XXL Nutrition

Kuurvoorstel 3e kuur

The difference between winning and losing is not quitting! Duidelijk in jou geval :D gewoon doorgaan, ook na die drama trainingen. Hoop dat je lekker gaat gainen bro! Flinke kracht gewonnen in die 4 weken dus. Nu weer knallen en richting de 110?

Muscle memory :D Goed dat je weer bezig bent, hopelijk gaat het dit keer wat beter. Succes!

Heeyy ben ook allergisch voor katten.. Ik merkwel dat ik altijd super erg moet nieze rooie ogen natte neus... Wat mij wel opviel is dat poesjes alergisch zijn voor mij... Ze wordem altijd ook nat als ik in de biurt ben...

Leuke log. IN

+1 je conditie kan er zwaar na de klote door gaan tijdelijk en lijkt me dan dus niet echt iets wat je dan wil.. kortademig enzo

Is dat zo, conditie naar de klote door tren?

Ik heb ook astma + een slechte conditie.. Dus om ooit tren te gaan gebruiken is voor mij geen aanrader? :p

Succes bro!! Leuk dat je log hebt bijgehouden!

• Topic Starter Topic Starter
The difference between winning and losing is not quitting! Duidelijk in jou geval :D gewoon doorgaan, ook na die drama trainingen. Hoop dat je lekker gaat gainen bro! Flinke kracht gewonnen in die 4 weken dus. Nu weer knallen en richting de 110?

Thanks!
M'n doel is gewoon zo groot mogelijk. (Ookal is mn vriendin het er niet mee eens :D ) Daarom ga ik voor deze zomer ook gewoon niet cutten. Kijken wat een jaar lang gainen met me doet voor de volgende zomer!

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Muscle memory :D Goed dat je weer bezig bent, hopelijk gaat het dit keer wat beter. Succes!

Sommige zeggen dat het niet bestaat en bullshit is. Maar ik geloof er toch wel een beetje in, heb dit meerdere keren zelf ondervonden.
Thanks!

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Heeyy ben ook allergisch voor katten.. Ik merkwel dat ik altijd super erg moet nieze rooie ogen natte neus... Wat mij wel opviel is dat poesjes alergisch zijn voor mij... Ze wordem altijd ook nat als ik in de biurt ben...

Leuke log. IN

Natte poesjes zijn voor homo's. Ik vul ze altijd zo droog mogelijk. Net zolang tot je het een beetje voelt scheuren. :D

Thankss!!

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Is dat zo, conditie naar de klote door tren?

Ik heb ook astma + een slechte conditie.. Dus om ooit tren te gaan gebruiken is voor mij geen aanrader? :p

Conditie gaat wel wat achteruit ja. Maar ik merk nu nog helemaal niks van Astma + Tren. Nog geen problemen hier.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Succes bro!! Leuk dat je log hebt bijgehouden!

Thanks! :)

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Ik ga nu een nieuwe log aanmaken in het log gedeelte. Zal hier de link plaatsen als het klaar is.

(L)

Terug
Naar boven