AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

is me eerste keer deca maatje wil ik eerst ff uittesten hoe ik erop reageer...
Waarschijnlijk zeer goed op die dosis:p
Maar zonder dolle, snap je wel; even aftasten.
Vroeg het meer omdat uit m'n omgeving de deca lovers het liever hoger doseren dan de test. Niet dat je straks een nare ervaring de schuld geeft aan de Deca terwijl je verhouding met de test gewoon scheef is (persoonsgebonden natuurlijk).

Er duikt een filmpje op over low test high Deca en ineens doet iedereen het altijd zo :O wel een goed filmpje btw met nuttige en kloppende informatie.

• Topic Starter Topic Starter
achja zo is het altijd geweest he haha papagaaien

Er duikt een filmpje op over low test high Deca en ineens doet iedereen het altijd zo :O wel een goed filmpje btw met nuttige en kloppende informatie.

Waar staat het filmpje? :p

Trouwens ik geloof niet dat je op low test high deca meer pakt dan high test med deca

gewoon high test en high deca pakken zit je altijd goed :D

mannen ik ga er gewoon een dbol kicker voor zetten denk ik. wat is een juiste dosering. Wederom eerste x dat ik dit product gebruik.

Ik vind net trouwens tabs proviron in me kast tesamen met 1 deca vial van een paar jaar geleden die ik niet heb gebruikt. Dus kan evt de deca hoger doseren... dan word het 600 ipv 400.

Heeft het nut om proviron mee te laten lopen op 50 mg ed voor de laatste 7 weken?

mannen ik ga er gewoon een dbol kicker voor zetten denk ik. wat is een juiste dosering. Wederom eerste x dat ik dit product gebruik.

Ik vind net trouwens tabs proviron in me kast tesamen met 1 deca vial van een paar jaar geleden die ik niet heb gebruikt. Dus kan evt de deca hoger doseren... dan word het 600 ipv 400.

Heeft het nut om proviron mee te laten lopen op 50 mg ed voor de laatste 7 weken?

Of is 600 deca voor een eerste keer te veel.. Zit de verhouding met test verder wel goed?

Vind het toch best tegenvallen, kon een stuk dieper in gaan op de negatieve effect van 0 test. Enzymen die hun werk niet kunnen doen, geen 5-alfa reductase(DHT), en met tren ook geen aromatase etc. Heb je nog meer hormonen tekort met elk hun eigen bijwerkingen, scheelt dat deca dan nog wel aromatiseerd.

En ik ben zelf gewoon fan van high test:o. Big Cat zei ook dat testosteron de beste massabouwer is, en als ik de kennis van beide partijen zie dan ben ik toch wel meer geneigd BC te geloven dan hun. Het enige wat zij doen is iets baseren op eigen ervaringen, en dan runde hij meer dan 1200mg deca met nog meer testosteron? Tja, helaas heb je met testosteron na een bepaalde dosering(+-1g) een punt bereikt dat de bijwerkingen significant meer worden en je minder gained(iets van point of diminishing returns). Geen idee of hij er HGH bij liet lopen, maar als dat ook nog eens niet het geval is is zijn eigen ervaring nog minder dan niks waard.

Terug
Naar boven