Fitness Seller

Kuurvoorstel - 1e kuur test / winstrol

broodjeworst

Cool Novice
Waardering
2
Graag advies over het volgende kuurschema:

Week 1-4 Winstrol (tabs) 50mg/d
Week 1-10 Testosteron (enanthaat) 500mg/w
Week 12-15 Nolvadex 20mg/d

Achtergrondinformatie:

Wat je leeftijd is
38

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
4 jaar (5 dagen per week volgens een vast schema)

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
22kg (van 63 naar 85kg)
Vetpercentage is nu ongeveer 12%

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Niet echt een vast schema. Ik zorg wel dat ik op een 4000 a 4500 calorieën per dag uitkom met 170g aan eiwitten (uit whey, eiwit van gekookt ei, kip, tonijn, rood vlees en melk).

Welke supplementen je al hebt gebruikt
Whey proteïne, creatine (monohydraat), multivitamine, amino caps, glucosamine, lijnzaadolie

Waarom je deze kuur wilt doen
De groeispurt is er na 4 jaar wel uit, maar wil graag nog meer (kwaliteits-) massa winnen.

Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
Gewoon lekker doorgroeien :-). Ik ben nog niet waar ik mezelf wil hebben. Mijn target is 95kg met een vetpercentage van rond de 10%.
Met mijn eerste kuur hoop ik een 4 kilo aan kwaliteitsmassa over te houden.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, alleen adviseer ik om hcg mee te laten lopen ivm de leeftijd die je toch al hebt niet te oud maar zal je herstel wel verbeteren, komt ook wel handig uit in het dagelijks leven na de kuur en met behouden van de gewonnen massa.

dit noem ik nu eens verstandig en goed uitgedacht kuren!

simpele goede beginners kuur.

en alles op orde:) veel geluk!

zou idd ook wel hcg toevoegen op jouw leeftijd zeker.

dit noem ik nu eens verstandig en goed uitgedacht kuren!

simpele goede beginners kuur.

en alles op orde:) veel geluk!

zou idd ook wel hcg toevoegen op jouw leeftijd zeker.

Daar kan idd de meerderheid van de beginners wat van leren, zie af en toe topics voorbij komen....

4 kilo massa overhouden is wel een erg bescheiden doelstelling voor deze kuur bro. ;) Ziet er verder prima uit. Ga je lotje maken?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga me inlezen over HCG. Bedankt voor de tip!
Ik heb er lang over nagedacht om aan een kuur te beginnen. Het is tenslotte geen snoepgoed.

4 kilo massa overhouden is wel een erg bescheiden doelstelling voor deze kuur bro. ;) Ziet er verder prima uit. Ga je lotje maken?
Ik wil mezelf geen gouden berg voor houden. Met 4kg kwaliteitsmassa zou ik al erg blij zijn, maar meer zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :D.
Met lotje bedoel je logje denk ik? Ik ga zeker een kuurlog bijhouden. Lijkt me leuk en andere hebben er dan ook nog wat aan.

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga me inlezen over HCG. Bedankt voor de tip!
Ik heb er lang over nagedacht om aan een kuur te beginnen. Het is tenslotte geen snoepgoed.

Ik wil mezelf geen gouden berg voor houden. Met 4kg kwaliteitsmassa zou ik al erg blij zijn, maar meer zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :D.
Met lotje bedoel je logje denk ik? Ik ga zeker een kuurlog bijhouden. Lijkt me leuk en andere hebben er dan ook nog wat aan.

ik volg:)

Vandaag ben ik begonnen met de kuur. Vanochtend de eerste spuit gezet en de eerste 20mg Winstrol geslikt. Winstrol slik ik 3 keer per dag ('s ochtends en 's middags 20mg en 's avonds 10mg) .
Helaas kan ik nog geen log topic aanmaken omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst. Kwestie van nog even rond spammen dus log volgt nog :-). Ik ben benieuwd naar het verloop van de kuur. Ik ga in elk geval dagelijks mijn gewicht bijhouden.

Vandaag ben ik begonnen met de kuur. Vanochtend de eerste spuit gezet en de eerste 20mg Winstrol geslikt. Winstrol slik ik 3 keer per dag ('s ochtends en 's middags 20mg en 's avonds 10mg) .
Helaas kan ik nog geen log topic aanmaken omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst. Kwestie van nog even rond spammen dus log volgt nog :-). Ik ben benieuwd naar het verloop van de kuur. Ik ga in elk geval dagelijks mijn gewicht bijhouden.
Ik volg ook:D

succes:)

Goede kuur, was zelf alleen voor Dbol gegaan.

Succes man,

Komen er ook before & after pics ?

Thanx mensen!

Komen er ook before & after pics ?
Dat lijkt me wel een goed plan. Morgen even poseren op de gym ;).

---------- Post added 8 September 2013 at 16:10 ----------

Goede kuur, was zelf alleen voor Dbol gegaan.
Ik heb voor Winstrol gekozen omdat ik uiteindelijk wat droger wil worden dan ik nu ben. Ik heb begrepen dat dbol wel voor meer massa zorgt, maar dat je meer verliest omdat je veel vocht vasthoud.

Succes man! Ik volg....ga binnenkort ook beginnen, maar dan zonder kickstart! :)

Succes en nog een extra volger.

mooie kuur, zou precies deze kuur nemen wanneer ik ga beginnen, ik volg

Mooie beginnerskuur, niets op aan te merken. Succes!

Terug
Naar boven