XXL Nutrition

Kuurvoorstel, graag meningen..

phoenixz0024

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo mede gainers!

Ik train nu zelf 2,5 jaar. Begon met 60 kg op 1.88m (ecto 4 life). Ben toen in 2 jaar naar de 74kg gegaan waarvan alleen maar spiermassa. Vervolgens lange tijd blijven hangen.. Heb voor de zomer 2013 eerste kuurtje gepakt. 500test e voor 10 weken. Ben toen naar de 83.6kg gegaan. Sta nog steeds op 82kg en is het is inmiddels 3 maand geleden.

Nu wil ik voor de winter een bulkkuur pakken en die ziet er als volgt uit:

wk 1-4 kickstart diana 40mg
wk 1-18 test e 500
wk1-16 bold 500
Nakuur nolvadex

Mn eetschema is in orde. Heb ervaren mensen die mij ermee hebben geholpen. Zit op 4500kcal per dag.

Graag jullie mening en eventueel tips?

Greetz

Je hebt verdomd weinig natty gegaind man, lijkt me sterk dat je eetschema daarvoor ook al oke was. Anyway ziet je kuur er wel oke uit.

kuren toen je nog een diehard ecto was :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien was het inderdaad wel iets te vroeg;) En had eerst nog geen voedingsschema, pas sinds een half jaar ofso. Moet er wel bij vermelden dat ik tussendoor ziek ben geweest en toen 10kg ben afgevallen. Dus kon zo goed als weer opnieuw starten, anders was ik wel zwaarder geweest. Maar vroeg om advies/mening over mn voorstel kuur, niet of ik te vroeg ben gestart etc:P

IK ZOU bold weghalen en gewoon test 500 en dianakick en nakuur met nolva... 18 weken vind ik wel wat te lang voor een tweede kuur hou het op 10/12 weken

IK ZOU bold weghalen en gewoon test 500 en dianakick en nakuur met nolva... 18 weken vind ik wel wat te lang voor een tweede kuur hou het op 10/12 weken

Wilde de bold juist voor de bulk en ook omdat je er extra honger van krijgt. En krijg van veel mensen te horen dat je bold wel minimaal 16 weken moet gebruiken. Hoop met dit kuurschema en mn bulkschema van 4500kcal in deze 4 maand over de 90 kg te komen. En dan voor de zomer weer iets droog trainen.

Je kan bold ook vervangen voor deca. Prima massa stack dan samen met test en dbol.

Hallo mede gainers!

Ik train nu zelf 2,5 jaar. Begon met 60 kg op 1.88m (ecto 4 life). Ben toen in 2 jaar naar de 74kg gegaan waarvan alleen maar spiermassa. Vervolgens lange tijd blijven hangen.. Heb voor de zomer 2013 eerste kuurtje gepakt. 500test e voor 10 weken. Ben toen naar de 83.6kg gegaan. Sta nog steeds op 82kg en is het is inmiddels 3 maand geleden.

Nu wil ik voor de winter een bulkkuur pakken en die ziet er als volgt uit:

wk 1-4 kickstart diana 40mg
wk 1-18 test e 500
wk1-16 bold 500
Nakuur nolvadex

Mn eetschema is in orde. Heb ervaren mensen die mij ermee hebben geholpen. Zit op 4500kcal per dag.

Graag jullie mening en eventueel tips?

Greetz

Hey, heb dezelfde ervaring als jij.. Ook 1m88, toen ik begon 69k, nu 85 kilo op 3 jaar tijd.. Ga binnekort m'n eerste kuur test e 500 beginnen.. Vroeg me af waarom je begint te stacken als je test only goede gains heeft opgeleverd?

Je kan bold ook vervangen voor deca. Prima massa stack dan samen met test en dbol.

Heb juist gekozen voor Bold vanwege de sides bij deca. En het extra hongergevoel is mooi meegenomen in de bulk denk ik! Lees ook dat de vocht veel erger is bij deca dan bij Bold.

In je eigen topic vraag je om advies omtrent een kuur in de toekomst en hier geef je iemand anders advies? Met alle respect vriend, maar zorg eerst dat je je advies ergens op kunt basseren.

Hey, heb dezelfde ervaring als jij.. Ook 1m88, toen ik begon 69k, nu 85 kilo op 3 jaar tijd.. Ga binnekort m'n eerste kuur test e 500 beginnen.. Vroeg me af waarom je begint te stacken alseen test only goede gains heeft opgeleverd?

Oke cool! Omdat ik maximaal wil knallen deze winter en denk dat ik van dezelfde kuur lang niet zo veel ga pakken als van de eerste. Als je vragen hebt of mn ervaring wilt weten van de test 500 kuur stuur gerust een pm!

Twijfel nog wel een beetje over de kickstart of ik die wel of niet doe..

Kickstart op een kuur van 18 weken vind ik onzin, gun 't wat tijd. Bold op 500 vind ik ook onzin, hoor en lees je veel te vaak dat het zelfs op 800 nog tegenvalt. De honger schijnt ook heel erg mee te vallen.

In elk geval als je toch zo perse wilt kuren op 80 kilo, pak dan gewoon deca. Beetje vocht in de winter is niks mis mee.

Test E op 750 bv gedurende 18 weken is al ni verkeerd zeker ;) (less is more, althans dat is mijn principe), maar voor het echte advies ga ik de kenners aan het woord laten.. Mijn ervaringen zijn theoretisch.. Veel succes met je kuurtje in ieder geval !

Kickstart op een kuur van 18 weken vind ik onzin, gun 't wat tijd. Bold op 500 vind ik ook onzin, hoor en lees je veel te vaak dat het zelfs op 800 nog tegenvalt. De honger schijnt ook heel erg mee te vallen.

In elk geval als je toch zo perse wilt kuren op 80 kilo, pak dan gewoon deca. Beetje vocht in de winter is niks mis mee.

Lees veel dat herstel van deca veel zwaarder is. En heb niet zo veel zin om 6-8 weken te wachten totdat ik iets merk.. En heb niet zo veel zin om met een dikke vochtkop rond te lopen. (Bij mn 500test e had ik nergens last van)

Lees veel dat herstel van deca veel zwaarder is. En heb niet zo veel zin om 6-8 weken te wachten totdat ik iets merk.. En heb niet zo veel zin om met een dikke vochtkop rond te lopen. (Bij mn 500test e had ik nergens last van)

Je herstel op 18 weken zal sowieso al zwaar zijn hoor, denk dat 10 weken deca beter is dan 18 weken bold. Geen zin om te wachten, pak dan korte esters. En een dikke vochtkop, drop de dbol.

6-8 weken wachten tot je iets merkt? Je wilt geen vocht maar wel dbol? Ik hoor in mijn omgeving ook nooit echt goede verhalen over bold. Ik zou het zelf dan ook niet nemen, omdat je er lang mee moet kuren en het dan vaak nog tegenvalt ook.

Week:
1-6 Dbol 50mg ed
1-10 Deca 400mg ew
1-12 TestE 500mg ew
12 dagen na je laatste inject 20mg Nolva 4/5 weken.

Wat is je huidige Kcal inname ? edit 4500Kcal zie ik net.

1-10deca 400
1-12 test 500
Nakuur nolva.
Zonder de dbol kickstart

Eetschema is 4500kcal.

Wat vindt je hier van?

Dat kan ook. Hcg erbij nog.

Terug
Naar boven