AndroidHealthClinic

kwaliteit kuur

levrone99

Cool Novice
Waardering
0
1-2: test prop 200 mg eod
1-10: test e 750 mg ew
1-10: bold 800 mg ew
13-16 nakuur nolvadex

ik zat nog te twijfelen met bold omdat ik er slechte ervaring mee gehad heb, bijna geen gains 12 weken lang maar dat was een Only kuur dus zonder test.
Ik ben benieuwd of dat met test wel resultaten geeft.

Bold zou ik toch eerder 14weken gaan nemen. En de test prop tot week 3 laten lopen. Voor de rest ziet het er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
mag ik vragen wat de reden is van minstens 14 weken en zal het veel verschil uitmaken nu ik met test stack:D

Tuurlijk zal het uitmaken, maar als je echt niets merkte bij bold only, zal je er nu ook niet veel van merken. Van de test daarentegen wel. Zou mss overwegen er tren/deca bij te nemen als bold nix voor je is. Ofwel een stuk hoger doseren dan de vorige keer....

Heb zelf ook weinig gemerkt van Bold.
Je kan ook kieze uit de volgende opties:

wil je 10 weken kuren
wk 1-10 750mg test
wk 1-10 600mg deca
evt een oral erbij

wil je 14 weken kuren
wk 1-10 750mg test
wk 1-14 800mg bold
wk 10-14 100mg test prop eod
Het zijn allebei lange esters, dus laat het gelijktijdig inkicken.

Persoonlijke favoriet is optie1, weet zeker dat je hiermee meer zult gainen.

meer vocht met gainen bedoel je:D want deca is niet echt een kwalitatief goedje:o

of heb ik het verkeerd??

tren heb ik ook geprobeerd en ik moet zeggen dat de stank meer dan de gains waren, enige wat werkte is winstrol maar daar heb ik aardige inhammingen van gekregen, wellicht hgh maar proberen...

meer vocht met gainen bedoel je:D want deca is niet echt een kwalitatief goedje:o

of heb ik het verkeerd??

trenbolone heb ik ook geprobeerd en ik moet zeggen dat de stank meer dan de gains waren, enige wat werkte is winstrol maar daar heb ik aardige inhammingen van gekregen, wellicht hgh maar proberen...

Hangt grotendeels van je voeding af. Trenbolone meer stank dan gainen? Dan ben jij wel de enige denk ik want trenbolone werkt meestal lekkah!

voeding was in orde, schoon en hoog in eiwitten ik toch te twijfelen om hgh erbij te zetten :D word wel mijn eerste keer, nog tips met mijn schema???

Hangt grotendeels van je voeding af. Trenbolone meer stank dan gainen? Dan ben jij wel de enige denk ik want trenbolone werkt meestal lekkah!

Idd, zijn ook genoeg jongens die deca in de cut gebruiken, watn het is nu eenmaal een goede eiwitspaarder.
Dus een goede schema hierop aanpassen.

ik ben nu ook met bold bezig en de gains zijn niet echt groot maar je shape, spieren en de vormen veranderd echt zeer mooi

Ik heb ook een kuur met bold gedaan @ 750mg/w met 500 test.
Voeding en training was 100%
Resultaten vond het niet zo geweldig als ik eerlijk ben.

Voor mij geen bold meer.

als ik het met hgh combineer, ik zie niet veel schema's met deze combi.

Tenzij je het al aangeschaft hebt zou ik niet voor bold gaan.. probeer iets van hetzelfde caliber en gebruik alleen de middelen waar je zeker van weet dat je er super op gaat. Nieuwe middelen nieuwe kansen.:p

primo??

1-12 750 test e
1-12 400 tren e
1-12 400 mast e
10-12 750 ui om de 2 dagen hcg
16-20 nolvadex 40 40 - 20 -20

je wou kwaliteit dan krijg je kwaliteit met diet monster kuur

waarom is iedereen zo negatief over bold ik heb het een keer gebruikt en was tevreden ga in februari weer beginnen met bold en dan voor 16 weken iig tot mijn vials op zijn dan hahaha

waarom is iedereen zo negatief over bold ik heb het een keer gebruikt en was tevreden ga in februari weer beginnen met bold en dan voor 16 weken iig tot mijn vials op zijn dan hahaha

Altijd blij als Jacky er weer is met zijn positieve verhalen over Bold:D. Heb mijn eerste injectie gehad en ik ga ook voor de 16 weken...

Altijd blij als Jacky er weer is met zijn positieve verhalen over Bold:D. Heb mijn eerste injectie gehad en ik ga ook voor de 16 weken...

hahaha ja ik ben er positief over en ik hooop dat jij dat ook bent dadelijk is er weer eentje bij maar er zijn er meer die er positief over zijn .....ben wel benieuwd wat 16 weken doet :D

Terug
Naar boven