MuscleMeat

kwark

Longbow91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
waar kan je de beste kwark halen? En je hebt toch 2 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag nodig? En geld hetzelfde op de dagen dat je niet traint?

Gewoon in de supermarkt ;)

supermarkt en ja en ja

koop koningskwark. gooi er wat melk en limonade doorheen voor de smaak. beter dan smaakjekwark met veel suikerbende :)

kwark bevat langzaam opneembare eiwitten. Die geven gedurende enkele uren voeding aan je lichaam/spieren. daarom eten we het savonds. gewoon naturel evt met wat noten erdoor of annanas.

smakelijk.

d

2g / kg is misschien wat weinig. Meesten zeggen eerder 3-4g / kg

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hier een blaadje, dat ik 2057 kcal per dag nodig heb, moet ik dat hebben? en moet ik daar dan met mijn voedingsschema onder blijven? wat is het beste om vet te verliezen en massa te behouden?

mmm okee, ik ben nu bezig met me voedingsschema te maken wat ik nu eet ik weeg 78 kg hoe weet ik nou hoeveel kcal ik nodig heb?

In de sticky's staat hoe je je onderhoud(de kcal. die je per dag nodig hebt om niet aan te komen of af te vallen) kunt berekenen en je BMR(stofwisseling in rust).
Naar aanleiding van je activiteiten niveau en je doelstelling, kun je dan bepalen hoeveel kcal. je per dag wilt eten.

Succes!:)

ik heb hier een blaadje, dat ik 2057 kcal per dag nodig heb, moet ik dat hebben? en moet ik daar dan met mijn voedingsschema onder blijven? wat is het beste om vet te verliezen en massa te behouden?

Best even de stickies lezen en andere topics lezen.

Je kan niet vet verliezen en toch massa houden, je zal altijd iets verliezen. En je zal toch meer kcal moeten hebben, ik denk dat 2057 jouw minimale inname is als je helemaal niets doet op een dag dus daar mag nog een aantal honderd kcal bij.

Je kan niet vet verliezen en toch massa houden, je zal altijd iets verliezen. En je zal toch meer kcal moeten hebben, ik denk dat 2057 jouw minimale inname is als je helemaal niets doet op een dag dus daar mag nog een aantal honderd kcal bij.

jaa het is gemeten met zo'n elektronisch ding dus, wat is jouw tip, hoeveel zal ik er per dag innemen>?

kans is 9/10 dat je nu al te weinig eet voor je onderhoud, ga eerst maar eens eten naar je onderhoud, dat is die 2057 + 20% (als je 3-5 keer traint)

Als die 2057Kcal klopt overigens, kan je op deze site uitrekenen, ff zoeken ;)

Doe je dit met gezond eten en voldoende eiwitten dan zal je wellicht kunnen groeien en vet verliezen (als je een beginnen bent)

Terug
Naar boven