GewoonDenny
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 469
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap wat je bedoeld. De meest recente en waardevolle info zit verstopt in allerlei topics, altijd een zoek toch om ze weer terug te vinden.
De sticky's hebben inderdaad vandaag de dag geen toegevoegde waarde meer.
Deze link ga je ook handig vinden, kun je goed zien hoe de frequentie van injecteren invloed heeft op piek en dal waardes.
[Link niet meer beschikbaar]
Maar 31 juli ga ik dus op vakantie, dus als ik zou willen kuren zou ik eigenlijk 26 maart al moeten beginnen als ik 18 weken bezig ben.
Heb jij misschien nog een ander idee anders wat ik kan doen?
Of bijvoorbeeld later beginnen en op vakantie geen zorgen hebben en bij thuiskomst nakuur?
Als je met nakuur erbij 18 weken bezig bent dan lijkt het me zaak dat je klaar bent voordat je op vakantie gaat, of je moet je nakuur op vakantie kunnen nemen? Kun je op vakantie wel trainen en goed eten? Anders kan dat je verse massa gaan kosten.
Als je op vakantie goed kan eten en trainen met eventueel wat whey erbij, dan zou ik zeggen; lekker knallen en nakuren voordat je weggaat. Die tijd heb je nu nog wel namelijk. Als je morgen zou beginnen heb je zelfs zat tijd om voordat je op vakantie gaat.
hCG is geen must, wel sterk aangeraden. Als je echt perse de vakantie tussen je kuur en nakuur doet, moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Mijn advies is echter om klaar te zijn voordat je weggaat, dus gewoon die hCG erbij pakken dan.

Gewoon zo doen:
Week 1-13 Test-E 500mg per week
Week 1-12 Boldenone 600mg per week
Week 1 -4 Winstrol 50mg per dag
Week 1-14 HcG 500iu 2x per week
week 14-18 Clomid 25mg per dag
hCG namelijk vanaf week 1 t/m eerste week van de nakuur.
Ook je test e een weekje langer doortrekken, de boldenone is namelijk veel langer in je systeem vanwege de hele trage ester.
En ten aanzien van het herstel geniet clomid de voorkeur boven nolvadex.
Voor stabielere waarden prik je het beste 2x per week, en is ook fijner dan enorme ladingen per keer injecteren.