MuscleMeat

kuurvoorstel + enkele vragen

ronnie78

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey jongens,

Dit zou mijn 2de kuur kunnen zijn.
Het is nog maar een ideetje dus er is nog niets besloten.
Mijn eerste kuur was test-e only 250mg e5d en dat voor 8 weken.
Ik ben er 11kg van bijgekomen en heb er 6-7kg van kunnen overhouden.
Ik ben nu aan het cutten zodat mijn vp onder de 10% komt voor de volgende kuur.

wk 1-4 40 mg winstrol
wk 1-12 500 mg test-e
wk 1-12 400 of 600 mg bold
wk 1-13 ew 500iu hcg gespreid in 2x250iu (zondag & woensdag)
pct
wk 14-17 20 mg nolva ed, DAA, vit D3, Zinc, creatine, arginine ethyl ester, bcaa pure caps

1. wat vinden jullie van deze (2de)kuur?
2. ik weet dat bold het beste werkt op 600-800mg pw maar aangezien het de eerste keer is dat ik dit product gebruik zou ik dan niet genoeg hebben aan 400mg pw?

greetz

hoi! ik denk dat als 2de kuur 40mg winny en 500 test gewoon volstaat.. hou het nog simpel en ga niet te hard van stapel door allerlei combo's te maken. winny-test is een prima 2de kuur. ik zie dat je goed na hebt gedacht over je pct, ben blij mee om dat te zien, zie je niet vaak in een 2de kuur zelfs! het is een persoonlijk voorstel dat je geen bold nog moet gebruiken, maar je zou het net zo goed kunnen doen, ga je waarschijnlijk wat harder maar dat kan ook nog in een andere/latere kuur!
succes, en houd een log bij zodat we je progressie kunnen volgen!

• Topic Starter Topic Starter
hoi! ik denk dat als 2de kuur 40mg winny en 500 test gewoon volstaat.. hou het nog simpel en ga niet te hard van stapel door allerlei combo's te maken. winny-test is een prima 2de kuur. ik zie dat je goed na hebt gedacht over je pct, ben blij mee om dat te zien, zie je niet vaak in een 2de kuur zelfs! het is een persoonlijk voorstel dat je geen bold nog moet gebruiken, maar je zou het net zo goed kunnen doen, ga je waarschijnlijk wat harder maar dat kan ook nog in een andere/latere kuur!
succes, en houd een log bij zodat we je progressie kunnen volgen!

hey bedankt voor je reactie, mijn eerste idee was eigenlijk 1-10 500mg sustanon (2x per week 250mg) 1-4 winny op 40mg, 12-16 20mg nolva + de supplementen lijst van hierboven. Een vriend van me (die al meerdere kuren gedaan heeft) vertelde me dat ik niet veel meer zou merken van sus + winny daarom dat ik dacht aan boldolone.

ja ok, maar heeft hij wel gekeken naar feit dat t pas je 2de kuur is? zeg wacht nog op andere meningen! test-winny is goeie tweede vooral omdat je nu 2 keer zoveel spuit als eerst... en nog winny erbij is naar mijn mening genoeg. maar gewoon wachte op wat andere ervarene bb'ers zegge

2de kuur test,winstrol, nakuren nolvadex en klaar ik zou daar geen bold aan toevoegen. Je bent naar eigen zeggen goed gegaind met weinig en zolang je dat kan doen zou ik zeker niet veel gaan pakken. Verhogen gaat makkelijker dan een stap terug nemen ;)

precies, test winny zal volstaan ! meer dan zat voor een 2e kuur ;)

ik zou voor test d-bol gaan

• Topic Starter Topic Starter
ok dit zal het worden:

wk 1-4 40 mg winstrol
wk 1-12 500 mg test-e
wk 1-13 ew 500iu hcg gespreid in 2x250iu (zondag & woensdag)
wk 14-17 20 mg nolva ed, enzo..

bedankt voor de reactie's !

Terug
Naar boven