XXL Nutrition

kuurtje??

corleone f

Novice
Waardering
0
jongens wie kan mij advies geven??

ik wil een kuur samenstellen waar ik geen last krijg van mijn libido,hetgeen van mijn laatste kuur wel degelijk het geval was,mijns inziens kwam dit door de deca (dat nam ik toendertijd met testoviron)

ik had het volgende in gedachten:

een combinatie van dianabool(6 weken a 30mg) , test enanthate(400pw), en primo(400pw/of beter 600pw??)

dit zou mijn derde kuur worden en ik wil nu echt ff flink knallen

alvast hartelijk bedankt voor jullie inzicht/kennis

corleone f zei:
jongens wie kan mij advies geven??

ik wil een kuur samenstellen waar ik geen last krijg van mijn libido,hetgeen van mijn laatste kuur wel degelijk het geval was,mijns inziens kwam dit door de deca (dat nam ik toendertijd met testoviron)

ik had het volgende in gedachten:

een combinatie van dianabool(6 weken a 30mg) , test enanthate(400pw), en primo(400pw/of beter 600pw??)

dit zou mijn derde kuur worden en ik wil nu echt ff flink knallen

alvast hartelijk bedankt voor jullie inzicht/kennis

Dianabol (30 mg) met test(400pw) en primo(400pw) vind ik niet knallen kerel.

Ik weet niet wat je eerder hebt gebruikt maar aangezien wat je nu knallen noemt dan heb je niet veel gehad.

Ik zou als ik jou was goed nadenken wat je wilt kerel .....een echte kuur of een kuur voor de zomer ?

• Topic Starter Topic Starter
rafael25 zei:
Dianabol (30 mg) met test(400pw) en primo(400pw) vind ik niet knallen kerel.

Ik weet niet wat je eerder hebt gebruikt maar aangezien wat je nu knallen noemt dan heb je niet veel gehad.

Ik zou als ik jou was goed nadenken wat je wilt kerel .....een echte kuur of een kuur voor de zomer ?

bedankt voor je reactie....ik wil echt graag een goede kuur en let goed op mijn voeding,training en rust.maar ben vorig jaar toch wel geschrokken dat ik last kreeg van mijn libido--->mijn pik bleef maar half hard,hoe gretig ik ook was...dat heeft een half jaartje na mijn kuur toen aangehouden.dus ik wil iets wat echt safe is wat dat betreft en liever ook geen stromba omdat ik dan twee spuiten meer in de week moet zetten (4 ipv 2).wat raad je me aan?
ik ben trouwens 170 en weeg 80 kg.....niet geheel droog hoor

400mg Test? Beetje lastig afmeten niet? Maak er dus gewoon 500mg van. Als je geen Deca wilt nemen ga dan voor de Test/Bold stack.

Week 1-12: 500mg Test.Enathaat
Week 1-12: 500mg Boldenone
Week 10-14: 50mg Winstrol ED

Week 14: 40mg Nolvadex
Week 15: 30mg Nolvadex
Week 16-17: 20mg Nolvadex

Succes ermee

zou eerder tren nemen
(en even meer gaan lezen)

ik zou doen in jou geval:

1-12 e3d 250mg sust
1-10 e3d 200mg tren enth

evt. winny aant einde of d-boll int begin.

hcg erbij en een NAKUUR en whoppaaaaaa! knallen

btw. heb je de vorige keer wel een nakuur gehad?

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
ik zou doen in jou geval:

1-12 e3d 250mg sust
1-10 e3d 200mg tren enth

evt. winny aant einde of d-boll int begin.

hcg erbij en een NAKUUR en whoppaaaaaa! knallen

btw. heb je de vorige keer wel een nakuur gehad?

nee...geen nakuur gehad,denk dat dat idd wel raadzaam is om mijn systeem weer op peil te krijgen ja.maar tren is dus ook wel een goede optie merk ik aan jullie response...in ieder geval bedankt!!

corleone f zei:
nee...geen nakuur gehad,denk dat dat idd wel raadzaam is om mijn systeem weer op peil te krijgen ja.maar tren is dus ook wel een goede optie merk ik aan jullie response...in ieder geval bedankt!!

das ook vragen om problemen, is zeker raadzaam om te doen

denk dat tren toch wel redelijk heftig is voor een 2e kuur, maar als je echt wil knallen tjehh

Kan het niet zijn dat er personen "libido-gevoelig" zijn voor 19-nor's zoals bv Deca? Er wordt hem namelijk tren geadviseerd lees ik.......?

Uit eigen ervaring kan ik mededelen dat ik laatste kuur ook libidoproblemen heb gehad, en dat was bij de eerste keer gebruik van een 19-nor, Deca!

Terug
Naar boven