XXL Nutrition

Kuurvoorstel

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Men vorige kuur was
wk 1-12 Test 500mg
wk 1-10 Tren 400mg
wk 1-10 Mast 400mg
Hierover was ik zeer tevreden en ik wou dezelfde kuur opnieuw doen maar na een paar adviezen kwam ik bij de volgende uit.
Ik heb het liefst kwaliteitsmassa en niet teveel vocht.
Wat vinden jullie van deze kuur?
1-10 400mg NPP
1-12 500mg primo
1-12 500mg test e

Zou proviron hierbij een goeie toevoeging zijn?

Je wilt niet teveel vocht,

Waarom neem je dan NPP?
Dit is de propionaat versie van deca, je zult eod moeten gaan prikken, dat weet je?

Je kunt dan veel beter de kuur doen die je eerst had gedaan,

Ik weet niet waarom je NPP dus korte ester pakt ipv deca lang ester, misschien denk je dat je dan opeens geen vocht van de nandrolone gaat vasthouden,
maar als je de 19nor in korte esters wilt doen kan dan met tren ook gewoon, tren ace eod prikken.

Ik zou dezelfde kuur doen die je had gedaan, gezien je wensen vind ik het een wat vreemd advies dat je gekregen hebt t.o.v. je vorige kuur.
Volgens mij weet je amper wat van de middelen en laat je je alles gewoon aanpraten lees eens wat beter wat alles is en doet.

Je zou ook test 500mg tren 400mg en primo 600mg doen knetterharde droge massa gegarandeerd dit zou imo de combo zijn voor meeste kwaliteitsmassa maar je kan ook je vorige kuur herhalen die is ook top.

gr

als je vorige kuur zo lekker was zou ik die gewoon weer pakken. Never change a winning team. Hoe was je libido op de tren? als je niet teveel vocht wilt kan je ook test omlaag doen en mast omhoog, al is vocht natuurlijk voeding gerelateerd. Misschien een keer kuren zonder 19nor en de test lekker hoog zetten kan ook!

1000mg test
600mg mast
ofziets

• Topic Starter Topic Starter

Waarom neem je dan NPP?
Dit is de propionaat versie van deca, je zult eod moeten gaan prikken, dat weet je?

Ik weet niet waarom je NPP dus korte ester pakt ipv deca lang ester, misschien denk je dat je dan opeens geen vocht van de nandrolone gaat vasthouden,
maar als je de 19nor in korte esters wilt doen kan dan met tren ook gewoon, tren ace eod prikken.

Ik zou dezelfde kuur doen die je had gedaan, gezien je wensen vind ik het een wat vreemd advies dat je gekregen hebt t.o.v. je vorige kuur.
Volgens mij weet je amper wat van de middelen en laat je je alles gewoon aanpraten lees eens wat beter wat alles is en doet.

Je zou ook test 500mg tren 400mg en primo 600mg doen knetterharde droge massa gegarandeerd dit zou imo de combo zijn voor meeste kwaliteitsmassa maar je kan ook je vorige kuur herhalen die is ook top.

gr

Ik weet idd dat de npp eod prikken is, maar hierover weet ik niet veel en er werd me gezegd dat je met deze korte ester minder vocht vast zou houden tov de deca (lange ester) Maar ik denk dat jou advies idd veel logischer klinkt. Daarom dat ik ook steeds om een feedback vraag. En ik had met de tren ook geen neveneffecten.
Merci voor je feedback

Zelfde kuur kan met hogere dosering. Of bold ipv de mast. Test, tren, bold. Lekker hoor 16weekjes op een lekkere dosering.

Waarom neem je dan NPP?

gr

Dat klopt

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 20:28 ----------

Men vorige kuur was
wk 1-12 Test 500mg
wk 1-10 Tren 400mg
wk 1-10 Mast 400mg
Hierover was ik zeer tevreden en ik wou dezelfde kuur opnieuw doen maar na een paar adviezen kwam ik bij de volgende uit.
Ik heb het liefst kwaliteitsmassa en niet teveel vocht.
Wat vinden jullie van deze kuur?
1-10 400mg NPP
1-12 500mg primo
1-12 500mg test e

Zou proviron hierbij een goeie toevoeging zijn?

Ik zou eerst gaan cutten, als je op 12% zit heb je minder kans op vocht.

250mg test e e5d, pas je voeding en training aan.

Dat klopt

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 20:28 ----------

Ik zou eerst gaan cutten, als je op 12% zit heb je minder kans op vocht.

250mg test e e5d, pas je voeding en training aan.

Ik heb geen kuur nodig om naar 10% te gaan, ik zit nu in een bulk.
Men kuur is maar gepland voor januari/februari daarvoor zal ik nog 2maand cutten met aangepaste voeding en training om daarna met de kuur te gaan bulken.

Ik heb geen kuur nodig om naar 10% te gaan, ik zit nu in een bulk.
Men kuur is maar gepland voor januari/februari daarvoor zal ik nog 2maand cutten met aangepaste voeding en training om daarna met de kuur te gaan bulken.

Dan zal er weinig massa overblijven. Ik geef je een tip, waarom reageer je zo ?

Dan zal er weinig massa overblijven. Ik geef je een tip, waarom reageer je zo ?
Is een gewone reactie hoor, niet slecht bedoeld.
Maar ik weet dat men lichaam goed reageert op een cut. Heb lichaamsanalyse laten doen voor en na men cut en van de 10kg was er maar 0,9kg spiermassa verlies. Daarmee dat ik bedoel dat ik naturel kan cutten. En tijd zat om 6% vet kwijt te spelen. Maandje langer cutten kan geen kwaad. Er staat geen startdatum op men kuur.

primo voor de bulk is een illusie.

als je wil bulken, is NPP of deca icm test een zeer goed idee.
daar kan dan eventueel mast bij, idd. maar voor de bulk zal mast weinig bijbrengen dat nandrolone/testosterone combo niet al doet.

als je echt 3 producten wil, met een synergie, moet je er wnstrol of oxy bij doen.
(oxy is zeer effectief maar side-gevoelig, zeker icm test/deca, winstrol heeft gewoon mechanismes die test/deca niet hebben)

die dure primo hoef je je niet aan te laten smeren.

looking good

Terug
Naar boven