Fitness Seller

kuurvoorstellen toekomst

Status
Niet open voor verdere reacties.

MocroManiak

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
ten eerste ben geen 17 jaar..... stats kloppen niet.

zou dit goeie kuurvoorstellen zijn? wil pas over twee jaar beginnen

1e kuur: 1/6 Dianabol 50mg e/d
7/10 nolva 20mg e/d

2e kuur 1/6 Winstrol 50mg e/d
7/10 nolva 20mg e/d

3e kuur 1/8 250mg test e
9-12 20mg nolva

4e kuur 1/10 500mg test e
11/14 nolva 30mg e/d

5e kuur 1/6 Dianabol 50mg e/d
1/12 500mg test e
13/16 nolvadex 40mg e/d

misschien is het niks misschien wel? ikweet dat meeste van jullie als 1e kuur 500mg test e e/w aanraden maar ik weet dat het niet bij `1 kuur is en later ga ik hogwe\\e doseringen stacke dan is het handig om te weten welke aas niks/goed voor je is welke je gevoel voor bent etc daarom doe ik dit en heb liever dat ik dit doe dan dat ik ''gekke'' aas moet stacken. misschien win je hiermee niks mee kan, maa r mijn vraag is of het wel mogelijk is of het wel kan? graag serieuze reactie en nogmaals ben geen 17...

ten eerste ben geen 17 jaar..... stats kloppen niet.

zou dit goeie kuurvoorstellen zijn? wil pas over twee jaar beginnen

1e kuur: 1/6 Dianabol 50mg e/d
7/10 nolva 20mg e/d

Dit is k*t.
2e kuur 1/6 Winstrol 50mg e/d
7/10 nolva 20mg e/d
Kan, maar zou het niet doen. Doet te weinig. Gaat je waarschijnlijk erg tegenvallen.
3e kuur 1/8 250mg test e
9-12 20mg nolva
Een mogelijkheid, maar zal waarschijnlijk ook tegenvallen.
4e kuur 1/10 500mg test e
11/14 nolva 30mg e/d
Prima, alleen nakuur twee weken na laatste inject starten en 20 mg nolva is genoeg.
5e kuur 1/6 Dianabol 50mg e/d
1/12 500mg test e
13/16 nolvadex 40mg e/d
Zelfde als bij kuur hierboven.

Buiten het feit dat 19 jaar nog steeds te jong is..
Als je dan toch al informatie in wil winnen, begin dan gewoon met een test 500mg/ew kuur.
Zo kun je zien wat testosteron individueel als stof in je lichaam doet.
Wanneer je een oral kickstart gebruikt weet je bijvoorbeeld niet of eventuele sides nou door de d-bol komen of door de test.

Just my 2 cents.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is k*t.
Kan, maar zou het niet doen. Doet te weinig. Gaat je waarschijnlijk erg tegenvallen.
Een mogelijkheid, maar zal waarschijnlijk ook tegenvallen.
Prima, alleen nakuur twee weken na laatste inject starten en 20 mg nolva is genoeg.
Zelfde als bij kuur hierboven.

ik weet dat de orals k*t zijn en bijna niks opleveren maar wil graag gwn kennis maken dan kan het tog gewoon of niet??

Edit: verkeerd gelezen.

Beste om te starten met test zoals eerder gezegd.

prima, hoe zouden mijn 5 kuren dan eruit zien iemand tips??

denk persoonlijk dat plannen van 5 kuur schema's niet gaat werken. Ben zelf een topic begonnen met kuur voorstel, en hiermee wil ik ook nog niet beginnen om bepaalde redenen. Maar hoe meer ik er mee bezig ben hoe sneller ik eigenlijk wil beginnen. Ik kijk er nu gewoon naar uit om te beginnen.

Kan dat je zelf geen probleem hebt met wachten maar mocht de eerste niet gaan zoals gepland, bijv te weinig massa gekregen dan je gedacht had. Zou je bij de 2e mogelijk sneller beginnen dan gepland om die extra massa te krijgen als je begrijpt wat ik bedoel.

Verder kan ik geen inbreng geven op de inhoud van de schema's

Waarom zou 250 mg test tegenvallen? Dat is nog steeds heel wat meer dan je baseline test.

Ik vind het alleen maar goed dat ie zo laag wilt beginnen, snap niet dat mensen dit afraden.

die orals only zou ik ook niet doen, maar 250 test met winny/diana als kick is prima imo.

ik weet dat de orals k*t zijn en bijna niks opleveren maar wil graag gwn kennis maken dan kan het tog gewoon of niet??

Zoals ik aangaf dbol only is k*t. Winny only kan, maar bij oral only zou ik eerder voor iets anders gaan. Test e gaat je meer brengen.

Waarom zeg je in een ander topic dat je wel 17 bent en dus nog niet kunt koken/bakken? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar als je kuurt een massa kuur en je wilt vervolgens rond de zomer cutten kan je dit dan natural doen of moet het ook een aas zijn?

wikl ook n iet kuren!! maar graag antwoord op mijn vorige reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven