AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel Beachproof worden

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 16:05 ----------

[/COLOR]

Myoistatin blocker om te groeien :D

Kost veel geld maar ik heb een rijke vriendin :cool:[/QUOTE]

Ik zal het maar meteen zeggen je bent opgelicht myostatin blokkers zijn nog steeds in ontwikkeling en dus niet leverbaar voor niemand !!!. Dit is tevens een middel wat als je die gebruikt je je eigen DNA structuur verandert iets wat niet meer terug te draaien is. Momenteel word het in labs gebruikt en is de werking ervan dat alle hgh die je eigen lichaam aanmaakt ook daadwerkelijk word vrijgegeven in het lichaam. Al met al je leverancier kletst uit zijn nek. Mocht het echte myostatin zijn wat niet kan zou jij nu het middel hebben om de nieuwe Alexsy te worden denk daar maar eens over na ;)

• Topic Starter Topic Starter
---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 16:05 ----------

[/COLOR]

Myoistatin blocker om te groeien :D

Kost veel geld maar ik heb een rijke vriendin :cool:

Ik zal het maar meteen zeggen je bent opgelicht myostatin blokkers zijn nog steeds in ontwikkeling en dus niet leverbaar voor niemand !!!. Dit is tevens een middel wat als je die gebruikt je je eigen DNA structuur verandert iets wat niet meer terug te draaien is. Momenteel word het in labs gebruikt en is de werking ervan dat alle hgh die je eigen lichaam aanmaakt ook daadwerkelijk word vrijgegeven in het lichaam. Al met al je leverancier kletst uit zijn nek. Mocht het echte myostatin zijn wat niet kan zou jij nu het middel hebben om de nieuwe Alexsy te worden denk daar maar eens over na ;)[/QUOTE]

We zullen zien of het werkt.. Twee vrienden zijn er al mee begonnen en die gaan als een trein

Zelfde als follistatin 3344.
Is bs man.

Echte spul daarvan zou duizenden euro's kosten

Ma goed bold is voldoende zo?

ik zeg knallen maar

Lol, myostatinblockers nergens te krijgen behalve op Texel.:roflol:

Anyway, pittige cycle maar is je HGH UG of HG?

Flinke kuur. :D

Zou wel aromasin of arimidex laten meelopen i.p.v. nolva.
Heb je trouwens al ervaring met igf-1 (lr3)? Ik heb mijn eerste kuur van 4 weken op 50mcg ED erop zitten. Vond het heel teleurstellend. Beetje vet kwijt, maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik hard gecut heb.

Lol, myostatinblockers nergens te krijgen behalve op Texel.:roflol:

Anyway, pittige cycle maar is je HGH UG of HG?

hygotropin

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:52 ----------

Flinke kuur. :D

Zou wel aromasin of arimidex laten meelopen i.p.v. nolva.
Heb je trouwens al ervaring met igf-1 (lr3)? Ik heb mijn eerste kuur van 4 weken op 50mcg ED erop zitten. Vond het heel teleurstellend. Beetje vet kwijt, maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik hard gecut heb.

Nou ik had twee vails van 1000mcg gekocht..

Ene vail is bijna leeg maar zet gewoon af en toe..

Andere vail wou ik wel serieus gebruiken.

Maar had begrepen dat resultaat pas na drie maanden zichtbaar zou zijn.

Ik zal het maar meteen zeggen je bent opgelicht myostatin blokkers zijn nog steeds in ontwikkeling en dus niet leverbaar voor niemand !!!. Dit is tevens een middel wat als je die gebruikt je je eigen DNA structuur verandert iets wat niet meer terug te draaien is. Momenteel word het in labs gebruikt en is de werking ervan dat alle hgh die je eigen lichaam aanmaakt ook daadwerkelijk word vrijgegeven in het lichaam. Al met al je leverancier kletst uit zijn nek. Mocht het echte myostatin zijn wat niet kan zou jij nu het middel hebben om de nieuwe Alexsy te worden denk daar maar eens over na ;)

Follistatin verlaagt myostatin. Jij hebt het over een virus dat gemaakt is om je DNA te veranderen zodat je meer follistatin aanmaakt. Dit is inderdaad niet te krijgen.

Je hebt het over echte myostatin, maar dit wil je juist niet injecteren aangezien je spieren dit aanmaken om niet te snel te groeien.

Kortom, iets met een klok en een klepel ;)

Follistatin verlaagt myostatin. Jij hebt het over een virus dat gemaakt is om je DNA te veranderen zodat je meer follistatin aanmaakt. Dit is inderdaad niet te krijgen.

Je hebt het over echte myostatin, maar dit wil je juist niet injecteren aangezien je spieren dit aanmaken om niet te snel te groeien.

Kortom, iets met een klok en een klepel ;)

Ik heb het over myostatin blocker.
En heb in het verleden folistatin gebruikt zonder succes.

Ik heb het over myostatin blocker.
En heb in het verleden folistatin gebruikt zonder succes.

Je hebt een aantal verschillende myostatin blockers waaronder follistatin.
Je hoort er gemixte resultaten van. De een merkt niks, de ander groeit als kool dus ik denk dat het er maar net aan ligt bij wie je het haalt.

Weet je precies welke type jij gebruikt ?

Terug
Naar boven