jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 16:05 ----------
[/COLOR]
Myoistatin blocker om te groeien
Kost veel geld maar ik heb een rijke vriendin
[/QUOTE]
Ik zal het maar meteen zeggen je bent opgelicht myostatin blokkers zijn nog steeds in ontwikkeling en dus niet leverbaar voor niemand !!!. Dit is tevens een middel wat als je die gebruikt je je eigen DNA structuur verandert iets wat niet meer terug te draaien is. Momenteel word het in labs gebruikt en is de werking ervan dat alle hgh die je eigen lichaam aanmaakt ook daadwerkelijk word vrijgegeven in het lichaam. Al met al je leverancier kletst uit zijn nek. Mocht het echte myostatin zijn wat niet kan zou jij nu het middel hebben om de nieuwe Alexsy te worden denk daar maar eens over na
[/COLOR]
Myoistatin blocker om te groeien

Kost veel geld maar ik heb een rijke vriendin
[/QUOTE]Ik zal het maar meteen zeggen je bent opgelicht myostatin blokkers zijn nog steeds in ontwikkeling en dus niet leverbaar voor niemand !!!. Dit is tevens een middel wat als je die gebruikt je je eigen DNA structuur verandert iets wat niet meer terug te draaien is. Momenteel word het in labs gebruikt en is de werking ervan dat alle hgh die je eigen lichaam aanmaakt ook daadwerkelijk word vrijgegeven in het lichaam. Al met al je leverancier kletst uit zijn nek. Mocht het echte myostatin zijn wat niet kan zou jij nu het middel hebben om de nieuwe Alexsy te worden denk daar maar eens over na