal weer vrij soepel gelukkig :)
Gisteren schouders / traps / onderarmen en buik getraint maar moet zeggen dat ik een vreselijk pomp voelde in me schouders! Was zo erg geworden dat ik ff 5 min moest wachten tot het weer een beetje over was :p

Vanavond train ik Rug en Biceps zal mij benieuwen of het weer zo lekker gaat vanavond ik heb er zin in!!
Me libido is wel enorm gestegen me vriendin merkte het alweer aan me dus die weet ondertussen wel hoelaat het is dan haha!

Ik hou jullie op de hoogte jongens.

ik volg je! maak je ook before/after pics?

Ik zal kijken of ik dit weekend even wat foto's kan plaatsen inderdaad!

Interessant, Abbo....

Die dromen gingen bij mij na 2 weken weer voorbij. De pomp in je schouders kan k*t zijn ja, soms moest ik mn armen laten rusten op iets voor me omdat gewoon naar beneden laten hangen te erg brandde haha.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 23:44 ----------

Het vervelendste vond ik dat er als het ware constant een donker wolkje met me aan het meereizen was (melancholisch gevoel).

yup..

Hallo Mensen,

Mijn excuses dat het ongeveer een week geduurd heb voordat ik weer online kon zijn.
Foto's ga ik morgen avond maken en voor me gevoel zie ik er al een stukje harder en voller uit, maargoed dat mogen jullie beoordelen op de foto's :)

Wel heb ik een ander vraagje ik heb de laaste 4 dagen een hele irritante pijn in me schouders overdag nergens last van, maar als ik naar bed ga en ik word om zo een 2 uur s'nachts wakker dan doen me schouders echt ****ing pijn! Wat me opvalt is dat ik dit alleen echt goed heb tijdens een kuurtje, weet iemand hoe dit kan komen?

Lijkt mij de collageensynthese die zwaar omlaag gaat door de testosteron. Dit heeft effect op je pezen/aanhechtingen en die zijn (bij mij) nogal gevoelig rondom de schouder (vooral aan de voorkant). Er zijn weer andere middelen die dit omhoog brengen zoals anavar/primo/bold/deca.

Terug
Naar boven