Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kuurtje aangeschaft in egypte.... alles vind ik terug en ben ik zeker van dat het geen fake is buiten men deca vind ik niets van terug,this wel met hologram,iemand ervaring mee?
Hoe zien de flesjes eruit?
Kijk ook eens even naar de tekst op de flesjes of het allemaal correct is geschreven. Er zijn trouwens al meerdere topics over Deca300. Op sommige vials stonden veel spellingsfouten zoals farm ipv pharm.
flesjes van 10 ml. ze komen van mexico van de firma denkall.en op het flesje is het ook verzegeld met een hollogram. en er staan bij vertrenairy use voor dest is alles duidelijk en zit er in de bijde flesjes even veel en zien er exact het zelvde uit....
Op Amerikaanse forum zeggen ze dat alle denkall vials voorzien moeten zijn van een hologram op het dekseltje. Zo niet dan is de kans groot dat je een fake hebt. Als het goed is moet je het lotnr op je vial kunnen natrekken op Ausvet.com. Kijk anders daar even op.