MuscleMeat

kuurvoorstel na spoedoperatie...

bolopower

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
120kg
Vetpercentage
15%
Beste heren,

Graag jullie mening of toegevoegde waarde van volgende kuurvoostel.

Ben 2,5 week geleden geopereerd aan een geklapte blinde darm met bijbehorende abcessen dus voorlopig nog herstel, maar wil graag de verloren kg's (11 kg) graag terug winnen met kwaliteit.

Mijn idee was het volgende :

week 1 t/m 14 test cypionaat 600 mg e/w
week 1 t/m 14 bold 600 mg e/w
week 6 t/m 14 mast 400 mg e/w

week 4 t/m 14 hcg 2x p/w 500iu hcg
week 1 t/m 14 1 mg arimidex ivm gyno gevoelig

nu is mijn extra vraag, heeft het toegevoegde waarde om week 1t/m 4 winstrol 50mg eod erbij te zetten of is dit waardeloos?

Graag jullie reactie met onderbouwing :-)

Niks?

Ah nu staat de rest er bij.
Je blast-cruised neem ik aan?
Winny eod zetten zou ik sowieso afraden.

• Topic Starter Topic Starter
nee geen blast-cruise.
Maar winny heeft geen meerwaarde om de boel wat sneller op te starten omdat bold pas na een week of 6 ingewerkt is?

nee geen blast-cruise.
Maar winny heeft geen meerwaarde om de boel wat sneller op te starten omdat bold pas na een week of 6 ingewerkt is?
het werkt al vanaf de eerste inject, de waardes liggen na 6 weken (en de opvolgende weken) op het hoogst

nee geen blast-cruise.
Je zou er winny bij kunnen gebruiken als "kickstart", maar dan wel elke dag.
Als je erna dus gaat nakuren zou ik zelf test 3 weken langer zetten dan de bold omdat de halfwaardetijd van bold vele malen langer is dan die van test-C.
hCG doortrekken tot een halve week voordat je aan de nakuur begint.

verhouding test-bold wel in orde? Hoeft van mij niet zo nodig heel hoog aangezien het toch een langere periode wordt kwa kuur..

eventueel hgh toevoegen, op 2 of 4iu ?

Als je massa wilt terugwinnen snap ik de keus niet voor winny, kun je imo beter voor dbol gaan.

Het was ook een voorstel, enkelt om de boel wat te versnellen.
Ben geen voorstander van Diana ivm geen toegevoegde waarde voor mij en alleen maar koppijn wat ik er van krijg.

Anavar is leuk voor kracht maar gaat je ook geen kilo's extra massa opleveren. Maar voor erbij geniet het wel de voorkeur boven winny.

Anavar is leuk voor kracht maar gaat je ook geen kilo's extra massa opleveren. Maar voor erbij geniet het wel de voorkeur boven winny.

Dus eigenlijk heeft het allemaal niet echt waarde. Gewoon zonder orals opstarten dan maar.

Als het enkel kilo's terg wil winnen in zal je dat met een relatief kleine kuur ook moeten lukken lijkt me?

Hou het simpel.

Bv 750gram test en niks meer.

Staar je niet blind op zo snel mogelijk terug naar oude Stats.

Je hebt snel genoeg dat weer terug.

Daarna zou ik pas gaan kijken naar 'vervolg' zeg maar.

Anadrol :)
Wat bedoel je met 1mg adex ? ik hoop niet ed of eod zeker niet in combi met mast

Was de bedoeling e/d of eod idd. Normaal doe ik Nolva maar had begrepen icm hgh dat het dan weer een groot gedeelte weer de werking van hgh wegneemt.
Maar als ik jou hoor is dat geen goeie combi adex/mast?

Hou het simpel.

Bv 750gram test en niks meer.

Staar je niet blind op zo snel mogelijk terug naar oude Stats.

Je hebt snel genoeg dat weer terug.

Daarna zou ik pas gaan kijken naar 'vervolg' zeg maar.

Het is ook niet dat ik me blind staar, het was alleen terug komen en erover heen. Dacht dat ik dan met bold en kwa kuur tijd wel goed zou zitten.

Was de bedoeling e/d of eod idd. Normaal doe ik Nolva maar had begrepen icm hgh dat het dan weer een groot gedeelte weer de werking van hgh wegneemt.
Maar als ik jou hoor is dat geen goeie combi adex/mast?
1mg is wat onnodig zou beginnen op 0.5mg eod

Terug
Naar boven