XXL Nutrition

kwaliteits kuur

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
He BB liefhebbers,

Zou graag van onderstaande jullie mening en ervaringen willen hebben.
Mijn huidige stats zijn:
28 jaar
1.81m
102kg
11%BF

Wil graag in 2005 naar de 115 kg.Nou zal dit waarschijnlijk niet in een keer kunnen,maar voorlopig heb ik de volgende in gedachte:
week 1-12 boldenone 400mg p/wk
week 1-4 sustanon 250mg p/wk
week 5-12 trenbolone 75mg eod
week 5-12 test prop 75mg eod
week 6-12 winstrol 50mg eod

Ik weet het het,het is aardig wat prikwerk,maar je moet er maar wat voor over hebben,dit jaar 115 kg en hopelijk volgend jaar mijn eerste wedstrijd rond de 100/105kg droog.Voor alle duidelijkheid dit is een streven en mocht 2005 niet lukken zien we wel weer verder in 2006.
Zijn er jongens die met bovenstaande ervaring hebben en hoe is dit bevallen.
Wil liever geen dianabol of oxy gebruiken dit ivm teveel vocht vasthouden.
Nakuur is al over nagedacht,dit is geen probleem.
Is het nog wel verstandig om vanaf week 4 of 5 met 500IU HCG te beginnen.

Alle reactie en opmerkingen welkom.

p.s:
dit is mijn derde kuur
heb al ervaring met sust / deca / test ent.

ik zou die 8 weken tren wel doen maar kzou 150 eod zette en zou eq 600mg pw zette...en wat die test betreft zou ik het zodoen als navy zegt...groete

Navy zei:
beetje teveel van het goede. dan zet je ongeveer op 650mg tren p.w en 600mg boldenon is ook niet nodig, gezien zijn kuur verleden.

greetz
naa eerder 500mg tren pw...3.5*150...maar gezien zn kuur verleden misschien niet....naar eq merkte ik zelf echt zeer weinig bij zelfs 600mg pw...heb het nu 3x gebruikt en laatste keer rond de 800mg pw en toen zag ik de werking pas goed...ga misschien binnekort toch eens deca proberen:)..

Ik zou toch de eerst 3 weken 25 mg dbol erbij nemen, dat vocht verdwijnt naderhand wel hoor.
De tren inderdaad beperken tot maximaal 6 weken, 10 mg eod is voldoende voor eerste keer dat je het gebruikt.
Over de boldenone kan ik niks zeggen,want heb het zelf nog niet gebruikt, maar 500 mg per week lijkt me ok.

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Denk dat je nog wel wat kunt veranderen aan deze kuur. 250mg sustanon per week is aan de lage kant. sustanon zou je eigenlijk 3x per week moeten zetten vanwege de korte esters.
En ik vindt 8 wkn test.prop en tren een beetje erg lang, je zou dan beter de sustanon tot week 8 kunnen nemen.
Dan ga je in week 9 over op de tren en test.prop en die trek je door naar week 14, op deze manier kan je gelijk aan je nakuur beginnen.
Verder kan je beter of de tren of de winstrol weglaten, want anders wordt het teveel van het goede.

week 1-12 400mg boldenone ew
week 1-8 750mg sustanon ew (3x per week)
week 9-14 75mg trenbolone eod
week 9-14 100mg test.prop eod of 50mg winstrol depot eod

week 15-19 50mg clomid ed
week 15-19 20mg nolvadex ed

greetz

He Navy,

Thanks voor je reactie.
Jij geeft aan dat ik beter sustanon kan doortrekken naar 8 weken.
Wat zouden mijn voordelen zijn als ik toch met de korte esters 8 weken zou gaan kuren.
Mijn mening is dat ik mijn gains beter vasthou na de kuur,of deel jij een andere mening.
En een andere opmerking,wat denk je van sustanon te vervangen door
test ent.
Als jij in mijn situatie zou zijn ,dus 101 kg en je wil in 2005 naar de 115kg
wat zou dan jou plan van aanpak zijn.

ik hoor graag van je

Navy zei:
Beter zou idd zijn als je de sustanon vervangt door testo.
Met testo zal je stabielere bloedwaarden krijgen, en dus een beter effect.
Alleen heb je zonder de sustanon geen snelle start!
Daarom wil ik je aanraden om een frontload te nemen,
dan heb je gelijk in de begin weken profijt van de boldenone en testo,
en hoef je niet te wachten op het zogenaamde stapel effect.
En als je minder last van vocht wil krijgen en wat harder wil worden raad ik ook nog proviron aan. Deze zal je ook helpen beter te herstellen en dus behaalden gains beter vasthouden na de kuur.

greetz

Oke Navy,

Als ik overstap op test ent. wat zou dan de maximale hoeveelheid zijn voor mijn frontload en vanaf welke week beginnen met proviron en hoeveel?

Navy zei:
frontload op 1000mg daarna op 500mg houden.
proviron gewoon gedurende hele kuur.

greetz

Thanks bro,

Ik ben er wel zo'n beetje uit.
En de rest van de jongens die hebben gereageerd ook bedankt

Terug
Naar boven