Fitness Seller

Kuurvoorstel 1e kuur Winny+Test prop

Grijpwijk

Ripped Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
100kg
Een enigszins impulsieve beslissing maar ik ben van plan mijn prohormonen te verkopen en er een mooie kuur voor in de plaats te doen. De bedoeling is om over een week of 4 te beginnen met:

week 1-6 : test prop 150mg EOD
week 1-6 : winstrol depot 50mg EOD
week 7-8 : nolvadex 40mg (paar dagen na laatste injectie)
week 9 : nolvadex 20mg

Heb hiervoor gekozen omdat ik bij nader inzien 10 weken deca en test niet zie zitten vanwege voornamelijk de lange tijdsduur. Deze kortwerkende esters leken me een mooi alternatief om wat massa te pakken en misschien wat droger en scherper uit de kuur te komen, alhoewel dat geen echte prioriteit heeft. Ben dus van plan gewoon te gaan bulken tijdens de kuur met zo'n 4500 Kcals.

Stats:
1m93
95-100 kg (wisselt heel erg, ben weer wat kilo's kwijt vanwege uiteenlopende redenen)
Vetpercentage meet ik niet meer omdat ik het niet objectief genoeg vind. Zal ergens tussen de 12 en 15% liggen denk ik.

Dacht eerst de test op 100mg te doen maar dit kwam beter uit ivm de vials die ik van plan ben aan te schaffen. Sowieso reageert mijn lichaam in mindere mate op alles wat ik er in gooi dus kan vast geen kwaad om deze hoeveelheid te nemen. Weet alleen niet of het nu echt goed staat in verhouding tot de winstrol?

Is deze nakuur voldoende of zal ik er nog een week met 20mg nolva aan vast plakken? Of eventueel week 8 op 30mg doen.

Hopelijk heb ik niks over t hoofd gezien. Alle input is van harte welkom.
Ohja, t wordt dus mijn eerste echte kuur afgezien van wat pro-hormonen.

ik vind het wel een goeie, wordt wel veel prikken! :D

nakuur zou ik wat langer voor uittrekken. een goeie hint van moeder natuur is een ODOL...;)

lekker zo , idd wel veel prikken maar de mooite waard vind ik !

Lekkere kuur, maar zou echt de prop op 100 mg houden ook al komt t niet uit. Waarom overdoseren?

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
Lekkere kuur, maar zou echt de prop op 100 mg houden ook al komt t niet uit. Waarom overdoseren?

Onderbouw eens waarom niet, behalve dat t wellicht afwijkt van de standaard. Zoveel scheelt het nou toch ook weer niet dat het een onverstandige overdosering wordt?

Merk in alles (medicijnen,drugs ,alcohol) dat mijn lichaam aardig wat kan hebben en niet heftig op van alles reageert. Tuurlijk is dit niet helemaal vergelijkbaar met roids maar ben er van overtuigd dat ik het wel kan hebben.

G21 zei:
ik vind het wel een goeie, wordt wel veel prikken! :D

nakuur zou ik wat langer voor uittrekken. een goeie hint van moeder natuur is een ODOL...;)

Prikken valt nog wel mee vind ik, 3 a 4 keer per week en spots genoeg. Weet nog niet of ik de olie en waterbasis samen meng in 1 spuit of winny op oliebasis ga zoeken.

Nakuur kan ik eventueel doortrekken, heb genoeg Nolva uit Griekenland weten mee te smokkelen.

prima.. succes ermee!!

Yo Grijpwijk

Kuur ziet er goed uit imo. Dat het vele malen prikken als een drempel wordt gezien als eerste kuur tsja.. dat is een keuze die je zelf maakt. Zolang je alles maar goed verspreid over het lichaam is het prima te doen. (billen, schouders, benen)

De opmerking van Invorm mbt tot de Test P dosering kan ik me wel in vinden..aangezien het je eerste wordt zou ik de eerste week even op 100mg blijven zitten om voor jezelf even te ervaren wat test doet met je...kun je in de 2e week altijd nog verhogen.

Je neemt geen clomid erbij..dan idd de Nolva op 40mg. Enkel zou ik het geen 2 weken doen. Het is geen mega kuur en de winstrol gaat de aromatisering ook tegen. Zou het 1 week op 40 doen en dan 2-3 weken op 20mg ED

Op zich is je BF een goede uitgangsbasis om droog te komen..zou zelf niet kiezen voor het doorbulken maar eerder je witten verhogen en KH verminderen om zo wat aangename strepen te trekken

Just my 2 cents

Het strand wacht op je...Succes bro!!!

De 2e alinea van wat juggernaut zegt...
Heb zelf met tesprop gekuurd als 2e kuur en ben blij dat ik t op 100 mg om de dag heb gehouden, merkte (en zag) al vanaf dag 2 dat dat spul door mn bloedbaan raasde. Probeer t idd eerst is 1 of 2 weken met 100 mg, uppen kan altijd nog.

150 mg test prop EOD + 50 mg Winny EOD is inderdaad wat veel, maar nog steeds minder hormoon op weekbasis dan de standaard 500 mg test en 400 Deca waar je nu ook al veel beginners mee ziet. Je bent vrij groot, kan ook iets uitmaken mbt dosering.

Ik ben er voorstander van Nolva niet te kickstarten, maar wel voldoende tijd geven. Zou zelf gewoon drie weken 20 mg doen.

Succes.

Aangezien je gewicht zou ik toch 150mg EOD doen.

@ juggernaut : Winny op zich zal niet aromatiseren maar volgens mij houdt het de aromatisering van de test niet tegen.

succes met je kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de adviezen. Heb besloten de eerste week op 100mg te gaan beginnen met de test prop en daarna zie ik wel of ik het nodig vind het te verhogen tot 150mg. Mezelf kennende zal t wel en dan hebben jullie er hier een testo-junk bij :D

Moeilijk te zeggen natuurlijk maar waar denken jullie aan waar ik qua gains op kan rekenen? 4500Kcals bulk is voor mij niet extreem veel ofzo. Overweeg nog om voeding wat aan te passen maar hoefddoel is toch wel massa. Wat extra vet verliezen is leuk (hoop ik stiekem ook wel op) maar heeft in principe geen prioriteit. Voel me prima bij dit vet%.

Kan bijna niet meer wachten...

Terug
Naar boven