MuscleMeat

Stelling kuurtje

lorre1204

Novice
Waardering
0
kuurtje aangeschaft in egypte.... alles vind ik terug en ben ik zeker van dat het geen fake is buiten men deca vind ik niets van terug,this wel met hologram,iemand ervaring mee?

egypte en verjaardag moeke 158.jpg

Hoe zien de flesjes eruit?
Kijk ook eens even naar de tekst op de flesjes of het allemaal correct is geschreven. Er zijn trouwens al meerdere topics over Deca300. Op sommige vials stonden veel spellingsfouten zoals farm ipv pharm.

• Topic Starter Topic Starter
flesjes van 10 ml. ze komen van mexico van de firma denkall.en op het flesje is het ook verzegeld met een hollogram. en er staan bij vertrenairy use voor dest is alles duidelijk en zit er in de bijde flesjes even veel en zien er exact het zelvde uit....

Op Amerikaanse forum zeggen ze dat alle denkall vials voorzien moeten zijn van een hologram op het dekseltje. Zo niet dan is de kans groot dat je een fake hebt. Als het goed is moet je het lotnr op je vial kunnen natrekken op Ausvet.com. Kijk anders daar even op.

kan dat blijkbaar niet nakijken op die site.... maar toch bedankt.het ziet me er toch in orde uit.dus kzal moete, afwachten en proefkonijn spelen

Weet je jarige moeke wel dat je gaat kuren? ;)

oeps.png

Laatst bewerkt:
Wat is de stelling ?

hahaha stond in dat albumpje :-)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 10:44 ----------

dan post ik hem wel effe in toon :-)

Terug
Naar boven