MuscleMeat

Kuurvoorstel

Coen86

Cool Novice
Waardering
45
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan,

Wk 1-12 500/600/600 tren-e/test-e/bold
Wk 1-15 600/600 test-e/bold

Nakuren met nolva uiteraard en denk ook hcg aangezien t vrij zware kuur is.

Vorige kuren
deca/sus 200/750 10wk
Deca/test 500/500, 15 weken met laatste 4 weken 750 test en de deca maar tot wk 12

Doel van de kuur is massa pakken, spiermassa en als er wat vet bij zit is dat wel prima, al heb ik daar weinig aanleg voor

Schiet maar met de meningen ;-)

Gear is trouwens UP
Grtz

Lekker man!
Ik wens je veel succes :)

zelf zou ik bold eruit laten, maar ik heb geen ervaring met bold
alle extraatjes zijn vaak wel beter natuurlijk :P
en als massa je doel is zou ik test nog hoger doen dan tren
maar misschien ga jij wel heel lekker juist op tren
lekker high dosed inderdaad. zit zelf nu op 600 test/400 tren PRL
want op 350/400 gainde ik voor geen reet
nu ga ik weer omhoog in gewicht

sta je nu op 13%? dat is wel aan de hoge kant vind ik zelf
ik las dat je goede gains behaald hebt met je vorige 2 kuurtjes.
6 en 8 kilo erg nice dan is je voeding wel in orde waarschijnlijk

Ik vind het er goed uit zien. Alleen: bold is echt leuk maar je moet ervoor zorgen dat je andere stoffen het effect niet overschaduwen. Hiermee bedoel ik vocht (voordat mensen gaan zeggen dat tren het ook overschaduwt, wat NIET zo is).

In dat opzicht houdt ik m'n test een stuk lager dan m'n bold. Op dit moment 250mg test tegenover 750mg bold.

@ Daadkrachtig: bold eruit laten alleen maar omdat je er zelf geen ervaring mee hebt? :P

Ik vind het er goed uit zien. Alleen: bold is echt leuk maar je moet ervoor zorgen dat je andere stoffen het effect niet overschaduwen. Hiermee bedoel ik vocht (voordat mensen gaan zeggen dat tren het ook overschaduwt, wat NIET zo is).

In dat opzicht houdt ik m'n test een stuk lager dan m'n bold. Op dit moment 250mg test tegenover 750mg bold.

@ Daadkrachtig: bold eruit laten alleen maar omdat je er zelf geen ervaring mee hebt? :P

haha ja zou ik zelf doen
omdat mijn doel kiloos is en niet er goed bij staan
maar ik las zo net in een post van jou dat het op langer termijn goede massa geeft in de upper chest schouders en traps dus wie weet eens proberen.. heb het wel liggen van MT :)

Bold is inderdaad relatief cosmetisch, maar toch kan je er op langer termijn wel wat kilo's mee pakken inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de nuttige tips guys ! Ik heb ff weinig tijd om te reageren maar volgt (de baas zn tijd haha) grtz

Lekker massa kuurtje. Ik zou liever mast ipv bold er bij doen:) maar ik ben masteron addict.

Ik lees nu dat drostanone, masteron dus, aromatisering van andere gestackte middelen tegen zou gaan en zelfs volledig elimineert..maar DAT is interessant samen met de testo en de tren.. Al zou tren minder aromatiseren begreep ik.

Ook flink vet en vocht afdrijvend lees ik (bron dbb wiki)
Hoe zou je dit doseren stunna? Uitgaand van mijn stats, ik lees soms dat jij zelf vrij hoog zit soms alleen dan val ik om denk ik

Dit hierboven is al monsterlijk hoog voor me haha

Grtz

Heb nu als tip van iemand, de mast 1:1 met de tren, in mijn geval dus dan alsvolgt

500/500/600
Mast/tren/test

Test is hoog genoeg toch? Had m met deca een stukje hoger de eerste keer dan de deca zelf maar tren moet al aardig wat doen opzichzelf begrijp ik

Ik doe altijd helft van tren. 300 is zat imo ;)

Ik doe altijd helft van tren. 300 is zat imo ;)
Ah dat zou in mijn geval dan 250 zijn als ik het 1:2 doe (komt ook in vials van 250mg dus dat is handiger dan 300)

Het gaat ook puur om de androgene werking idd dus als dat met die dosering al zn ding doet heeft verhogen geen nut,

Gezien t feit dat ik wel wat vocht pak op mn heupen enzo tot nu toe steeds ga ik denk ik eens wat verder lezen mbt mast en evt dat maar eens proberen, bold kan als anabole toevoeging later ooit nog mocht ik op de tren en test niet lekker gainen

Wie is er trouwens voorstander van hcg erbij nemen de gehele kuur en welke dosering zou handig zijn (en is dit nodig met tren test) en daarnaast masteron

500iu 2x per week

Ga je loggen?

Ik lees nu dat drostanone, masteron dus, aromatisering van andere gestackte middelen tegen zou gaan en zelfs volledig elimineert..maar DAT is interessant samen met de testo en de tren.. Al zou tren minder aromatiseren begreep ik.

Ook flink vet en vocht afdrijvend lees ik (bron dbb wiki)
Hoe zou je dit doseren stunna? Uitgaand van mijn stats, ik lees soms dat jij zelf vrij hoog zit soms alleen dan val ik om denk ik

Dit hierboven is al monsterlijk hoog voor me haha

Grtz
Tren aromatiseert niet. Maar het versterkt wel aromatisering van andere stoffen die je neemt. Boldenone aromatiseert ook, ongeveer de helft minder dan testosteron.

Ja kan ik wel eens een x doen eigenlijk..
Ik ga de eerste week van maart beginnen en dan zal ik ook eens een log starten om het allemaal bij te houden

Nice kijk er naar uit bro :)
Met tren ga je nauwelijks vocht vasthouden als je voeding in orde is
Voor de vocht rond je heupen kan je 2x per week sauna gaan is het weg
Zit soms bij een sportabonnement in

Sinds ik tren neem kan ik meer dan 500kcal per dag eten zonder vetter te worden
Zit nu bijna aan de 5k kcal, leuk spul :)

Terug
Naar boven