bolopower Cool Novice Lid sinds 1 mrt 2006 Berichten 102 Waardering 1 Lengte 1m85 Massa 120kg Vetpercentage 15% 19 nov 2016 Topic Starter Topic Starter #21 Drunkenmaster zei: 1mg is wat onnodig zou beginnen op 0.5mg eod Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Het is uit veiligheid, aangezien ik redelijk gevoelig ben voor gyno. Weet niet hoe het tegenover Nolva staat namelijk kwa sterkte..
Drunkenmaster zei: 1mg is wat onnodig zou beginnen op 0.5mg eod Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Het is uit veiligheid, aangezien ik redelijk gevoelig ben voor gyno. Weet niet hoe het tegenover Nolva staat namelijk kwa sterkte..
Sunnybitch Dutch Bodybuilder Lid sinds 4 feb 2015 Berichten 357 Waardering 80 Lengte 1m78 Massa 105kg Vetpercentage 15% 20 nov 2016 #22 Anadrol 50 is altijd het antwoord
Drunkenmaster Freaky Bodybuilder Lid sinds 8 nov 2012 Berichten 4.934 Waardering 1.142 Lengte 1m78 Massa 105kg Vetpercentage 15% 20 nov 2016 #23 bolopower zei: Het is uit veiligheid, aangezien ik redelijk gevoelig ben voor gyno. Weet niet hoe het tegenover Nolva staat namelijk kwa sterkte.. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Adex is veel sterker dan nolva van adex krijg je ook een rebound en met mast erbij zou je dan geen last moeten hebben van estro
bolopower zei: Het is uit veiligheid, aangezien ik redelijk gevoelig ben voor gyno. Weet niet hoe het tegenover Nolva staat namelijk kwa sterkte.. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Adex is veel sterker dan nolva van adex krijg je ook een rebound en met mast erbij zou je dan geen last moeten hebben van estro
bolopower Cool Novice Lid sinds 1 mrt 2006 Berichten 102 Waardering 1 Lengte 1m85 Massa 120kg Vetpercentage 15% 20 nov 2016 Topic Starter Topic Starter #24 Drunkenmaster zei: Adex is veel sterker dan nolva van adex krijg je ook een rebound en met mast erbij zou je dan geen last moeten hebben van estro Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oké thanx!
Drunkenmaster zei: Adex is veel sterker dan nolva van adex krijg je ook een rebound en met mast erbij zou je dan geen last moeten hebben van estro Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oké thanx!