MuscleMeat

Kuurvoorstel 1 of 2? 1ste kuur!

Muayboran

Advanced Bodybuilder
Waardering
77
Goeiuh avond Mede trainings fanaten :D

Na een heleboel research op deze forum ben ik tot het volgende besluit gekomen dat ik binnenkort mezelf ga verlossen van het naturel en beginnen prikken als mijn 1ste kuur met 2 kuurvoorstellen.

Doel: Mijn doel tijdens mijn kuurtje is om voornamelijk Kracht (voor meer te kunnen liften en conditioneel liftvermogen te verhogen) maar ook KwaliteitsMassa (een athletische lichaam en wat kg's pakken) opbouwen voor mezelf en natuurlijk voor deze summer jwz. Niets fetish en niet extreem groeien. Ik ben momenteel nog altijd aan het cutten en mijn BF% aan het verlagen voor ik ga prikken.

Kuurvoorstel 1:

Kuurvoorstel 1:

Week 1-10 Test-E van Galenika op 500 mg/week
Week 1-5 Winstrol Oral tabs 50 mg /dag
Week 5-11 300 iu HCG / week
Week 4-10 Aromasin 25 mg (niet juist in nemen af en toe een cap)

Week 11 (10 dagen na laatste inject test e.)
Week 11-15 Novaldex

Benodigheden:
20ml Test-E van Galenika
2x winstrol tabs
1x pregnyl
1x nolvadex
1x finasteride (bij de hand houden, voor als ik haaruitval merk)

OF

Kuurvoorstel 2:

Week 1-6: 100mg oxy oral tabs
Week 1-6: 80mg anavar oral tabs
Week 1-10: 500mg Test-E van GG inject
Week 1-15: 20mg Aromasin om de dag (1 cap, serieus in nemen)
+ T3 in mijn cycle bij nemen voor nog meer te cutten

Week 12-15: 20mg nolvadex

Benodigheden:
3x Anavar
2x Test-E van Golden Gear

2x Oxy
1x Aromasin
1x T3
1x Nolvaldex

Dingens die mij niet 100% duidelijk zijn:
- Zijn deze doseringen goed en passen deze combinaties bij elkaar? 2de kuurvoorstel ben ik namelijk zeer geinteresseerd in omdat ik eigenlijk zoveel mogelijk wil pakken van mijn 1ste kuur.
- Is HCG Pregyl noodzakelijk voor testikel shrinkage te bestrijden in mijn 2de kuurvoorstel?

Voeding = belangrijkste en zal ik ook ergens deze week posten. Trainen doe ik zoveel mogelijk als ik kan, 5x a 6x per week en zal hier ook extra aandacht besteden als ik ga beginnen met mijn kuurtje.

Ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden en alvast bedankt voor al jullie criteria en meningen!

Grtzzz Muayboran

Tweede voorstel is een shitload aan orals. Zou die zeker niet nemen! Waarom niet gewoon een test-e kuur, met evt. een kickstart?

Oh, hcg alleen nemen indien nodig. Bij dit soort kuren dan. Imo onnodig.

mijn mening is dat je als eerste kuur week 1-6 of tot 8 winstrol 100 mg eod het beste is en als 2e kuur test.

@ lil priest, dat is jouw mening.. mijn mening is dat als iemand meteen wil spuiten je dat moet aanmoedigen inplaats van af te raden en orals aan te smeren :rolleyes:

1e kuurvoorstel is aardig, 2e voorstel vind ik wat minder:D

Ik zou het zo doen:

Week 1-10 Test-E 500 mg/EW
Week 1-4 Winstrol 50 mg /ED
Week 9-11 500 iu HCG / EOD (eventueel eerder mocht er atrofie optreden)

Week 12-15 Novaldex+Aromasin (arofixen) 20 mg ED

Kuur

Week 1 t/m 6 30/50mg Winni tabs ED .
Weèk 1 t/m 10 500mg Test E EW .
Week 5 t/m 12 50mg Provi ED .
HCG bij de hand houden als atrofie optreed . Denk aan 500iu EW tot je PCT .
Aro kan je preventief of pas gebruiken als je last van gyno krijgt

PCT
Week 13 t/m 16 20mg Nolva ED . Succes bro .:)

• Topic Starter Topic Starter
Tweede voorstel is een shitload aan orals. Zou die zeker niet nemen! Waarom niet gewoon een test-e kuur, met evt. een kickstart?

Oh, hcg alleen nemen indien nodig. Bij dit soort kuren dan. Imo onnodig.

Waarom? Omdat ik kerels ken die 2de kuurvoorstel hebben gebruikt als 1ste kuur en die echt shit loads van kracht hebben bijgewonnen, meer dan als je gewoon een test e kuurtje ga prikken. Ik doe het niet alleen voor de kg's kwaliteitsmassa maar ook voor het vermogen (kracht). Maar je hebt wel volledig gelijk, veel orals zoals hier bijnemen is ook erg schadelijk voor mij :(

@ lil priest, dat is jouw mening.. mijn mening is dat als iemand meteen wil spuiten je dat moet aanmoedigen inplaats van af te raden en orals aan te smeren :rolleyes:

Ik zou het zo doen:

Karmaaaa :D

Week 1 t/m 6 30/50mg Winni tabs ED .
Weèk 1 t/m 10 500mg Test E EW .
Week 5 t/m 12 50mg Provi ED .
HCG bij de hand houden als atrofie optreed . Denk aan 500iu EW tot je PCT .
Aro kan je preventief of pas gebruiken als je last van gyno krijgt

PCT
Week 13 t/m 16 20mg Nolva ED . Succes bro .:)

Goed initiatief maar ik ga eerst spuiten met test :D dus eerst Test E en provi vind ik ook overbodig voor deze kuur.. Maar toch bedankt bruv, meen ik! :)

Provi

Provi zal vocht tegen gaan en je test alleen maar versterken bro .:D

Ik zou het zo doen:

die winny's raad ik ook aan om te spuiten juist omdat het nog een only is anders moet je 2x per dag gaan spuiten omdat winny's niet mengd met andere olie.

ik raad ook nooit orals aan

100mg oxy?
Beetje overkill 1e kuur man.

Goeiuh avond Mede trainings fanaten :D

Na een heleboel research op deze forum ben ik tot het volgende besluit gekomen dat ik binnenkort mezelf ga verlossen van het naturel en beginnen prikken als mijn 1ste kuur met 2 kuurvoorstellen.

Doel: Mijn doel tijdens mijn kuurtje is om voornamelijk Kracht (voor meer te kunnen liften en conditioneel liftvermogen te verhogen) maar ook KwaliteitsMassa (een athletische lichaam en wat kg's pakken) opbouwen voor mezelf en natuurlijk voor deze summer jwz. Niets fetish en niet extreem groeien. Ik ben momenteel nog altijd aan het cutten en mijn BF% aan het verlagen voor ik ga prikken.

Kuurvoorstel 1:

Week 1-5 Winstrol Oral tabs 50 mg /dag
Week 4-10 Aromasin 25 mg (niet juist in nemen af en toe een cap)

Week 11-15 Novaldex

Benodigheden:
20ml Test-E van Galenika
2x winstrol tabs
1x pregnyl
1x nolvadex
1x finasteride (bij de hand houden, voor als ik haaruitval merk)

OF

Kuurvoorstel 2:

Week 1-6: 100mg oxy oral tabs
Week 1-6: 80mg anavar oral tabs
Week 1-10: 500mg Test-E van GG inject
Week 1-15: 20mg Aromasin om de dag (1 cap, serieus in nemen)
+ T3 in mijn cycle bij nemen voor nog meer te cutten

Week 12-15: 20mg nolvadex

Benodigheden:
3x Anavar
2x Test-E van Golden Gear

2x Oxy
1x Aromasin
1x T3
1x Nolvaldex

Dingens die mij niet 100% duidelijk zijn:
- Zijn deze doseringen goed en passen deze combinaties bij elkaar? 2de kuurvoorstel ben ik namelijk zeer geinteresseerd in omdat ik eigenlijk zoveel mogelijk wil pakken van mijn 1ste kuur.
- Is HCG Pregyl noodzakelijk voor testikel shrinkage te bestrijden in mijn 2de kuurvoorstel?

Voeding = belangrijkste en zal ik ook ergens deze week posten. Trainen doe ik zoveel mogelijk als ik kan, 5x a 6x per week en zal hier ook extra aandacht besteden als ik ga beginnen met mijn kuurtje.

Ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden en alvast bedankt voor al jullie criteria en meningen!

Grtzzz Muayboran

Wat wil je nu? Wel of niet alles eruit halen?

je kan zowiezo als je lekker gaat er nog een weekje of 2 aan vast plakken;)

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

O, en de kuur, doe wat DavidCentral zegt (eventueel proviron na de winny tot pct zou een goede aanvulling zijn)

Eens met davidcentral, kuur 2 teveel orals naam mijn mening.

100% kuurvoorstel 1. En dan 12 weken van maken.
Suc6

Bedankt voor al jullie tips boys, made me stronger! Uiteindelijk word dit men kuur met een goede nakuur of course. Heb wat aangepast en ik zou graag jullie mening erover horen of D-bol het wel waard is om te profiteren van die extra edge (maximaal uit te halen van men 1ste kuur) in terms of kracht dan of is het verloren geld :rolleyes: ?!

Week 1-2 D-bol 100mg / dag
Week 5-10 Winstrol oral tabs 50 mg /dag
Week 1-7 Aromasin 25 mg (de 1ste 2 weken juist innemen)

Week 11-15 Novaldex

+ Finaestride en Acne créme bij de hand.

Ben benieuwd naar jullie reply's!

Week 1-2 D-bol 100mg / dag
Week 5-10 Winstrol oral tabs 50 mg /dag
Week 1-7 Aromasin 25 mg (de 1ste 2 weken juist innemen)

Week 11-15 Novaldex

haha waar haal je deze doseringen nou weer vandaan :P het was toch al duidelijk wat je moest gaan doen?

- oral inname slaat als een pik op een drumstel.. neem gewoon OF dboll OF winny.. 50 mg dbol is zat, 4 weken, dan stoppen..

- waarom eerste 7 weken aromasin ???

Ik wil je best blijven helpen op msn zoals ik nu doe, maar dan moet je niet alles iedere keer omgooien ;)

haha waar haal je deze doseringen nou weer vandaan :P het was toch al duidelijk wat je moest gaan doen?

- oral inname slaat als een pik op een drumstel.. neem gewoon OF dboll OF winny.. 50 mg dbol is zat, 4 weken, dan stoppen..

- waarom eerste 7 weken aromasin ???

Ik wil je best blijven helpen op msn zoals ik nu doe, maar dan moet je niet alles iedere keer omgooien ;)

Top, zoals we gesproken hadden op MSN word dit men definitive kuur zonder enige verandering:

Week 1-10 Test-E van Galenika 500 mg/EW
Week 1-4 Dianabol OF winny 50 mg/ED
Week 9-11 500 iu HCG / EOD

+ Finaestride en Acne créme en natuurlijk men vitamines bij de hand.

Nogmaals bedankt voor al jullie meningen boys en extra karma voor ze david zentraal :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven