- Waardering
- 497
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet frontloaden?Frontloaden in een eerste kuur...
Voor TS als je echt tren wil doen wat ik niet aanraad zou ik 250 test+200 tren E doen. En een kickstart met anavar erbij.
Ja, dus dan weet je iig of je het wel of niet kan verdragen. Vochtballon of depressieve klachten van krijgt. Etc...Dan doe je alleen test. En dan? Dan weet je alleen maar hoe je op test reageert. Dan weet je nog steeds niet hoe je op andere stoffen reageert.
Frontloaden in een eerste kuur...
Voor TS als je echt tren wil doen wat ik niet aanraad zou ik 250 test+200 tren E doen. En een kickstart met anavar erbij.
ja dat kan ook. Is een bescheiden kuurtje op zich.Toch maar besloten om voor tren te gaan?
Mijn eerste kuur was:
250mg test
200mg tren
Me likey.
Geen t3 in het begin. Later in de kuur kan je zien of dat nodig is en alsnog toevoegen.
Ja, dus dan weet je iig of je het wel of niet kan verdragen. Vochtballon of depressieve klachten van krijgt. Etc...
Niet dus. Tren ace elke dag ivm de halfwaardetijd van 24uurMocht je dus zeker zijn van de tren, zou ik Ace pakken. als het je niet bevalt is het eerder uit je systeem.
Ace om de dag iets meer als 1ml

Niet iedereen hoeft "last" te hebben van schommelingen natuurlijk. Maar ace is wel stabieler bij ED protocol. Anders kun je tren hex pakken met een iets langere ester.Nergens last van gehad met Ace om de dag. Zelfs ma-wo-vr nergens last van gehad.
Ik heb de ace ook het liefst @ elke dag 2ML ivm Acne.
Welke voordelen geeft anavar er nog bij?Frontloaden in een eerste kuur...