XXL Nutrition

Kuurvoorstel

roykaandorp

Cool Novice
Waardering
0
Hier een kuurvoorstel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn doel is zoveel mogelijk droge massa.
Het is mijn derde kuur, ik ben 1.78 90 kilo. De igf heb ik er vooral in zitten voor massabehoud en sneller herstel, ik ben alleen nog niet zeker over wanneer ik de igf het beste nemen kan. Iemand die het wel weet?

Igf kan je bv 4 on/off doen bv week 2tm5 en week 10tm14.
Igf in je pct zou voordeel kunnen hebben op behoud van je gains al zou ik wel op 80mcg doseren.
2x daags 40mcg

Ik geloof dat IKKE er een stuk over had gepost in geavanceerde discussies

• Topic Starter Topic Starter
Igf kan je bv 4 on/off doen bv week 2tm5 en week 10tm14.
Igf in je pct zou voordeel kunnen hebben op behoud van je gains al zou ik wel op 80mcg doseren.
2x daags 40mcg

Ik geloof dat IKKE er een stuk over had gepost in geavanceerde discussies

Ok dus direct na de kuur nog voor de nakuur beginnen. klaas had idd een stukkie over gepost maar daar stond niet bij wanneer je er mee zou moeten beginnen.

zou hetzelf gelijk tijdens de start van PCT zetten, dus week 13....je krijgt zo het idee dat je nog steeds on bent en helpt in combi met de pct-goodies tot goed herstel
lekker kuurtje trouwens:D

• Topic Starter Topic Starter
zou hetzelf gelijk tijdens de start van PCT zetten, dus week 13....je krijgt zo het idee dat je nog steeds on bent en helpt in combi met de pct-goodies tot goed herstel
lekker kuurtje trouwens:D

Ok, ik denk dat ik het dan inderdaad zo ga doen. Bedankt.

ben aan het denken over een soortgelijke kuur maar dan 600mg sust i.p.v. van test en in week 6/10 50mg winstrolject eod was dus ook aan het twijfelen wanneer de igf te nemen dus ben benieuwd naar de antwoorden hierop .Zelf ook nog een vraag heeft een frontload zin bij tren want krijg tegenstrijdige antwoorden hierop

Ligt er aan of je enanthaat of acethaat neemt. Maar bij enanthaat kun je dat doen ja:)

ben van plan om enanthaat te nemen en zat dus te denken aan een frontload in week 1 en 2 van 1200 mg supersust en 800 mg tren enanthaat dus zal dat dan maar gewoon doen hmm word dus flink darten in die weken :D maar zal pas voor begin volgend jaar zijn ben nu nog bezig met een nakuur:D :D

wat is je vetpercentage (ongeveer) kerel? Weeg namelijk even veel en ben even lang :D

Terug
Naar boven