MuscleMeat

kuurvoorstel hgh

2pac

Novice
Waardering
0
hoi,

bij deze stel ik mijn kuur voor. Alle feedback is welkom!

here we go

week 1/6 = 2iu/d 7/7
week 7/12 = 3iu/d 7/7
week 13/18 = 4iu/d 5/7
week 19/24= 5iu/d 5/7

week 8 = 1000 mg testo e en 600 mg tren e (frontload)
week 9/18= 500 mg testo en 300 mg tren e
week 11/21= 1mg armidix eod

week 21/22 = 40 mg nolvadex
week 23/24 = 20 mg nolvadex

Ik zou er eventueel HCG ook bijnemen enige suggesties?

stats:

31 jaar
90 kilo
1m77
16% bf

Supps:

taurine
glutamine
multivit
bcaa's

kuurervaring: Beetje van alles gebruikt 2 kuurtjes per jaar en dit 8 jaar lang. Eerste keer dat ik hgh neem.
Schiet er maar op los!

Waarom pas week 8 beginnen met AS en zolang opbouwen met de HGH?

• Topic Starter Topic Starter
De reden waarom ik dat doe is om mijn lichaam te doen wennen aan HGH, om dan pas te knallen met aas. Het opbouwen doe ik om te weten hoeveel HGH ik aan kan het is nl de eerste keer dat ik het gebruik.

Vind je aas dosering beetje aan de lage kant.
HGH werkt effe beter met hogere test etc.
Verer zou ik niet op 2 iu beginnen zonde van je geld. Begin gelijk op 3-4.

Het ziet er alleszins goed uit ;) Veel succes ermee!

Vind je aas dosering beetje aan de lage kant.
HGH werkt effe beter met hogere test etc.
Verer zou ik niet op 2 iu beginnen zonde van je geld. Begin gelijk op 3-4.

Is het niet beter dat hij de eerste weken opbouwt om te weten hoe hij erop reageert? Het is namelijk zijn eerste keer, de ene is hgh-gevoeliger dan de andere. Ik vind eerlijk gezegd de aas ook aan de lage kant. Ik zou het als volgt doen 750 mg test e en 500 mg tren e 10 weken lang.

Is het niet beter dat hij de eerste weken opbouwt om te weten hoe hij erop reageert? Het is namelijk zijn eerste keer, de ene is hgh-gevoeliger dan de andere. Ik vind eerlijk gezegd de aas ook aan de lage kant. Ik zou het als volgt doen 750 mg test e en 500 mg trenbolone e 10 weken lang.

Opbouwen is imo beginnen met 3-4 ..2 is wel errug weinig. Maar ieder z'n ding.
Verschilt nogal per persoon.

Je kan ook een compromis zoeken..
Gewoon sneller omhoog switch als je gevoel hebt dat je meer kan hebben..
Niet die hgh doseringen zo strak plannen met weken
In principe heb je hgh pijntjes na 3-4 weken..als je niks hebt op 2 iu up je het gelijk naar 3..als je pijn niet toeneemt of alleen maar tijdenlijk kan je het gelijk weer omhoog gooien

Opbouwen is imo beginnen met 3-4 ..2 is wel errug weinig. Maar ieder z'n ding.
Verschilt nogal per persoon.

Je kan ook een compromis zoeken..
Gewoon sneller omhoog switch als je gevoel hebt dat je meer kan hebben..
Niet die hgh doseringen zo strak plannen met weken
In principe heb je hgh pijntjes na 3-4 weken..als je niks hebt op 2 iu up je het gelijk naar 3..als je pijn niet toeneemt of alleen maar tijdenlijk kan je het gelijk weer omhoog gooien

Op US boards zie ik veel gebruikers die beginnen met 2iu en dan zo opbouwen. Maar het is zoals je zegt verschilt van persoon tot persoon...

dat ik met hgh begon kreeg ik idd last van cts @ 2iu ed. begin gewoon rustig en werk je omhoog naar gewenste dosis.

-rodge

Ik vind de tren e op 300mg laag. Met jouw stat's zou ik minimaal aan de 400mg zitten. Dat is ongeveer gelijk aan 300mg tren a pw.

carpal tunnel syndrome...zenuw afgeknepen..gevolg gevoelloze, tintelende handen..vooral snachts

carpal tunnel syndrome...zenuw afgeknepen..gevolg gevoelloze, tintelende handen..vooral snachts

Klinkt ernstig, maar in deze wereld toch als normaal beschouwd.. Komt dit omdat het allemaal wegtrekt en de zenuwbanen, op den duur weer losgelaten worden? Hoe kan het eigenlijk dat de zenuwen uberhaut afgeknepen worden door HGH?

Klinkt ernstig, maar in deze wereld toch als normaal beschouwd.. Komt dit omdat het allemaal wegtrekt en de zenuwbanen, op den duur weer losgelaten worden? Hoe kan het eigenlijk dat de zenuwen uberhaut afgeknepen worden door HGH?

Geen idee, maar die cts ging bij mij pas weg toen ik met GH stopte.
Sterker nog, zelfs toen ik gestopt was duurde het nog een par weken.

Verder vind ik dat je prima met 3 iu kan beginnen maar dan wel iets sneller opbouwen.
Tijdstip van inject komt schijnbaar ook preciezer dan ik dacht.....misschein kan Rodge er wat meer over vertellen.

Geen idee, maar die cts ging bij mij pas weg toen ik met GH stopte.
Sterker nog, zelfs toen ik gestopt was duurde het nog een par weken.

Verder vind ik dat je prima met 3 iu kan beginnen maar dan wel iets sneller opbouwen.
Tijdstip van inject komt schijnbaar ook preciezer dan ik dacht.....misschein kan Rodge er wat meer over vertellen.

Verdelen over 2 keer per dag.
S'ochtends en s'avonds gelijk na de training.

Hebbes!

Citaat:

Carpaal Tunnel Syndroom (CTS)
Dit is een van de meest gediagnosticeerde vormen van RSI, die desondanks toch niet overdreven vaak voorkomt. Niet voor niets is er een boek met de titel It's not Carpal Tunnel Syndrome.

Wat is het
De carpale tunnel ligt in de polsregio, aan de kant van de handpalm (binnenkant van de hand). Het is een klein, omsloten gebied, aan de kant van de handpalm afgesloten door een weinig elastische band. Er lopen o.a. 9 pezen en de mediale zenuw doorheen. Een drukke boel dus. (Zie evt. het plaatje van een rechterhand op deze webpagina.) Door verschillende oorzaken kan de ruimte in de carpale tunnel nog minder worden. De zenuw is een van de meest kwetsbare weefsels in de tunnel, en komt daardoor in de verdrukking. Als het lang duurt kan dat zelfs leiden tot beschadiging van de zenuw.

Symptomen
Afhankelijk van wat precies de beknelling van de zenuw veroorzaakt zullen de eerste symptomen bestaan uit pijn in pols en onderarm, of uit een gevoel van doofheid en tintelingen. Aangezien de zenuw zorgt voor duim, wijsvinger, middelvinger en de helft van de ringvinger, zullen verschijnselen in de hand vooral tot dat gebied beperkt blijven. In een later stadium kan er ook krachtsverlies optreden, doordat spieren gaan degenereren. Doofheid en tintelingen zullen, in tegenstelling tot veel andere vormen van RSI, aan het eind van de nacht vaak erger zijn. Het lichaam houdt 's nachts vocht vast, zodat de zenuw nog meer bekneld raakt.

Therapieen
De grondoorzaak bestaat in veel gevallen uit opgezette, ontstoken pezen en de daarbijhorende vochtopeenhoping. Frictie massage is een zeer kansrijke therapie die dat probeert aan te pakken.

Bij een operatie snijdt men de band door die aan de onderkant van de pols de begrenzing vormt van de carpale tunnel. De operatie geeft vaak geruime tijd verlichting, hetgeen logisch is omdat de beknelling opgelost is. Het blijft echter, net als een cortison injectie een vorm van symptoombestrijding. Als je niet iets aan de grondoorzaken doet heb je een goede kans dat je de kwaal een paar jaar later terug hebt.

Een alternatieve optie is het slikken van een megadosis vitamine B6. Onderzoeken naar het effect ervan op zenuwbeschadigingen spreken elkaar tegen.

Hoewel ik pas in uiterste instantie tot operatie zou overgaan, wil ik voor de volledigheid een nieuw type operatie melden. Dit wordt o.a. toegepast bij mensen die klachten blijven houden na een eerdere operatie. Tijdens de operatie wordt eerst de beknelling gecorrigeerd, en daarna wordt een stuk ader om de mediale zenuw heengewikkeld. De zenuw is daardoor beter beschermd tegen beknelling en andere externe krachten.

De Engelse term voor deze procedure is 'saphenous vein wrap'. Hij is beschreven in "First Hand News", zomer 1999, door John Taras.

Diagnose
Sommige van de tests die artsen uitvoeren kan je zelf ook goed doen. Door bv. licht met een speld tegen de vingertoppen te tikken kan je vaststellen of je nog normaal gevoel in je vingers hebt. Vergelijk het evt. met de andere hand.
Een andere mogelijkheid is het teken van Tinel of Phalen's test.

Foute diagnoses en onnodige operaties
De zenuw die bij CTS bekneld is in de pols, begint ergens in de buurt van de nekwervels. Als er een beknelling in het traject tussen de nek en de pols zit kan dat soortgelijke symptomen geven als bij CTS. Het is net alsof je een dam in een rivier bouwt. Alle plekken verderop krijgen met droogte te maken. Sterker nog, er zitten een paar gaten in de dam, dus er sijpelt nog wat water door. Maar 10 km verderop is alles verdampt.

Zo is het met de zenuw ook. Beknelling in de schouder, symptomen het eerst in de hand, het punt dat het verst van de "bevoorrading" (van signalen) zit. En opereren aan de pols, terwijl het probleem in de schouder of elleboog zit, heeft niet zoveel zin. Het is dan ook belangrijk dat, voor de diagnose CTS gesteld wordt, klachten als bv. TOS en pronator teres syndroom worden uitgesloten.

Probeer uit te sluiten dat er andere grondoorzaken zijn voor je CTS (al is dat niet eenvoudig). De vochtophoping in je pols kan bv. ook veroorzaakt worden door een tekort aan schildklierhormonen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lijkt er dus op: HGH maakt de 9 pezen sterker en groter (rond die zenuw), tevens komt er ook nog eens veel vocht vrij tijdens het HGH gebruik, wat nog eens extra druk levert voor die zenuw...

Ook schilklierhormonen kunnen een rol spelen in dit verhaal(positief), net zoals een mega dosis vit B6 ook iets kan betekenen (positief).

Bron: RSI klachten veroorzaakt door zenuwproblemen

Oké hier gaan we dan.

1). HGH komt pas dan tot z'n recht in een sterk anabolische omgeving. Derhalve de eerste paar weken vrij hoog in je testosteron zitten ( circa 3 weken) alvorens te beginnen met HGH.

2). 1000mg testosteron is mijns inziens onnodig veel. NB. Vol is vol en, tenzij je lichaamsgewicht ruim boven de 110kg ligt, kan je met minder hetzelfde bereiken. 500mg per week is voor de meeste onder ons ruim voldoende, ook al denken velen hoe meer, hoe beter. Tenzij je als vochtklomp erbij wil lopen, raad ik je aan voor kwaliteit te gaan!

3). hetzelfde geldt voor trenbolone, ervanuitgaande dat de dosering op het flesje daadwerkelijk klopt. Ik heb in het verleden nog echte parabolan gehad 76mg per ml en zowel het gevoel bij het injecteren (kuchen en de reuk) als de krachtstoename zijn met 2 para's in de week vele malen beter dan 400mg trenbolone van bijv. Generic. 200mg per week is meestal toereikend.

3). 2iu STH gebruikt men in beginsel puur voor herstel ná een kuur; derhalve zou ik adviseren om om de dag 4 á 5iu te gebruiken.

Succes

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat de kans groot is dat je na een X-aantal weken géén profijt meer hebt van je testo inname. Waarschijnlijk zijn de receptoren na zo'n 8 á 10 weken echt wel verzadigd. Afwisseling met andere a.a.s.lijkt mij gewenst.

Tenslotte kan je beter vanaf het begin arimidex gaan gebruiken; zeker bij hoge doseringen testo.

Terug
Naar boven