AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

Hehe, al die lappen tekst doen Testo geen goed!

Pffffffffffffff,ik kijk me toch een partij scheel uit mn ogen dat wil je niet weten,maatje!:D

Jep,maar ben nog nie moe.....nog heel ff spammen dan...:D

Loo zei:
waarom zou ik een vergelijkend warenonderzoek doen als de feiten voor zich spreken ???
nu we het toch over gebruikerservaringen hebben, nog twee redenen waarom nolvadex boven clomid zou moeten verkozen worden;
bijwerking van clomid; acne
bijwerking van clomid; depressiviteit
ik heb al meerdere malen gelezen dat mensen depressief werden van clomid, en last kregen van acne, en daarom liever nolvadex kozen.
nou jij weer.....;)

Je moet niet alles zomaar geloven en napraten.

Ik heb het gewoon uitgeprobeerd. 2 keer gekuurd met alleen nolva in mn nakuur en laatste keer clomid toegevoegd.
Duidelijk sneller herstel en totaal geen last van depressiviteit of acne.

endymion zei:
Je moet niet alles zomaar geloven en napraten.
Ik heb het gewoon uitgeprobeerd. 2 keer gekuurd met alleen nolva in mn nakuur en laatste keer clomid toegevoegd.
Duidelijk sneller herstel en totaal geen last van depressiviteit of acne.
Dit kun jij wel zeggen maar wie zegt dat het bij iedereen zo werkt bro? soms word ook de oude praktijk fouten vervangen door nieuwe fijten alleen somigge mensen hebben daar moeite mee;)

Ik zou dbol aan het einde eruit doen, anders kom je te vochtig uit je kuur. Je kan winstrol aan het einde injecteren (alhoewel je dat om de dag moet doen), anders zit je te lang op de orals.

Terug
Naar boven