MuscleMeat

Kuurvoorstel

Coen86

Cool Novice
Waardering
45
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan,

Wk 1-12 500/600/600 tren-e/test-e/bold
Wk 1-15 600/600 test-e/bold

Nakuren met nolva uiteraard en denk ook hcg aangezien t vrij zware kuur is.

Vorige kuren
deca/sus 200/750 10wk
Deca/test 500/500, 15 weken met laatste 4 weken 750 test en de deca maar tot wk 12

Doel van de kuur is massa pakken, spiermassa en als er wat vet bij zit is dat wel prima, al heb ik daar weinig aanleg voor

Schiet maar met de meningen ;-)

Gear is trouwens UP
Grtz

Lekker man!
Ik wens je veel succes :)

zelf zou ik bold eruit laten, maar ik heb geen ervaring met bold
alle extraatjes zijn vaak wel beter natuurlijk :P
en als massa je doel is zou ik test nog hoger doen dan tren
maar misschien ga jij wel heel lekker juist op tren
lekker high dosed inderdaad. zit zelf nu op 600 test/400 tren PRL
want op 350/400 gainde ik voor geen reet
nu ga ik weer omhoog in gewicht

sta je nu op 13%? dat is wel aan de hoge kant vind ik zelf
ik las dat je goede gains behaald hebt met je vorige 2 kuurtjes.
6 en 8 kilo erg nice dan is je voeding wel in orde waarschijnlijk

Ik vind het er goed uit zien. Alleen: bold is echt leuk maar je moet ervoor zorgen dat je andere stoffen het effect niet overschaduwen. Hiermee bedoel ik vocht (voordat mensen gaan zeggen dat tren het ook overschaduwt, wat NIET zo is).

In dat opzicht houdt ik m'n test een stuk lager dan m'n bold. Op dit moment 250mg test tegenover 750mg bold.

@ Daadkrachtig: bold eruit laten alleen maar omdat je er zelf geen ervaring mee hebt? :P

Ik vind het er goed uit zien. Alleen: bold is echt leuk maar je moet ervoor zorgen dat je andere stoffen het effect niet overschaduwen. Hiermee bedoel ik vocht (voordat mensen gaan zeggen dat tren het ook overschaduwt, wat NIET zo is).

In dat opzicht houdt ik m'n test een stuk lager dan m'n bold. Op dit moment 250mg test tegenover 750mg bold.