Fitness Seller

Kuurvoorstel voor de zomer

diehardecto

aka Timothy
R.I.P.
Waardering
13
Lengte
1m91
Massa
107kg
Vetpercentage
8%
Beste bodybuilders!!

Ik heb zojuist een kuurtje sust, deca achter de rug en ben mijn plan de campangne voor de zomer aan het maken. Ik wil graag in mei beginnen en ik heb dan 4 maanden rust gehad. Ik weeg nu 102 kilo met een vetpercentage van 11 en mijn doel is om deze zomer ongeveer hetzelfde gewicht te hebben, maar dan met een vetpercentage van 8/9 procent.
Ik zal daarom mijn voeding vanaf april aan gaan passen en de cardio omhoog gooien. Mijn kuurvoorstel is het volgende:

Week 1 tm 8: 250 mg Test E e.w.
Week 1 tm 8: 400 mg Tren E e.w.
Week 3 tm 8: 50 mg stanazonol e.d.

Week 9 tm 14: 300 mg masteron
Week 9 tm 14: 300 mg primobolan

Week 16 tm 18: Nolvadex nakuur

Wat denken jullie ervan?

Andere optie is eerste gedeelte te vervangen voor iets anders. Kuur komt er zo uit te zien dan:

Week 1 tm 8: 300 mg test P e.w.
Week 1 tm 8: 225 mg parabolan e.w.
Week 3 tm 8: 50 mg stanazonol e.d.

Week 9 tm 14: 300 mg masteron
Week 9 tm 14: 300 mg primobolan

Week 16 tm 18: Nolvadex nakuur

Nou brand los :d

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
Sowieso je test hoger en langer doseren dan je 19nor. Stano zou ik gebruiken als kickstart en niet als afsluiting

1-14 test-e 750mg ew
1-12 tren-e 400mg ew
1-6 winny 50mg ed
16-19 nakuur (nolva of arofixen)

Zo heb je een heerlijke synergie tussen je test 19nor en dht

Sowieso je test hoger en langer doseren dan je 19nor. Stano zou ik gebruiken als kickstart en niet als afsluiting

1-14 test-e 750mg ew
1-12 tren-e 400mg ew
1-6 winny 50mg ed

Amen

• Topic Starter Topic Starter

1-14 test-e 750mg ew
1-12 tren-e 400mg ew
1-6 winny 50mg ed

Probleem is alleen dat als ik dit doe ik naar de 110 kilo ga en een vochtbal wordt. In mijn inleidende stukje is te lezen dat ik juist graag droger wil worden en hetzelfde gewicht wil behouden. Toch maar op de test P en de parabolan dan?

Nee.. precies hetzelfde en laat je een lage dosis AI meelopen. (exemestaan/letrozole/anastrozol) beter bekend als de merknamen aromasin/femera/arimedex

zelfs als ik er arimidex bij pak zal ik veel aankomen als ik mijn test op 750 zet. Dat wil ik niet. Ik bedoel je gaat toch niet cutten op 750 mg test? Dus kan niet met die tren kuren terwijl ik de test laag doseer?

Zou ik niet doen. Niet voor je libido en niet voor je herstel.

Als je een fatsoenlijke AI gebruik is het nauwelijks mogelijk om vocht aan te zetten. Probeer eens letrozole of exemestaan werk voor mij stukken beter dan anastrozol en me libido lijd er niet onder op een christelijke dosering. Ook de winny zal je helpen daarmee

Laatst bewerkt:
Zou ik niet doen. Niet voor je libido en niet voor je herstel.

Als je een fatsoenlijke AI gebruik is het nauwelijks mogelijk om vocht aan te zetten. Probeer eens letrozole of exemestaan werk voor mij stukken beter dan anastrozol en me libido lijd er niet onder op een christelijke dosering. Ook de winny zal je helpen daarmee

Neemt niet weg dat ik met 750 mg test en 400 mg tren weer 6 kilo aankom en het lastig wordt op mijn vetpercentage te laten dalen toch? Zelfs met een anti oestrogeen erbij. (vandaar dat ik die winstrol tabs ook in de laatste 6 weken had gezet)

Als je clean eet en een AI gebruikt zou ik niet kunnen bedenken waarom je dan zoveel vet moet bijkomen.

Ik werd van ongeveer diezelfde cycle en doseringen zo droog als een pak beschuit.

Als je clean eet en een AI gebruikt zou ik niet kunnen bedenken waarom je dan zoveel vet moet bijkomen.

Ik werd van ongeveer diezelfde cycle en doseringen zo droog als een pak beschuit.

Wat dacht je van 10 weken test E op 500 mg
8 weken tren E op 400
en eerste 6 weken winstrol op 50 mg e.d.

?

Ongeveer hetzelfde he.. persoonlijk zet ik me test altijd een stuk hoger..

Maar dat moet ook wel lukken hoor.

zelfs als ik er arimidex bij pak zal ik veel aankomen als ik mijn test op 750 zet. Dat wil ik niet. Ik bedoel je gaat toch niet cutten op 750 mg test? Dus kan niet met die tren kuren terwijl ik de test laag doseer?

Gaat wel, in mijn ogen heb je niet veel test nodig om te cutten. Ik zou gaan voor 500test e en 400tren e, eventueel wat winny erbij. Vocht en vet hangt af van je voeding en niet zozeer van je gear. Ik ken mensen die super goed cutten op deca etc, tren en winny zorgen wel voor die harde look in mijn ogen.

Mijn idee is nu het volgende:

1 tm 8 500 mg test E e/w
9 tm 10 250 mg test E e/w
1 tm 8 400 mg tren E e/w
1 tm 6 50 mg winstrol e.d.

Week 8 tm 14 350 mg mast e/w
Week 8 tm 14 350 mg primobolan e/w

Nakuur nolvadex
Verder heb ik arimidex achter de hand als AE.

Zo beter?

Nee.. waarom eindig je nou weer met onderdrukkende middelen?

Omdat ie niks weet

Wil je cutten? Gewoon voeding met ECAY stack en cardio.
Daarna eens kijken hoeveel vet eraf is.

Nee.. waarom eindig je nou weer met onderdrukkende middelen?

Ja k*tzooi nou snap ik er helemaal niks meer van :p
het is toch helemaal niet raar om aan het einde van je kuur mast erbij te gooien en dit langer door te laten lopen tot je nakuur? Ter verkoming van vetophoping. Anders zit je toch ook 14 weken aan de test. Dat zoek ik niet.

Begrijpbaar kerel... doe wat jij denkt dat het beste is. Ik zou je willen adviseren toch wat meer te lezen en te onderzoeken wat en waarom je dingen gebruikt en wanneer wel of wanneer niet.

Begrijpbaar kerel... doe wat jij denkt dat het beste is. Ik zou je willen adviseren toch wat meer te lezen en te onderzoeken wat en waarom je dingen gebruikt en wanneer wel of wanneer niet.

Ik dacht dat ik me al behoorlijk goed ingelezen had. Heb ook die anabolen gids 2009. Daar staan ook veel kuurvoorstellen in, maar geen 14 weken cut cycles of lean mass. Ik ga in ieder geval voordat ik ga kuren aan de gaan met die Aspirine, cafaiene, ephidrine stack aan de gang en lekker cardio'en. Dan moet ik al makkelijk rond de 9 procent komen en dan maar is zien wat er in de zomer gepakt wordt. In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp. Ik speur nog even verder. Tegen de tijd post ik nog wel een nieuw voorstel.

Groeten!!

Terug
Naar boven