Fitness Seller

Kwaliteit nolvadex GS ???

DBC01 zei:
Testo is een mietje, daarom! :D

Euh mag ik even inhaken:

-De Stanozolol van GS is nog steeds dezelfde zoals ik die beschreef een jaar geleden; met geen mogelijkheid door de naald te krijgen. Van MedRequest heb ik de Stano geprobeerd en die is super: Geen korreligheid at all. Ik zou niet weten waarom mensen dan bewust een minder product gaan kopen als beter voorhanden is.
(800 ptas)

mee eens

DBC01 zei:
Winny Zambon kan ik tegen een vergelijkbare prijs krijgen alleen is dat een prijs die niet doorgaans is. Een gemiddeld doosje Zambon van 3 ampullen doet tussen de 17,50-20 euro.

niet mee eens

:D

maar oke elke leverancier heeft andere prijzen:)

Lekker oftopic btw allemaal :rolleyes:

Moeten jullie trouwens nog nie in bedje liggen?;)

Word net pas wakker...

fitnessboy zei:
mee eens

niet mee eens

:D

maar oke elke leverancier heeft andere prijzen:)

Je snapt niet wat ik zeg.

Nog een keer: Al hoewel IK geen 17,50-20 euro voor een doosje betaal, is dat -landelijk gezien- wél de gemiddelde prijs voor een doosje.
Dat jouw en mijn contact er minder voor vragen staat buiten kijf, het gaat om wat er gemiddeld gevraagd wordt.

Ik heb net nieuwe winny-ject binnen van GS is lekker melkerig een stuk minder korrelig :cool:

Inderdaad..als GS net zo duur is als ZAmbons voor jou dan zijn er twee mogelijkheden:

1) Je betaald veels te veel voor GS
2) je hebt een neefje in Spanje

Ik weet dat Zambons nu per doosje in de spaanse apotheek 7,75 zijn

alles gaat ongveer 1,5-2 keer over de kop voor ze in NL zijn bij de handelaren op de eerste rang..dwz 4-5 euro per stuk inkoop...dan gaan ze voor 7-8-9 euro naar de eindverbruiker op het internet en 10-13 euro naar de eindverbruiker in de sportschoo...

grt. D.W.
l

maar over de kwaliteit van nolva GS gesproken ;)

Ik vind ze er niet uitzien en ze zijn vrij broos!
Of ze hun werk goed doen weet ik nog niet

Het wordt zomer, officieel in een paar dagen :)

Als je naar Griekenland of zuid-Spanje gaat moet Nolvadex toch te scoren zijn! :D

*schopje*

De kwaliteit van de GS nolva is dus inmiddels verbeterd? Of zijn er alweer negatieve ervaringen bijgekomen?

Terug
Naar boven