XXL Nutrition

Kuurvoorstel

Turdie

Competitive Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Ben bijna klaar met mijn eerste kuur en ben aan het kijken naar mijn tweede kuur. Wat ik nu heb gedaan:
1 - 4 40mg Dianabol
1 - 12 500Mg Test-E
14 - 16 Nakuren met Noviadex

Mijn volgende kuur wil ik als volgt gaan doen:
1-12 Test E 250mg p/w
1-10 Tren E 500mg p/w
1-5 Deca (inject) 400mg p/w
14-16 Nakuren met Noviadex

Wat vinden jullie van deze kuur?

Laatst bewerkt:
deca en tren als tweede kuur, waarom niet eerst 1 compound?

je nakuur is btw ook te kort op beide kuren.

als je 2 nieuwe AAS in 1 keer introduceert ben je straks niks wijzer over de oorzaak van eventuele sides

• Topic Starter Topic Starter
En dit dan:

1-5 Dbol 50mg p/d
1-14 Test-E 625mg p/w
1-12 Tren-E 300mg p/w

Ben bijna klaar met mijn eerste kuur en ben aan het kijken naar mijn tweede kuur. Wat ik nu heb gedaan:
1 - 4 40mg Dianabol
1 - 12 500Mg Test-E
14 - 16 Nakuren met Noviadex

Mijn volgende kuur wil ik als volgt gaan doen:
1-12 Test E 250mg p/w
1-10 Tren E 500mg p/w
1-5 Deca (inject) 400mg p/w
14-16 Nakuren met Noviadex

Wat vinden jullie van deze kuur?

last van sides gehad tijdens kuur,AI gebruikt?
goed gegaind?

Kan ik de Dianabol ook vervangen door Boldenone?
In deze kuur?
1-5 Dbol 50mg p/d
1-14 Test-E 625mg p/w
1-14 Tren-E 300mg p/w

Kan ik de Dianabol ook vervangen door Bolderone?

In deze kuur?
1-5 Dbol 50mg p/d
1-14 Test-E 625mg p/w
1-14 Tren-E 300mg p/w

Waarom niet, zijn toch 2 precies dezelfde producten. Bedoel wat maakt 't nou uit of je 14 tot 16 weken Bold zet of 5 weken Dbol pakt.

Altijd pompoenpitolie gebruiken met hoog androgene middelen

Ik heb nu in totaal 18 weken gekuurt,en zit te dubben of ik doorga met kuren of dat ik stop.

Ik heb eerst 12 weken deze kuur gedaan:
Kuur 1
1-5 Dbol 50mg p/d
1-12 Test-E 625mg p/w

En meteen daarnaa deze:
Kuur 2
12-18 Test-E 900mg p/w
12-18 Boldenone 1000mg p/w

Ik ben wel hard gedaan en heb mooie gains gemaakt, en aantal mensen zeggen dat ik door moet gaan, maar weet niet wat verstandig is om te doen.

Je hebt maar 1 kuur gedaan, geen 2. Als ik goed gelezen heb, heeft bold een langere tijd nodig om te werken dus je 6 weken gaan tekort geweest zijn. Verder stel ik ook de kleine up in test in vraag. Gaat deze 275mg echt het verschil maken over de laatste 6 weken tov de eerste 12?

Overall lijkt mij de zogezegde "2e kuur" niet zo doordacht geweest zijn en had je blijkbaar vooral geen plan en/of ben je er vanaf geweken.

Je hebt maar 1 kuur gedaan, geen 2. Als ik goed gelezen heb, heeft bold een langere tijd nodig om te werken dus je 6 weken gaan tekort geweest zijn. Verder stel ik ook de kleine up in test in vraag. Gaat deze 275mg echt het verschil maken over de laatste 6 weken tov de eerste 12? Overall lijkt mij de zogezegde "2e kuur" niet zo doordacht geweest zijn en had je blijkbaar vooral geen plan en/of ben je er vanaf geweken.

Jawel, ik had wel een plan voor mijn tweede deel van m'n kuur, die is goed doordacht, ik ben geadviseerd door iemand die al 20 jaar kuurt voor het 2de deel van m'n kuur, en die veel pro's in hun kuren begeleid. Het eerste deel heb ik zelf in elkaar gezet.

Maar je hebt wel een punt bold heeft een inwerktijd, en eigenlijk was het de bedoeling om de kuur nog 6 weken door te trekken, maar dan wordt het weer 200 euro die ik nu eigenlijk niet kan missen. En ik vraag me af of het dan niet te lang kuren wordt omdat ik dan 24 weken achter elkaar door kuur, en dat lijkt me best lang.

Laatst bewerkt:
Waarom dan je opmerking dat je niet weet of je nu verder moet gaan? Je vertelt zelf al dat 24 weken je wel erg lang lijkt en dat je er geen geld voor hebt. Ga dan gewoon OFF?

Terug
Naar boven