Fitness Seller

Kuurvoorstellen voor 4e kuur..

Dan is er gegarandeerd iets mis met je schildklier kerel. Zoveel eten de grootste profs die op de Olympia staan niet eens, en die hebben misschien wel 40kg meer VVM. Lijkt me behoorlijk klote.

Ik zou de Test trouwens wel op 750mg zetten, en de Deca en Tren op 500.

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als de TS, alleen niet zo extreem...
Onder de 4000kcal kom ik niet bij, eens onder de 3500 gaat het erg snel naar beneden. Dus stel, er is iets mis met mijn schildklier, wat zou er eigenlijk aan te doen zijn?

@ davidcentral,
neem me deze vraag aub niet kwalijk, maar had je dat ook al voor je eerste kuur dat je zo enorm veel moest eten om niet af te vallen?
kan zijn dat je schildklierhormonen overgeactiveerd zijn.
valt ook wel op dat je nu tussen 2 kuren in voort zoveel moet eten, je hoort soms wel es van mensen 5000/6000. kcal tijdens een kuur, maar minder ertussen

• Topic Starter Topic Starter
@ davidcentral,
neem me deze vraag aub niet kwalijk, maar had je dat ook al voor je eerste kuur dat je zo enorm veel moest eten om niet af te vallen?
kan zijn dat je schildklierhormonen overgeactiveerd zijn.
valt ook wel op dat je nu tussen 2 kuren in voort zoveel moet eten, je hoort soms wel es van mensen 5000/6000. kcal tijdens een kuur, maar minder ertussen

Ja heb ik altijd al gehad ;) Ik woog 50 kilo toen ik begon met trainen :eek:
Ik eet nu ook iets minder dan dit schema, tijdens de kuur eet ik wel ongeveer volgens dit schema (alhoewel ik tijdens mijn vorige kuur zeer weinig eetlust had, misschien van de winny of tren? Gebruikte er ook b12 bij, maar dat deed vrij weinig)

Ik zou doen:
1-3( of 4) 30mg naposim/dag
1-8 750mg omnaderen/week (veel minder vocht dan enanthate bij mij)
1-8 800mg primo/week

dan cruise op 250 test/omnadren per week

1-6 100mg test P/dag
1-6 75mg Mast P/dag
3-6 50mg Winny inject (originele van Zambon)/dag

Als de doseringen te hoog zijn, dan aanpassen natuurlijk...

Succes:cool:

Dat omnadren is toch gewoon hetzelfde als sust?

Klopt. Qua vocht zal het voor iedereen verschillend zijn. Voordeel van Test E is dat je in feite maar 1 keer per week hoeft te injecteren.

Is het echt belangrijk dat ik de laatste weken korte esters zet? Of kan ik ook gewoon laatste 10 weken enanthaat pakken, bijv test/tren E?

Heb in de beginpost een fototje gezet van hoe ik er nu bij sta voor ik begin met kuren..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven