XXL Nutrition

Kuurvoorstellen

Patra

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Ik heb al vaker gekuurd, ik twijfel alleen echter over welke kuur ik nu zou gaan doen.

Kuur 1:
Test E met proviron en winstrol als kickstart

Kuur 2:
Alleen Turinabol/Anavar kuur (merk toch dat ik met wat sterkere kuren snelheid inlever met voetbal..en wil toch nog een paar jaar doorgaan voordat ik helemaal stop!!) Puur persoonlijk misschien dat bij andere mensen juist snelheid toeneemt..

Kuur 3:
Test E, Masteron E en daarnaast turinabol

Alle kuren uiteraard met nakuur van nolvadex

Doel: Droge massa pakken.

Voeding/trainen is op orde. Ook meer kuurtjes gedaan al (kuur 1 en 2 ben ik bekend mee uit eigen ervaring)

Ik zou gaan voor kuur 3.

Ik vind het maar rare keuzes... Geen van de kuren is dan ook vergelijkbaar o.i.d.

1. Je hebt een doel
2. Je zoekt er de middelen bij
3. Je bepaald de dosering en lengte
4. Je zoekt je nakuur erbij

Wat jij doet is 3 verschillende dingen neerpennen en aan anderen vragen welke ze zouden kiezen.. Wat is het nut?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het maar rare keuzes... Geen van de kuren is dan ook vergelijkbaar o.i.d.

1. Je hebt een doel
2. Je zoekt er de middelen bij
3. Je bepaald de dosering en lengte
4. Je zoekt je nakuur erbij

Wat jij doet is 3 verschillende dingen neerpennen en aan anderen vragen welke ze zouden kiezen.. Wat is het nut?

Het nut is dat ik geen persoonlijke ervaring heb met de 3e kuur. Van de andere twee weet ik dat ik er lekker op ga maar ik voetbal er nogsteeds na. En bij de ene kuur heb ik gemerkt dat ik er slomer van werd(qua snelheid) Niet heel gek dat ik naar wat persoonlijke meningen zoek om daarop mijn eindconclusie te baseren lijkt mij, but correct me if i'm wrong.

Ook zijn hier meerdere mensen die dergelijke kuren hebben gedaan, en wie weet misschien wel alle 3. Ik weet dat resultaat persoonsgebonden is maar daar ben ik erg benieuwd naar.

Waarom zou je voor deze gaan? Ik ben wel iemand die voor het *minimale risico* voor gyno gaat. Maar heb vrij weinig gehoord over mensen die gyno van die kuur kregen..

Omdat een kuur van alleen orals niet effectief is. Een test kuurtje is een mooie basis, mast erbij houdt je A:E ratio netjes wat kans op sides verminderen en je zult wellicht wat minder vocht vasthouden. Dit lijkt mij het meeste aansluiten bij je doelen. Eventueel kan je nog over Bold nadenken vanwege je voetbal, dit kan een positief effect hebben op je uithoudingsvermogen.

Het nut is dat ik geen persoonlijke ervaring heb met de 3e kuur. Van de andere twee weet ik dat ik er lekker op ga maar ik voetbal er nogsteeds na. En bij de ene kuur heb ik gemerkt dat ik er slomer van werd(qua snelheid) Niet heel gek dat ik naar wat persoonlijke meningen zoek om daarop mijn eindconclusie te baseren lijkt mij, but correct me if i'm wrong.

Ook zijn hier meerdere mensen die dergelijke kuren hebben gedaan, en wie weet misschien wel alle 3. Ik weet dat resultaat persoonsgebonden is maar daar ben ik erg benieuwd naar.

Als je je beter zou inlezen dan denk ik dat je eerder voor bold zou kiezen dan mast.
Van orals only zie ik het nut niet echt.

Terug
Naar boven