Hey Trium,
Ik heb het 'oldschool protocol' ooit gedaan: 3000/3000/1500/1500iu
Dan begin je die hoeveelheden vanaf de laatste week van je kuur en dan om de 5 dagen.
Die hoeveelheden onderdrukken echter ook behoorlijk je axis en het zijn oestrogeenbommen als je het mij vraagt... daarnaast kun je ook nog je leydigcellen beschadigen met zulke crashdoseringen waardoor je kans hebt niet meer te reageren op hcg. Deze manier werkt wel maar ik ben overtuigd dat de nieuwe manier beter werk:
Nu volg ik het nieuwe protocol altijd:
vanaf week 1 maandag 250iu en donderdag 250iu HCG zetten, je moet dan wel je HCG verdunnen met Bac water, meningen zijn verdeeld over hoelang je die dan houdbaar blijft maar ik ben ervan overtuigd dat hij zeker 4 weken goed blijft.
Dus gewoon een ampul HCG verdunnen in BacWater en in je koelkast bewaren en 2x 250iu per week nemen,
Edit: vergeten te zeggen, neemt gewoon 2x250 gedurende de weken dat je Test zet dus zeker niet in je nakuur
Met dit nieuwe protocol krimpen me ballen nooit meer heb ook het idee dat inderdaad hypofyse op gang blijft en er niet mee kapt en herstel gaat echt stuk sneller.