Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Goeiuh avond Mede trainings fanaten 
Na een heleboel research op deze forum ben ik tot het volgende besluit gekomen dat ik binnenkort mezelf ga verlossen van het naturel en beginnen prikken als mijn 1ste kuur met 2 kuurvoorstellen.
Doel: Mijn doel tijdens mijn kuurtje is om voornamelijk Kracht (voor meer te kunnen liften en conditioneel liftvermogen te verhogen) maar ook KwaliteitsMassa (een athletische lichaam en wat kg's pakken) opbouwen voor mezelf en natuurlijk voor deze summer jwz. Niets fetish en niet extreem groeien. Ik ben momenteel nog altijd aan het cutten en mijn BF% aan het verlagen voor ik ga prikken.
Kuurvoorstel 1:
Kuurvoorstel 1:
Week 1-10 Test-E van Galenika op 500 mg/week
Week 1-5 Winstrol Oral tabs 50 mg /dag
Week 5-11 300 iu HCG / week
Week 4-10 Aromasin 25 mg (niet juist in nemen af en toe een cap)
Week 11 (10 dagen na laatste inject test e.)
Week 11-15 Novaldex
Benodigheden:
20ml Test-E van Galenika
2x winstrol tabs
1x pregnyl
1x nolvadex
1x finasteride (bij de hand houden, voor als ik haaruitval merk)
OF
Kuurvoorstel 2:
Week 1-6: 100mg oxy oral tabs
Week 1-6: 80mg anavar oral tabs
Week 1-10: 500mg Test-E van GG inject
Week 1-15: 20mg Aromasin om de dag (1 cap, serieus in nemen)
+ T3 in mijn cycle bij nemen voor nog meer te cutten
Week 12-15: 20mg nolvadex
Benodigheden:
3x Anavar
2x Test-E van Golden Gear
2x Oxy
1x Aromasin
1x T3
1x Nolvaldex
Dingens die mij niet 100% duidelijk zijn:
- Zijn deze doseringen goed en passen deze combinaties bij elkaar? 2de kuurvoorstel ben ik namelijk zeer geinteresseerd in omdat ik eigenlijk zoveel mogelijk wil pakken van mijn 1ste kuur.
- Is HCG Pregyl noodzakelijk voor testikel shrinkage te bestrijden in mijn 2de kuurvoorstel?
Voeding = belangrijkste en zal ik ook ergens deze week posten. Trainen doe ik zoveel mogelijk als ik kan, 5x a 6x per week en zal hier ook extra aandacht besteden als ik ga beginnen met mijn kuurtje.
Ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden en alvast bedankt voor al jullie criteria en meningen!
Grtzzz Muayboran

Na een heleboel research op deze forum ben ik tot het volgende besluit gekomen dat ik binnenkort mezelf ga verlossen van het naturel en beginnen prikken als mijn 1ste kuur met 2 kuurvoorstellen.
Doel: Mijn doel tijdens mijn kuurtje is om voornamelijk Kracht (voor meer te kunnen liften en conditioneel liftvermogen te verhogen) maar ook KwaliteitsMassa (een athletische lichaam en wat kg's pakken) opbouwen voor mezelf en natuurlijk voor deze summer jwz. Niets fetish en niet extreem groeien. Ik ben momenteel nog altijd aan het cutten en mijn BF% aan het verlagen voor ik ga prikken.
Kuurvoorstel 1:
Kuurvoorstel 1:
Week 1-10 Test-E van Galenika op 500 mg/week
Week 1-5 Winstrol Oral tabs 50 mg /dag
Week 5-11 300 iu HCG / week
Week 4-10 Aromasin 25 mg (niet juist in nemen af en toe een cap)
Week 11 (10 dagen na laatste inject test e.)
Week 11-15 Novaldex
Benodigheden:
20ml Test-E van Galenika
2x winstrol tabs
1x pregnyl
1x nolvadex
1x finasteride (bij de hand houden, voor als ik haaruitval merk)
OF
Kuurvoorstel 2:
Week 1-6: 100mg oxy oral tabs
Week 1-6: 80mg anavar oral tabs
Week 1-10: 500mg Test-E van GG inject
Week 1-15: 20mg Aromasin om de dag (1 cap, serieus in nemen)
+ T3 in mijn cycle bij nemen voor nog meer te cutten
Week 12-15: 20mg nolvadex
Benodigheden:
3x Anavar
2x Test-E van Golden Gear
2x Oxy
1x Aromasin
1x T3
1x Nolvaldex
Dingens die mij niet 100% duidelijk zijn:
- Zijn deze doseringen goed en passen deze combinaties bij elkaar? 2de kuurvoorstel ben ik namelijk zeer geinteresseerd in omdat ik eigenlijk zoveel mogelijk wil pakken van mijn 1ste kuur.
- Is HCG Pregyl noodzakelijk voor testikel shrinkage te bestrijden in mijn 2de kuurvoorstel?
Voeding = belangrijkste en zal ik ook ergens deze week posten. Trainen doe ik zoveel mogelijk als ik kan, 5x a 6x per week en zal hier ook extra aandacht besteden als ik ga beginnen met mijn kuurtje.
Ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden en alvast bedankt voor al jullie criteria en meningen!
Grtzzz Muayboran

het was toch al duidelijk wat je moest gaan doen?