AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

Bonkie90

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hallo mannen,

Ik ben van plan een kuur te doen met korte esters om zo korter on te zijn zeg maar.
Dit wordt mijn tweede kuur, ik dacht aan het volgende:
- Test-p 100mg Eod. 1-6 of 8max
- NPP 100mg Eod. 1-6 of 8 max
- Hcg 500iu 2xpw 1- 7 of 9
4 dagen na de laatste inject beginnen aan de nakuur met nolvadex 20mg ed, 2 of 3 weken?

Ook heb ik aromasin bij de hand voor eventuele opkomende gyno.
Doel is massa.
De duur van de kuur ben ik nog niet over uit ivm het Eod prikken.

Graag tips of correcties

Ligt er aan hoe lang je on wilt zijn en hoeveel massa je wilt pakken. Ik zou persoonlijk gewoon Test-E zetten voor massa, simpel en effectief.

Leuk kuurtje als je niet lang on wilt zijn.
Ik zou de test wel 1x vaker zetten dan de npp op het einde.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk kuurtje als je niet lang on wilt zijn.
Ik zou de test wel 1x vaker zetten dan de npp op het einde.

Oke bedankt;)

Is 2 weken nakuren genoeg na 6weken of is dit te kort? Want hoe zit dat dan met hcg, gewoon t/M eerste week van nakuur zetten zoals met lange esters?

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Ligt er aan hoe lang je on wilt zijn en hoeveel massa je wilt pakken. Ik zou persoonlijk gewoon Test-E zetten voor massa, simpel en effectief.

De hoeveelheid massa, zoveel als mogelijk met deze kuur buiten veel vet dan. Verder kies ik juist voor korte esters om het verschil te merken met lange esters en om minder lang "on" te zijn.

Oh ja..niet goed gelezen.
Dan ziet kuurtje er goed uit. Eerste met korte esters?

Oke bedankt;)

Is 2 weken nakuren genoeg na 6weken of is dit te kort? Want hoe zit dat dan met hcg, gewoon t/M eerste week van nakuur zetten zoals met lange esters?

2 weken is te kort wss het niey precies te zeggen..tis ook een beetje naar je lichaam luisteren
3 weken is beter..meer zekerheid zou ik zeggen

Oh ja..niet goed gelezen.
Dan ziet kuurtje er goed uit. Eerste met korte esters?

Ja ook dit had ik al neer gezet volgens mij hahaha;p

Maar heeft iemand nog een idee over hcg? Ik heb besloten 3 weken na te kuren, hcg t/M eerste week door laten lopen?

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Oke bedankt;)

2 weken is te kort wss het niey precies te zeggen..tis ook een beetje naar je lichaam luisteren
3 weken is beter..meer zekerheid zou ik zeggen

Ik ga idd dan voor 3weken!

Thnx voor de reacties tot nu toe

Iemand?
Heeft iemand nog een idee over hcg? Ik heb besloten 3 weken na te kuren, hcg t/M eerste week door laten lopen?

hcg direct mee laten lopen

Lezen..

@ts Ja tot en met eerste week nakuur.

Oke thnx man dan is alles ready!!! Eerst ff afwachten of ik een medische keuring moet doen voor me nieuwe werk. Ben aan het solliciteren vandaar. Zodra ik duidelijkheid heb kan ik starten;-)

Terug
Naar boven