Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
The difference between winning and losing is not quitting! Duidelijk in jou geval gewoon doorgaan, ook na die drama trainingen. Hoop dat je lekker gaat gainen bro! Flinke kracht gewonnen in die 4 weken dus. Nu weer knallen en richting de 110?
Heeyy ben ook allergisch voor katten.. Ik merkwel dat ik altijd super erg moet nieze rooie ogen natte neus... Wat mij wel opviel is dat poesjes alergisch zijn voor mij... Ze wordem altijd ook nat als ik in de biurt ben...
The difference between winning and losing is not quitting! Duidelijk in jou geval gewoon doorgaan, ook na die drama trainingen. Hoop dat je lekker gaat gainen bro! Flinke kracht gewonnen in die 4 weken dus. Nu weer knallen en richting de 110?
Thanks!
M'n doel is gewoon zo groot mogelijk. (Ookal is mn vriendin het er niet mee eens ) Daarom ga ik voor deze zomer ook gewoon niet cutten. Kijken wat een jaar lang gainen met me doet voor de volgende zomer!
---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------
Heeyy ben ook allergisch voor katten.. Ik merkwel dat ik altijd super erg moet nieze rooie ogen natte neus... Wat mij wel opviel is dat poesjes alergisch zijn voor mij... Ze wordem altijd ook nat als ik in de biurt ben...