MuscleMeat

Kuurvoorstel 3de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Schei toch uit. Die look heb je al binnen een maand pik.

Ik ging ervan uit aangezien ik toch vaak voorbij zie komen om primo door te trekken tot 14 weken. Ik heb nog maar weinig kuur ervaring (enkel test) dus kan enkel uitgaan van wat ik lees. Zoveel te beter natuurlijk als het is zoals jij zegt.

Ja ik zie zelf de meerwaarde daar niet echt van. Na een weekje of 8 is de rek er wel zowat uit. Je gaint natuurlijk nog wel, maar lang niet zo snel meer. Beter off gaan. Dan kun je sneller weer on.

Edit: Of natuurlijk dosis verhogen, wisselen van compounds of compounds toevoegen om de gaintrain weer aan te slingeren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zie zelf de meerwaarde daar niet echt van. Na een weekje of 8 is de rek er wel zowat uit. Je gaint natuurlijk nog wel, maar lang niet zo snel meer. Beter off gaan. Dan kun je sneller weer on.

Edit: Of natuurlijk dosis verhogen, wisselen van compounds of compounds toevoegen om de gaintrain weer aan te slingeren.

Na nog wat logjes doorgenomen te hebben denk ik dat ik 10 weken test e en primo ga doen. Primo ga ik op 600 zetten. Wat betreft de test twijfel ik tussen 300 en 600. Bij 300 zal de primo beter tot zijn recht komen maar bij 600 zal ik normaal gezien nog wat meer massa kunnen pakken. De 600 is momenteel misschien de betere optie? Of beginnen bij 300 en verhogen naar 600?

300 test 600 primo is zat

Terug
Naar boven