Fitness Seller

Kuurvoorstel droge massa

BodyBulldozer

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB'ers,

Ga binnenkort mijn eerste kuur starten voor droge massa.
Ik heb 4 jaar trainingservaring en sta momenteel op 6 à 7% bodyfat.
Voedingsschema en training zijn al ruime tijd op orde en ik zoek toch net naar dat beetje extra.

Doel:
- Droge massa bijkrijgen zonder (te veel) te stijgen in vetpercentage.
- Hardere look verkrijgen
- Kracht omhoog

Voeding:
Ik zal ongeveer 500kcal boven onderhoud eten met een EKV-verhouding van 40/40/20.

Supplementen:
Geen bullshit: alleen de basisproducten zoals whey, visolie, bcaa, creatine, multi en soms eens een cafeïnepil.

Producten:
Week 1-10: Test-E 500mg (2x250mg per week)
Week 1-4: Anavar 50mg per dag
Week 8-12: Winstrol 50mg per dag
Week 7-12: 500iu HCG 2x per week
Week 14-17: Nolvadex 20mg per dag

Iemand aanmerkingen of verbeteringen?

Goed voorstel. Ziet er goed uit! Alleen hcg vanaf week 1 starten.

Edit je nakuur moet in week 12 starten en zorgen dat je gestopt bent met je winny voor week 12

Ziet er goed uit man maar inderdaad HCG vanaf begin mee laten lopen. Nakuur volgens mij week eerder starten omdat de lange ester van Test voor het laatst in week 10 gezet word.

Express niet gekozen voor de combi test-mast-tren?

Lekker man. Wel aardig wat orals maar dat is een keuze. Zal je wel mooi resultaat van hebben.

Ziet er goed uit man maar inderdaad HCG vanaf begin mee laten lopen. Nakuur volgens mij week eerder starten omdat de lange ester van Test voor het laatst in week 10 gezet word.

Express niet gekozen voor de combi test-mast-tren?

Tis zn eerste kuur vgm. Of alleen voor droge massa

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad mijn eerste kuur, is al zwaar genoeg denk ik voor een eerste keer, niet? Wil nog niet met tren beginnen.
Ik ga het op 11 weken houden dus.

De test blijft toch nog actief in de 11e week? Dus nakuur starten in week 11?
HCG ga ik pas op het einde doen, moet volstaan toch, of niet?
En is een potje anavar en een potje winstrol zo schadelijk?

Dus is het beter zo dan?
Week 6-10: Winstrol 50mg per dag
Week 6-11: 500iu HCG 2x per week
Week 12-15: Nolvadex 20mg per dag

Laatst bewerkt:
Tis zn eerste kuur vgm. Of alleen voor droge massa

Over het stukje eerste kuur heengelezen.. Sorry :o

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Inderdaad mijn eerste kuur, is al zwaar genoeg denk ik voor een eerste keer, niet? Wil nog niet met tren beginnen.
Ik ga het op 11 weken houden dus.

De test blijft toch nog actief in de 11e week? Dus nakuur starten in week 11?
HCG ga ik pas op het einde doen, moet volstaan toch, of niet?
En is een potje anavar en een potje winstrol zo schadelijk?

Dus is het beter zo dan?
Week 6-10: Winstrol 50mg per dag
Week 6-11: 500iu HCG 2x per week
Week 12-15: Nolvadex 20mg per dag

Hcg vanaf het begin bro, is beter voor je herstel enzo :) en voor die paar tientjes hoef je het niet te laten.

Om te beginnen, lekkere basis heb je gezien je stats. Je staat nu al kurkdroog en met zo'n kuur als deze knal je er nog harder uit zometeen. Winny plaats je wel aan het einde ? (cortisol) Valt me nog mee dat daar nog niet over gerept is. Normaal gesproken word er gelijk tegenin gegaan omdat winny aan het einde niet bevordelijk zou zijn.. Ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. Ook worden 2 17AA's vaak afgeraden.

Ga je ook loggen ? Lijkt me interessant om deze cycle te gaan volgen! Succes

• Topic Starter Topic Starter
Het is uiteindelijk toch iets anders geworden:

Week 1-10: Test-E 250mg 2x pw
Week 1-4: Winstrol 40mg ED
Week 7-10: Winstrol 40mg ED
Week 1-10: 500iu HCG 2x pw
Week 12-14: 20mg nolvadex ED

Wil misschien wel loggen ja als het zover is :)
Ik denk dat de winstrol mij op deze dosis gewoon hard zal houden en minder vocht doet vasthouden?
2 potjes winstrol is ook niet zo schadelijk voor de lever. Ik denk dat het een mooie toevoeging zal zijn aan de test-e als eerste kuur.

Als je gaat loggen ben ik in.

2 potjes winstrol is echter niet genoeg voor 8 weken (56 dagen) 4 tabs per dag= 224.
Mits 100 tabs van 10 gram, zou niet besparen op dat ene potje en gewoon lekker knallen zoals je het wilt dan is dat ook goed geregeld.

Succes!

waarom dan geen 500 test en 50gr winny per dag? test productie ligt toch plat.

Leverschade zoveel mogelijk beperken...

goede kuur maar als je leverschade wilt beperken moet je eigenlijk ook geen 8 weken oral doen he ??

4-6 is max beter dan miss eerst 4 weken als kickstart doen en idd laatste 4 weken om nog harder eruit
te komen imo

succes opa

Ik snap dat hele 'harder eruit komen' niet. Waarom is dat leuk? 2 weken nadat je gestopt bent met winny zie je er geen **** van terug.

Ik snap dat hele 'harder eruit komen' niet. Waarom is dat leuk? 2 weken nadat je gestopt bent met winny zie je er geen **** van terug.

Winny op de juiste moment en op het juiste bf% doet wonderen. Je komt er nog harder en droger van.

Is toch niet moeilijk om daar de meerwaarde van in te zien? Of loop jij altijd bloated rond/cut je nooit?

in elk topic worden 2 orals in 1 kuur en orals > 6 weken afgeraden waarom in deze niet ?

Winny op de juiste moment en op het juiste bf% doet wonderen. Je komt er nog harder en droger van.

Is toch niet moeilijk om daar de meerwaarde van in te zien? Of loop jij altijd bloated rond/cut je nooit?

Dat zeg ik toch man, na 2 weken zie je niks meer van dat hardere :P En dat winny zorgt voor vetverlies is nieuw voor mij, dat wist ik idd niet.

Dat zeg ik toch man, na 2 weken zie je niks meer van dat hardere :P En dat winny zorgt voor vetverlies is nieuw voor mij, dat wist ik idd niet.

+1 als je on bent is het lekker, eenmaal off gaat de harde look weg... je kan er natuurlijk op cutten, net als test.... verwacht dan natuurlijk geen winst.

De laatste 3 weken cut ik altijd zodat ik in mijn off periode(eerste 2 maanden) wat ruimte heb om te vreten. Ik snap de gedachte wel van winny op het einde.

Terug
Naar boven