MuscleMeat

Kwaliteit nolvadex GS ???

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Ik heb al veel gelezen dat de kwaliteit van nolvadex GS niet goed is maar dit is alweer een jaartje geleden.

Is de kwaliteit ondertussen verbeterd?? Ervaringen?

grtz

Ik neem aan dat het verbeterd is.... zelf geen ervaring mee.

vind de tabletjes er nog steeds wat gek uit zien. de breeklijn is erg onduidelijk en de stevigheid is ook niet top verder heb ik over de werking niks te klagen

AAJ zei:
vind de tabletjes er nog steeds wat gek uit zien. de breeklijn is erg onduidelijk en de stevigheid is ook niet top verder heb ik over de werking niks te klagen

Idem.

Ben net klaar met 4 weken Nolva GS. Heb voor de zekerheid 30 mg gepakt laatste 3 weken.

Gebruik het nu ook tijdelijk tijdens de kuur en kan niet zeggen dat het super is. Had last van lichte gyno, maar moet wel erg hoog doseren voordat het werkt.
Ben er niet tevreden over!

Same shit different day geloof ik? :(

Het laatste jaar heb ik geen klachten gehoord over de GS nolvadex en ik weet dat er een heleboel potjes zijn gebruikt, dus voorzover ik weet is de kwaliteit nu prima..

Grt D.W.

Mijn maat heeft het gebruikt omdat hij gyno kreeg tijdens zijn kuur. De nolva van GS heeft hem van zijn gyno afgeholpen dus lijkt het ok te zijn.

dutch windmill zei:
Het laatste jaar heb ik geen klachten gehoord over de GS nolvadex en ik weet dat er een heleboel potjes zijn gebruikt, dus voorzover ik weet is de kwaliteit nu prima..

Grt D.W.

inderdaad, ik sta redelijk dicht bij de bron en ik kan je vertellen dat de kwaliteit van de nolva sterk is verbeterd ten opzichte van anderhalf jaar geleden

en hoe zit het met de winny inject?

Moelijk te zetten met 0.6 omdat ie nog wat korrelig is.

Je moet dus goed schudden en dan met je naald langs het glas optrekken dan wil ie wel.

Interessant topic maar ik vraag mij af of alle positieve replies hier wel objectief zijn..

Waarom gaan veel mensen voor GS wat winstrol betreft ondanks dat ze weten dat de winny van GS niet echt toppie schijnt te zijn.?

Voor hetzelfde geld heb je tog ook Zambon :cool:

Dat is het em juist....je hebt niet voor HETZELFDE geld Zambon....is veel duurder namelijk.

Ik zet zowiezo geen winnie depot,slik liever tabs.

why is that testo? ( sorry dat we een beetje afdwalen van het topic ;))

Omdat ik niet van veel prikken hou.......tabbies glijen makkelijk weg! :D

Testo is een mietje, daarom! :D

Euh mag ik even inhaken:

-De Stanozolol van GS is nog steeds dezelfde zoals ik die beschreef een jaar geleden; met geen mogelijkheid door de naald te krijgen. Van MedRequest heb ik de Stano geprobeerd en die is super: Geen korreligheid at all. Ik zou niet weten waarom mensen dan bewust een minder product gaan kopen als beter voorhanden is.

Winny Zambon kan ik tegen een vergelijkbare prijs krijgen alleen is dat een prijs die niet doorgaans is. Een gemiddeld doosje Zambon van 3 ampullen doet tussen de 17,50-20 euro.
Nee dan opa's tijd, 1999: En doosje Zambon in Spanje voor omgerekend €4 (800 ptas)

Laat ik op bovenste zinnetje maar niet ingaan... :D

Lipostabil zijn kleine prikjes,bro,daar voel je geen moer van.

Lipostabil is doodeng. Beetje 20 keer prikken voor 10cm...

Terug
Naar boven