XXL Nutrition

Kuurvoorstel klaar?

Username1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben er uit, maar toch wil ik jullie meningen navragen over mn kuur voordat ik begin,

1-10 Test e: 400mg/w (200 maandags, 200 donderdags)
1-6 Anavar: 50mg/d
1-2 & 4-6 & 8-10: Clen: 20/40/60/80/100 (evt. hoger, als ik er goed op reageer)
vervolgens langzaam afbouwen)
1-10 T3 (Cytomel): 50mg/d (evt. hoger, als ik er goed op reageer)

Nakuur:
Nolvadex: 40/40/20/20
Clomid 100/50/50/50

Stats:

Leeftijd: 21 jaar
lengte: 1.78m
Gewicht: 74,6kg
BF: 13%
VV: 4
Spiermassa: 43,3% (kan iets hoger/lager zijn)

Doel:
Ik hoop op een kleine lean massa gain en naar 7-8%bf te gaan.

Dieet:
Lage koolhydraten, hoog in vetten en eiwitten, strikt dieet.
3x p/w cardio +/- 2,5uur
3x per week krachttraining 2uur
1x per week 300 training http://www.youtube.com/watch?v=G0ETHPvJzMQ

Laatst bewerkt:
zou het kunnen dat je foutje hebt gemaakt?
clen neem je niet 10 weken aan 1 stuk door dan heeft toch geen zin max 2 weken on dan 2 weken off.
T3 kan je wel gewoon laten lopen zonder stops te maken, zorg er wel voor dat je goed afbouwt want het is een gevaarlijk goedje.
Anavar zou ik maar max 6 weken doet hoor, 8 is nogal lang ivm de leverschade. Waarom neem je geen winny trouwens?

Nakuur is goed al zou ik alleen maar nolva nemen dat is wel genoeg voor dit kuurtje.

je trainingsschema slaat echt nergens op.

En bewust maandag / donderdag prikken? :)

• Topic Starter Topic Starter
je trainingsschema slaat echt nergens op.

En bewust maandag / donderdag prikken? :)

Oja, sorry.. ik was even vergeten dat jij mijn lichaam beter kent dan ik:thumb:
Ja, 1 om het te verdelen, 2 dan hoef ik niet te werken en kan ik het sochtends voor de training doen.

Verder nog kritiek mr. perfect?

zou het kunnen dat je foutje hebt gemaakt?
clen neem je niet 10 weken aan 1 stuk door dan heeft toch geen zin max 2 weken on dan 2 weken off.
T3 kan je wel gewoon laten lopen zonder stops te maken, zorg er wel voor dat je goed afbouwt want het is een gevaarlijk goedje.
Anavar zou ik maar max 6 weken doet hoor, 8 is nogal lang ivm de leverschade. Waarom neem je geen winny trouwens?
srry heb het perongelijk omgewisseld, is gecorrigeerd.
Op winny krijg ik dik haaruitval dus dat vermijd ik liever
hepatotoxiciteit van anavar is heel klein, het begint pas gevaarlijker te worden op +80mg/d? correct me if im wrong

Thx voor nuttige reactie:thumb: in tegenstelling tot de reactie hierboven, beetje jammer dat..

Laatst bewerkt:
10 weken lang T3? ???
Wissel de clen af met T3. Ook T3 moet je op- en afbouwen ;).

Ja, 1 om het te verdelen, 2 dan hoef ik niet te werken en kan ik het sochtends voor de training doen.

Kritiek of perfectionist. jij mag het zeggen.

Ik zal ophouden met storen, ik wacht rustig op je topic "Waarom gain ik niet met aas".

• Topic Starter Topic Starter
10 weken lang T3? ???
Wissel de clen af met T3. Ook T3 moet je op- en afbouwen ;).

Dus bijv:
0-2 clen
2-4 t3
4-6 clen
6-8 t3
?

zat eraan te denken om met clen 40 te beginnen en vervolgens 20mg te verhogen en kijken hoe het loopt, t3 zou ik beginnen met 20, en 20 verhogend..

waar ben je mee bezig man? 1.78 74kg 13bf.... clen? T3? 21yr... crazy

Dus bijv:
0-2 clen
2-4 t3
4-6 clen
6-8 t3
?

zat eraan te denken om met clen 40 te beginnen en vervolgens 20mg te verhogen en kijken hoe het loopt, t3 zou ik beginnen met 20, en 20 verhogend..
Heb je de DBB wiki wel doorgelezen?

T3
Het kan worden gestacked (gecombineerd) of afgewisseld met Clenbuterol. Experts raden gewoonlijk aan om af te wisselen; 3 weken Clenbuterol gevolgd door 3 weken Cytomel. Dit omdat Clenbuterol na korte tijd haar voordelen verliest en langdurig gebruik van Cytomel het risico verhoogt op permanent falen van de schildklier. Geen van beide medicijnen zijn duur, dus op dat vlak vormt zich geen probleem. Sommige gebruikers kiezen ervoor om ze samen te gebruiken voor 3 tot 4 weken, en dan over te gaan op een ECA (efedrine/caffeïne/aspirine) of ECY (efedrine/caffeïne/yohimbine) stack om zo een gelijkaardige periode te 'bridgen'. Anderen voelen daar dan weer weinig voor (1). Voor een kuur van drie weken, kan men denken aan het volgende schema: 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 mcg / dag. Indien het middel 4 weken genomen zal worden, neemt men elke dosis voor 4 dagen, indien 5 weken, dan elke 5 dagen, enzovoort. Het is uitermate belangrijk dat de doseringen op- en afgebouwd worden en dat een kuur nooit langer duurt dan maximaal 6 weken.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Cytomel

srry heb het perongelijk omgewisseld, is gecorrigeerd.
Op winny krijg ik dik haaruitval dus dat vermijd ik liever
hepatotoxiciteit van anavar is heel klein, het begint pas gevaarlijker te worden op +80mg/d? correct me if im wrong

Thx voor nuttige reactie:thumb: in tegenstelling tot de reactie hierboven, beetje jammer dat..

Voorlopig heeft hij wel gelijk hoor, slaat nergens op dat schema en je kuurschema ook niet naar mijn mening.
Maar goed je weet het toch beter dus hier laat ik het maar bij want straks krijg ik ook nog een veeg uit de pan.

Terug
Naar boven