Fitness Seller

kuurvoorstel

stefan1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
hallo
ik wil aan deze kuur beginnen en ik wil jullie meningen er over horen alvast bedankt.

week 1 tot en met 10: 500mg test e per week
week 1 tot en met 10: 400mg tren e per week
week 1 tot en met 10: 400mg mast p per week
week 6 tot en met 10: 50mg winstrol per dag
week 1 tot en met 7: 1 a 2 stackers per dag.
week 13 tot en met 16: 30mg nolvadex

Laatst bewerkt:
waarom van mast ook geen lange ester?

• Topic Starter Topic Starter
oe bedoelde ?

Mast E ipv mast P bedoeld hij. Mast P is korte ester E=lange

Mss wat meer inlezen voor je zo'n vragen stelt en met 19% vet kuren is ook geen goed gedacht.

waarom is 19% vet niet goed om te kuren?

Natuurlijk''cutten tot 12% a 13% is beter, ga je veel mooier uit je kuur komen..

waarom is 19% vet niet goed om te kuren?

vet ---> aromatisatie = veel oestrogeen o.a. door exogene toediening van test en tren zal ook niet bevordelijk zijn. Zal hoogstwaarschijnlijk resulteren in gyno en (heel) veel vocht vasthouden.

daarnaast de tren 2 weken eerder stoppen dan de test.

Is dit je eerste kuur ? veel te zwaar. En laat de stackers eruit, je hart word al genoeg belast met al die AAS.

Winstrol is ook overbodig, je zal al hard genoeg gaan op de tren+test+mast.

Gebruik arofixen in plaats van nolvadex...

Wel een lekkere kuur als 3e kuur ofzo. Voor 1e kuur zou ik er wat af halen.

Als dit je eerste kuur is zOwiezo de tren er uit!
En als je op 19% staat de hele kuur uit je hoofd zetten...gaat je echt NIETS brengen!
Eerst naturel cutten tot 12/10% is de verstandige keuze in dit geval en dan gewoon n clean kuur.
Sterkte met je keuze...ik weet dat het kriebelt om het wel te doen...maar toch zou ik nog n tijdje wachten!

Nou tzou hem zeker wel wat brengen. Maar resultaat zou veel mooier zijn als ie naturel wat kgs vet zou verliezen.

Is men tweede kuur in december heb ik turinabol en winstrol met nakuur nolvadex . Dus jullie raade aan voor eerst aftevallen ? Wat is verschil tussen nolvadex en arofixen ? En wat is gyno ?

Ik ben het toch met de mensen eens eerst vet eraf dan pas dit soort kuurtjes ten eerste Masteron NA de tren gaat zorgen voor die harde droge look die je nu nooit krijgt omdat je op 19% vet zit.Verder lees je in en je komt er wel uit

Dan zal ik eerst maar afvallen voor ik begin te kuren . En wat meer info over opzoeken .
allezins Bedankt voor de Reacties

Terug
Naar boven