MuscleMeat

Kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Yep. Mast is altijd slim ;)!

Als je minder aromatase wil kan je natuurlijk ook je test omlaag brengen. Anders wordt het totale aantal AAS per week wel erg hoog op deze manier :P

Als je aromatase compleet wil blokkeren, waarom zou je dan uberhaupt aromatiserende middelen nemen, en daarnaast, waarom dan zo hoog?

Mijn huidige kuur:
250mg Test
750mg Bold
450mg Tren
450mg Mast

Zit zelfs te denken om test er compleet uit te halen om te kijken wat dat doet :) !

Laatst bewerkt:
Ik heb wel es op 1 gram tren 0 test gezeten. Vond ik niet leuk :(

Ja dan vraag je erom :P Maar met mast en bold moet het echt wel meevallen. Desnoods als je het echt nodig heb 1ml prop erbij zetten zodra je tegen problemen aanloopt.

ja, ze noemde me in de buurt mr limp d*ck yo

Als je minder aromatase wil kan je natuurlijk ook je test omlaag brengen. Anders wordt het totale aantal AAS per week wel erg hoog op deze manier :P

Als je aromatase compleet wil blokkeren, waarom zou je dan uberhaupt aromatiserende middelen nemen, en daarnaast, waarom dan zo hoog?

Mijn huidige kuur:
250mg Test
750mg Bold
450mg Tren
450mg Mast

Zit zelfs te denken om test er compleet uit te halen om te kijken wat dat doet :) !
meerdere middelen stacken is leuk maar je zit zo tegen of over de 2 gram :roflol:

Ik heb trouwens nog een vraagje..

Tijdens mn eerste kuur zette ik zondags en donderdags, 2 x de helft van mn weekdosis..

De tweede kuur heb ik dit niet gedaan en voor mn gevoel een beetje een achtbaan gehad.. 2/3 dagen lekker "on" en dan zakte t af tot de volgende inject.

Kunt deca en test e prima verdelen was dus mn ervaring uit kuur 1

Is het met tren ook te doen?

Zeg:
Zondags 250/300/250 tren/test/mast 500iu hcg

Donderdag 250/300 tren/test 500iu hcg

Ik lees namelijk ook dat tren beter zou ziin om de 5 dagen ipv ew maar dan wordt het zon onoverzichtelijke kermis naar mijn (door adhd geleide en dus altijd licht chaotische) idee ;-)

Als ik 2 x per week prik doe ik woensdag en in het weekend. Soms is dat zondag, soms is dat zaterdag, maakt echt geen drol uit.

Als ik 2 x per week prik doe ik woensdag en in het weekend. Soms is dat zondag, soms is dat zaterdag, maakt echt geen drol uit.

Ja oke maar t kan dus met tren?
En ik heb de donderdag vast omdat mn meissie prikt en die dag vrij is savonds.. En de zondag uiteraard ook

Do + zo is prima.

Terug
Naar boven