XXL Nutrition

Kuurvoorstel

dr nobel

Novice
Waardering
0
Binnekort zit de volgende kuur er weer aan te komen:

Week: 1-10: 500mg Test. enanthaat
Week: 1-10: 200mg Deca
Week: 1-3: 30mg Dianabol
Week: 10-13: 30mg Dianabol

Week: 13: 40mg Nolvadex
Week: 14: 40mg Nolvadex
Week: 15: 30mg Nolvadex
Week: 16: 20mg Nolvadex

Misschien nog suggesties?

Ik vroeg me af of de Nolvadex verdeeld ingenomen kan worden, of een inname tijdstip het beste is? Normaal verdeelde ik de inname.

Week 10-13 zou ik winstrol nemen ipv dianabol.Kom je net ff wat droger uit je kuur.

ik zou clomid in je nakuur doen

ik zou het combineren eerste twee weken van nakuur, laatste twee dan weer alleen maar Nolva.

bossie zei:
ik zou het combineren eerste twee weken van nakuur, laatste twee dan weer alleen maar Nolva.

Nogmaals; wat is hier het voordeel van? Iedentieke werking terwijl nolvadex sterker in werking is mg voor mg.

200mg deca is ook wel erg weinig, verhoog de deca of voeg bold of primo toe ipv deca

@ Dr. Worf zie link, kijk onderaan artikel.

http://www.ergogenics.org/antioestro.html

Volgens 1 van deze 2 artikelen achter deze link, werkt chlomid beter als opstarter bij normale doseringen, het volgende artikel zegt dat nolva net zo goed werkt.

http://www.ergogenics.org/nolvadex.html

Ik ben het absoluut met je eens dat Nolva beter is.
Waarom zou je het dan toch kunnen combineren?

Op zeker spelen.....

Over Nolva/clomid is volgens mij het laatste nog niet gezegd, better safe than sorry.........

De kosten......Clomid is goedkoop

Idd, eerste 2 weken clomid erbij in de nakuur.
Eerste week op 100 mg per dag, tweede week 50 mg per dag.

bossie zei:
@ Dr. Worf zie link, kijk onderaan artikel.
http://www.ergogenics.org/antioestro.html
Volgens 1 van deze 2 artikelen achter deze link, werkt chlomid beter als opstarter bij normale doseringen, het volgende artikel zegt dat nolva net zo goed werkt.
http://www.ergogenics.org/nolvadex.html
Ik ben het absoluut met je eens dat Nolva beter is.
Waarom zou je het dan toch kunnen combineren?
Op zeker spelen.....
Over Nolva/clomid is volgens mij het laatste nog niet gezegd, better safe than sorry.........
De kosten......Clomid is goedkoop

Dat snap ik nou niet.
Mensen geven paar honderd euro soms aan een kuur uit en lopen te mekkeren om een paar tientjes voor een goeie nakuur:rolleyes:

Week: 1-10: 400mg Deca
Week: 8-13 50mg winny inj. eod
week: 11-13 150mg test prop. eod

week: 14 nakuur!

deca heb ik naar 400mg p.w gezet... als je 250 test zou nemen zou ik 200 deca pakken maar bij 500 zou ik hem op niet minder als 400mg p.w gooien...

zo zou ik hem doen... zou zelf waarschijnlijk tussen de d-bol en de winny nog tren erbij gooien..maargoed wou het niet gelijk overdrijven hier...

zou de d-bol op het einde vervangen door winny... hou je makkelijker de gewone massa vast en je word nog even iets harder.. en ik vind 2x orals in een 13 weken kuurtje ook wat veel....

en ik zou er die laaste weken nog test prop. ertegen aangooien.. toch weer 3weken test die je dan erbij wint...

je zou ook nog.. e.v.t de d-bol iets langer trekken naar 4/5 weken ..

grt eddy

Nolvadex versus Clomid;

Nolvadex is niet alleen als anti-oestrogeen gewoon simpelweg sterker,
maar nolva heeft ook een directe invloed op het terugbrengen van de natuurlijke testosteronproductie, waar clomid zelfs een iets negatieve invloed heeft. De reden hiervoor is dat nolva de responsiviteit van LH naar GnRH positief beinvloed, terwijl clomid deze iets negatief beinvloed.

ook heeft nolva een positief effect op het slechte cholesterol (LDL) in het lichaam, terwijl clomid geen effect heeft op cholesterol.

en zo zijn er nog een paar feiten waarin nolvadex het wint van clomid.

mzl.

Loo zei:
Nolvadex versus Clomid;
Nolvadex is niet alleen als anti-oestrogeen gewoon simpelweg sterker,
maar nolva heeft ook een directe invloed op het terugbrengen van de natuurlijke testosteronproductie, waar clomid zelfs een iets negatieve invloed heeft. De reden hiervoor is dat nolva de responsiviteit van LH naar GnRH positief beinvloed, terwijl clomid deze iets negatief beinvloed.
ook heeft nolva een positief effect op het slechte cholesterol (LDL) in het lichaam, terwijl clomid geen effect heeft op cholesterol.
en zo zijn er nog een paar feiten waarin nolvadex het wint van clomid.
mzl.

En heb je het wel eens uitgeprobeerd?

endymion zei:
En heb je het wel eens uitgeprobeerd?

waarom zou ik een vergelijkend warenonderzoek doen als de feiten voor zich spreken ???

nu we het toch over gebruikerservaringen hebben, nog twee redenen waarom nolvadex boven clomid zou moeten verkozen worden;

bijwerking van clomid; acne

bijwerking van clomid; depressiviteit

ik heb al meerdere malen gelezen dat mensen depressief werden van clomid, en last kregen van acne, en daarom liever nolvadex kozen.

nou jij weer.....;)

van nolva kun je net zo goed acne krijgen en depressief worden!(het is niet zozeer nolva/clomid maar ook de hormoonschommelingen die hier schuld aan zijn)
Ik zou op een nakuur absoluut niet bezuinigen.....en toch voor beide kiezen (+ bij deze kuur waarschijnlijk wat HCG) maar, waarschijnlijk is dat ieder voor zich.

En toch zal het weinig uitmaken denk ik....

Ik heb nu wel een combi gedaan maar of het nou echt nodig is vraag ik me af....

dr nobel zei:
Binnekort zit de volgende kuur er weer aan te komen:
Week: 1-10: 200mg Deca
Week: 10-13: 30mg Dianabol
Week: 13: 40mg Nolvadex
Week: 14: 40mg Nolvadex
Week: 15: 30mg Nolvadex
Week: 16: 20mg Nolvadex
Misschien nog suggesties?
Ik vroeg me af of de Nolvadex verdeeld ingenomen kan worden, of een inname tijdstip het beste is? Normaal verdeelde ik de inname.

Wat dacht je van:
wk 1-10: 500 mg test. enanthaat
wk 1-10: 200 mg deca
wk 1-6: 30 mg dianabol
wk 13-14: 40 mg nolvadex
wk 15-16: 20 mg nolvadex

Dianabol duurt toch ook wel een weekje voordat het begint in te kicken (soms wel 1,5 week).
BigCat had het erover om aan het eind van de kuur geen orals meer te nemen in verband met verhoging van cortisol levels meen ik (correct me if i'm wrong).

Ik heb nog geen enkele reden gelezen om clomid aan nolvadex toe te voegen. Aan de hand van de huidige onderzoeken (er zijn er niet al te veel van clomid bij behandeling van gyno), lijkt nolvadex gewoon de betere keus:
-waarschijnlijk beter tegen gyno.
-mogelijk voordeel voor cholesterol (hiernaar is bij clomid voor zover ik heb gelezen nog geen onderzoek gedaan).

Het enige gemeten NIET CONSISTENTE verschil tussen clomid en nolvadex is, dat ze mogelijk IN MUIZENSTUDIES een iets ander effect zouden kunnen hebben op verschillende klieren (hypothalamus/hypofyse). Deze effecten kunnen elkaar net zo goed tegenwerken als onderbouwen in het uiteindelijke netto resultaat!
Zolang er geen studies zijn die aantonen dat de combinatie beter werkt dan 1 van de 2 stoffen apart, is het complete onzin om ze te combineren.

Het netto effect van zowel clomid als nolvadex in mensen is in beide gevallen dat ze natuurlijk test terugbrengen!
Er is 1 vergelijkingsonderzoek tussen clomid en nolvadex waaruit zou blijken dat clomid op de lange termijn een verlaging in LH zou geven geloof ik. Daartegenover staan 10-15 studies die eenduidig aantonen dat clomid zowel LH als testosteron verhoogt over korte en lange termijn.
Er zijn trouwens ook (ik geloof 2) onderzoeken die aantonen dat de axis daalt na gebruik van nolvadex.

Dat van die cortisol-levels lijkt me een beetje onzin dus ik zou gewoon net als eerder al gesuggereerd werd de laatste weken winnie pakken en geen dbol....tenzij je al knetterdroog bent en een beetje vocht niet uitmaakt...

Heb mezelf ook niet zo in die cortisol levels verdiept, maar volgens mij bedoelt BigCat deze studie:

[3H]dexamethasone binding activity in liver microsomes is modulated differently by 17 alpha-alkylated androgens and testosterone in vivo.

Rat liver microsomes contain a single class of steroid binding sites, capable of binding various glucocorticoids and progesterone. In a previous article, we have described the in vitro interaction of several androgens with this binding site. Unlike natural androgens, the 17 alpha-alkyl derivatives stanozolol and danazol were capable of interacting with this binding site through a negative allosteric pattern. Now, the effects these steroids exert on the microsomal [3H]dexamethasone binding site have been studied in vivo. The administration of a single dose of stanozolol to rats provoked a significant reduction in the microsomal [3H]dexamethasone binding capacity. This effect was maximal two hr after stanozolol administration and persisted for six hr. The restoration of the [3H]dexamethasone binding level after stanozolol administration was dependent on protein synthesis, since it was blocked by the concomitant administration of cycloheximide. None of the other androgens tested (danazol, methyltestosterone, fluoxymesterone, and testosterone propionate) was capable of provoking a similar effect when administered 2 or 24 hr prior to sacrifice. In rats treated for seven days with a daily dose of diverse androgens and sacrificed 24 hr after the last treatment, none of the 17 alpha-alkyl androgens assayed provoked significant changes in the microsomal [3H]dexamethasone binding level, although stanozolol, danazol, and methyltestosterone provoked a significant increase in glucocorticoid receptor concentration. In contrast, the administration of testosterone propionate provoked a 50% reduction in the [3H]dexamethasone binding level without causing changes in the glucocorticoid receptor concentration. These results provide new evidence on the existence of different effects on the liver of 17 alpha-alkyl androgens, compared to the effects produced by natural androgens.

Maar zoals ik al vermeldde: Heb hier verder ook geen verstand van.

Edit: toch nog iets relevants te melden: De studies naar oestrogeen receptoren lieten na gebruik van anti- oestrogenen een tijdelijke verhoging van receptoren zien van enkele weken.
Ik weet niet of je deze tijds-spanne zomaar kunt doortrekken, en ik weet ook niet hoe belangrijk lever receptoren zijn in het gehele plaatje. Tenslotte kan ik ook niet afleiden of deze receptoren ook in andere delen van het lichaam zijn verhoogd in aantal, en of dit weer relevant genoeg is voor een algehele catabole toestand.

Vind er zomaar nog eentje:

Stanozolol and danazol, unlike natural androgens, interact with the low affinity glucocorticoid-binding sites from male rat liver microsomes.

Some 17 alpha-alkylated androgens used as anabolic agents, such as stanozolol (ST) and danazol (DA), have specific effects on the liver that are not exerted by testosterone. This gives rise to the possibility that a steroid-binding protein, other than the androgen receptor, could modulate the intracellular actions of these agents. Male rat liver microsomes contain a homogeneous population of [3H]dexamethasone ([3H]DEX)-binding sites which we have denominated low affinity glucocorticoid-binding sites (LAGS). Because glucocorticoids, progestagens, and the synthetic estrogen ethynyl estradiol compete with [3H]DEX for binding to the LAGS, we aimed to study the possible interactions between androgens and the LAGS. To investigate whether several androgens had the capability of interacting with the LAGS, we performed competition experiments. The LAGS had no affinity for testosterone or methyltrienolone (R1881). However, some 17 alpha-alkylated androgens (DA (IC50, 116 nM) > ST >> fluoxymesterone > mestaline > methandriol >> methandrostenolone > methyltestosterone) were able to compete with [3H]DEX binding to liver microsomes. ST and DA were potent inhibitors of [3H]DEX binding to liver microsomes. They decreased both the affinity and the number of [3H]DEX-binding sites, increased the dissociation rate of [3H]DEX from the LAGS, and provoked a time- and dose-dependent inactivation of the [3H]DEX-binding site. These results strongly suggest that ST and DA exert a negative allosteric modulation on [3H]DEX binding to the LAGS. The in vivo administration of ST (but not other androgens) to male rats provoked a time- and dose-dependent decrease in the LAGS level. Full recovery of the LAGS concentration required at least 8 h and was blocked by protein synthesis inhibitors. Such results suggest that ST irreversibly inactivates the [3H]DEX-binding site in vivo as it does in vitro. Taken together, these observations are indicative of an irreversible interaction between some 17 alpha-alkylated androgens and the LAGS both in vitro and in vivo and suggest that ST may be an important pharmacological tool that can be used in the elucidation of the molecular structure of the LAGS. These results also mean that the LAGS are a steroid-binding entity able to distinguish between natural androgens and 17 alpha-alkylated testosterone derivatives used as anabolic agents.
VOLLEDIGE PDF: [Link niet meer beschikbaar]

Lees het later wel ff,gabber....

Is me nu ff teveel allemaal.:p

Terug
Naar boven