Fitness Seller

Kuurvoorstel Test/mast/win

Second2None

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
83kg
Hallo,

zit te kijken voor een cutkuurtje voor de zomer en zit te denken aan het volgende:

1-10: test-e 250mg p/week
1-10: mast-e 400mg p/week
1-4: winstrol 40 mg p/dag
12-16: nolva 20 mg p/dag

Doel van mn kuur is puur en alleen om te zakken in vetpercentage. Zit momenteel op zo'n 83kg bij 12%. Hoop na 10 weken toch wel op 82-83 met 8% te zitten.

Enkele vragen die ik heb zijn:

- Om mijn doel te bereiken kan ik dan het beste onder onderhoud eten of juist op onderhoud met veel cardio?
- Ik wil er eventueel ook clen naast laten lopen, is dit verstandig en zo ja, vanaf welk moment mee beginnen?
- Hoe groot is de kans op gyno met deze kuur?

Graag op- of aanmerkingen!

Hallo,

zit te kijken voor een cutkuurtje voor de zomer en zit te denken aan het volgende:

1-10: test-e 250mg p/week
1-10: mast-e 400mg p/week
1-4: winstrol 40 mg p/dag
12-16: nolva 20 mg p/dag

Doel van mn kuur is puur en alleen om te zakken in vetpercentage. Zit momenteel op zo'n 83kg bij 12%. Hoop na 10 weken toch wel op 82-83 met 8% te zitten.

Enkele vragen die ik heb zijn:

- Om mijn doel te bereiken kan ik dan het beste onder onderhoud eten of juist op onderhoud met veel cardio?
- Ik wil er eventueel ook clen naast laten lopen, is dit verstandig en zo ja, vanaf welk moment mee beginnen?
- Hoe groot is de kans op gyno met deze kuur?

Graag op- of aanmerkingen!

mooi kuurtje, zou op onderhoud eten met cardio ,des te meer massa zal je vasthouden.
clen zou ik persoonlijk niet nemen.
mast heeft een zelfde werking als nolva dus voor gyno hoef je niet bang te zijn.

kans op gyno lijkt me zeer klein met deze kuur, ziet er leuk uit. Ik had persoonlijk alleen de mast op minimaal 600mg gezet.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt voor de reacties! Denk toch dat ik de mast op 400 houd. Zou hoogstens een extra potje winstrol erbij nemen en de kickstart naar 6 weken doortrekken. Het wordt mn eerste inject kuur dus heb geen idee hoe mijn lichaam zal reageren. Heb in het verleden wel eens 6 weken winny tabs gepakt en daar ging ik goed op met nagenoeg geen sides, hoogstens een beetje haarverlies in de laatste week. Het belangrijkste vind ik gewoon om er droger en voller bij te staan na afloop.

Waarom ga je een cutkuur kickstarten? Het lijkt me dat je gedurende de cut steeds stricter gaat dieten en de extra anabolica in een later stadium beter van pas komen.

Om niet teveel massa te verliezen. Heb hier genoeg gelezen over cutkuurtjes bestaande uit alleen winstrol + clen dus waarom zou het niet kunnen?

Om niet teveel massa te verliezen. Heb hier genoeg gelezen over cutkuurtjes bestaande uit alleen winstrol + clen dus waarom zou het niet kunnen?

De vraag is alleen waarom je de eerste weken winstrol zou willen pakken in plaats van de laatste weken. Ga je 10 weken op een constant niveau dieten of ga je geleidelijk afbouwen in kcal's?

Ik was van plan om op een constant niveau te blijven eten en met behulp van cardio op de juiste kcals komen. De winstrol als kickstart leek mij omdat het toch een tijdje duurt voordat de test en mast hun werk gaan doen.

Ok, dan heb je inderdaad de juiste afweging gemaakt.

winstrol lijkt me overbodig. mijn eerste kuur was test prop + mast prop , en dat gaf me al ongelofelijke gewricht pijntjes.
Als je dan toch wilt knallen zou ik wat tren ace er bij nemen ;)

Masteron verruilen voor tren.

Heb ik idd over na zitten denken maar omdat het toch mn 1e 'echte' kuurtje is wil ik eerst kijken hoe ik er lichamelijk en mentaal op reageer. De sides van tren zijn volgens verschillende bronnen aanzienlijk erger dan die van mast namelijk. Better safe than sorry.

Terug
Naar boven