Fitness Seller

Kuurvoorstel 250 mg of 500 mg test

Zie je mij ergens zeggen dat het een goed idee is om gelijk Tren te zetten wijsneusje?

Nogmaals, jij zegt: het is goed om te weten hoe je op test only reageerd.

Dus papagaaitje, vraag ik jou: zijn er ook mensen die niet goed reageren op test dan?

Het is ook goed om te weten hoe je op test reageert. Maar zodra je gaat stacken heeft die ervaring van test only niet zoveel nut meer.

@Boca :
250mg test
200mg tren

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Je kunt ook gewoon 2x lange esters nemen. Dus bijvoorbeeld test e en deca. De test-e frontload je en weet je dus direct hoe je erop reageert. De deca zal pas rond week 4/5 inkicken en weet je ook direct hoe dat werkt✋ mocht je het al lastig genoeg hebben met 500 test dan weet je dat je die deca nog niet nodig hebt. Win win situatie

Frontloaden in een eerste kuur...

Voor TS als je echt tren wil doen wat ik niet aanraad zou ik 250 test+200 tren E doen. En een kickstart met anavar erbij.

Dan doe je alleen test. En dan? Dan weet je alleen maar hoe je op test reageert. Dan weet je nog steeds niet hoe je op andere stoffen reageert.
Ja, dus dan weet je iig of je het wel of niet kan verdragen. Vochtballon of depressieve klachten van krijgt. Etc...

Voor TS als je echt tren wil doen wat ik niet aanraad zou ik 250 test+200 tren E doen. En een kickstart met anavar erbij.

+1 waar de anavar zelfs optioneel is. Als TS tren in zijn hoofd heeft, grote kans dat deze dit toch gewoon gaat doen. Ik denk zelfs dat test/tren 250/200 een heel leuk eerste kuurtje is. Maar verder eens met de rest, 500 test-e only zou ik toch eerder aanraden.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Maar dan wel of niet t3 mee laten lopen?

Mocht je dus zeker zijn van de tren, zou ik Ace pakken. als het je niet bevalt is het eerder uit je systeem.

Ace om de dag iets meer als 1ml

Je zou met 250 test kunnen beginnen om te kijken hoe dat verloopt, daarna als je het te weinig effect geeft doe je of nu verhogen of volgende kuur 500 Mg Daarna pas stop je nog iets in volgende kuur. Vriend je begint te zuipen met een biertje niet met 1,5 liter tequila. Tijd zat hoor, dit is je eerste kuurtje. Kijk hoe je lichaam überhaupt reageert. Je kan super goed vooruitgang boeken op 250 Mg per week , mits je voeding/training/rust in oorde is. Ik zou zo en zo geen trenbolone in mijn eerste kuur doen

Nergens last van gehad met Ace om de dag. Zelfs ma-wo-vr nergens last van gehad.

Nergens last van gehad met Ace om de dag. Zelfs ma-wo-vr nergens last van gehad.
Niet iedereen hoeft "last" te hebben van schommelingen natuurlijk. Maar ace is wel stabieler bij ED protocol. Anders kun je tren hex pakken met een iets langere ester.

Ik heb de ace ook het liefst @ elke dag 2ML ivm Acne.

• Topic Starter Topic Starter

Welke voordelen geeft anavar er nog bij?
Lees ook wellis dat anavar mooi is om mee te eindigen.
En dan zou ik diana als kickstarter kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Anavar moet er eigenlijk bij elke kuur bijzitten vind ik. Ooit eens een artikel over anavar gelezen en er stond toen iets in dat anavar "iets" heeft of bezit dat de andere AS die je gebruikt beter laat werken/tot zijn recht komen. Iets van 1+1= 4.

Als je ff googeld kan je dat misschien wel terugvinden.

Hoofdzaak voor mij is dat ik er zichtbaar scherper van word en ik sterker word. Stop ik met de anavar dan is die extra kracht ook snel terug weg.

• Like
Terug
Naar boven