Sikkes0812
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
Hallo Mensen,
Ik ben van plan om hier een log bij te gaan houden zodat anderen kunnen zien hoe mijn kuurtje verloopt
Ik zal me eerst even netjes voorstellen mijn naam is Rick 24 jaar oud en ik train zo'n 7 jaar waarvan 4 jaar echt serieus qua voeding en de nodige eiwitten.
Heb in het verleden al 2 kuurtjes gedaan:
1e kuur bestond uit een dboll only ( 6kg gegaind waarvan 3 van overgehouden)
2e kuur bestond uit Test Enanthate 500mg + Deca 400mg ( 8kg gegaind waarvan 5 kg overgehouden ))
Nu ben ik sinds vorige week maandag begonnen met de volgende kuur:
( Er zullen vast mensen zeggen dat het nogal een zware kuur is maar heb hier lang over nagedacht en alle nodige informatie doorgelezen )
Week 1 t/m 5 ( Turinabol 50mg per dag )
Week 1 t/m 12 ( Test Enathate 750 mg pw )
Week 1 t/m 10 ( Tren Enathate 400 mg pw )
Nu zit ik te twijfelen om na week 5 te beginnen met Masteron Prop ( 400 mg pw ) of raden jullie dit af?
En uiteraard mijn nakuur.
Mijn doel is om droger en harder uit deze kuur te komen!
Moet wel zeggen dat ik sinds vannacht vreselijk heb liggen zweten in me bed, en super vaag heb liggen dromen haha ( heb gelezen dat dit een bijwerking van de tren kan zijn )
Voor de rest gaat het trainen super het lijkt wel alsof ik uit me huid scheur tijdens het trainen ( veel zal ook wel tussen de oren zitten hoor )
Ik ga 2 a 3 keer in de week mijn log bijhouden.
Mijn gewicht voor de kuur begon was 88 kg met +- 12% vet
Momenteel weeg ik nu 89,5 maar dat zal mede door het vele eten komen denk ik.
Alle reacties zijn welkom natuurlijk!
Ik ben van plan om hier een log bij te gaan houden zodat anderen kunnen zien hoe mijn kuurtje verloopt

Ik zal me eerst even netjes voorstellen mijn naam is Rick 24 jaar oud en ik train zo'n 7 jaar waarvan 4 jaar echt serieus qua voeding en de nodige eiwitten.
Heb in het verleden al 2 kuurtjes gedaan:
1e kuur bestond uit een dboll only ( 6kg gegaind waarvan 3 van overgehouden)
2e kuur bestond uit Test Enanthate 500mg + Deca 400mg ( 8kg gegaind waarvan 5 kg overgehouden ))
Nu ben ik sinds vorige week maandag begonnen met de volgende kuur:
( Er zullen vast mensen zeggen dat het nogal een zware kuur is maar heb hier lang over nagedacht en alle nodige informatie doorgelezen )
Week 1 t/m 5 ( Turinabol 50mg per dag )
Week 1 t/m 12 ( Test Enathate 750 mg pw )
Week 1 t/m 10 ( Tren Enathate 400 mg pw )
Nu zit ik te twijfelen om na week 5 te beginnen met Masteron Prop ( 400 mg pw ) of raden jullie dit af?
En uiteraard mijn nakuur.
Mijn doel is om droger en harder uit deze kuur te komen!
Moet wel zeggen dat ik sinds vannacht vreselijk heb liggen zweten in me bed, en super vaag heb liggen dromen haha ( heb gelezen dat dit een bijwerking van de tren kan zijn )
Voor de rest gaat het trainen super het lijkt wel alsof ik uit me huid scheur tijdens het trainen ( veel zal ook wel tussen de oren zitten hoor )
Ik ga 2 a 3 keer in de week mijn log bijhouden.
Mijn gewicht voor de kuur begon was 88 kg met +- 12% vet
Momenteel weeg ik nu 89,5 maar dat zal mede door het vele eten komen denk ik.
Alle reacties zijn welkom natuurlijk!
Laatst bewerkt: